Miten ihmeessä haetaan noista maaleista ja siihen kuuluvista tarvikkeista korvausta? Kuitissa kun on 10l maalia, mutta eihän lapsen huoneeseen mennyt koko maalipurkkia. Onko se siis näinki tarkkaa että pitäisi alkaa kuittiin kirjoittelemaan jotain osuuksia lapsen huoneeseen käytetystä maalista vai laitanko koko kuitin vaan kuoreen mukaan? :D Kuuluuko noihin kaikki siihen kuuluvat, eli maalarinteippiä, hiomapaperia ja niin edelleen? Mietin että yliviivaanko kuittia jostain kun käytiin samalla ostamassa kaikki tarvikkeet vai meneekö noi korvattaviin?
Ensimmäisen vuoden kaluste- ja tarvikekorvauksista
10
105
Vastaukset
- hyötyirti
Kyllähän kunta mieluusti remontoi koko talonne, kun kerran olette sijoitettuja lapsia ottaneet. Siitä vaan saunaremppaa ja vetäkää vesijohdot, jos ne puuttuvat.
Tiedän talon, johon kustannettiin paljon remppoja, kun ottivat talon täyteen taloon, jossa ei ollut pesumahdollisuuksia. Kaksi vaippahousua jne. - kauansijari
Hei vaan, maalaisjärjenkäyttö sallittua noissa asioissa. : )
- kauanbio
Maalaisjärkeä eivät taasen voi käyttää oikeat vanhemmat, jotka saavat lasten parhaaksi maksusitoumuksen tasan tietylle summalle. Hymyile sinä vain järkinesi, jos aihe on noin veikeästi ratkaistavissa :)
Sitoumuksen kanssa on suht metkaa kulkea mymälässä, laskin kädessä. Kokeile! Ja ota se sallittu maalaisjärki mukaan jos se luo hauskuutta shoppailuun :) - MinäkinKauanBio
Minä en ole ikinä saanut mitään sitoumusta biologisten lasteni kuluihin.
Metkaa sekin on, että toiset saavat ja toiset ei...
- dfgfdsdf
Täällä ei nähtävästi voi enää kysyä mitään, ei ihme, ettei sijaisvanhempia kauheasti kiinnosta täällä olla. :D
- ihmeEIolejjuu
Jos ois edes jokin mieli niissä kysymyksissä :D :D Naurut sulle kans :D
- rahastakyse
No sillä voi ainakin lohduttautua, että eivät ole ongelmat kovin suuria....
- Hupsunhauskaajuu
Ostaa sitä maalia vähän vähempi?
- äiti1989
Meillä on jo kaksi kertaa rempattu sijaislasten huoneet ja kylpyhuone. Useampi tuhat on mennyt, mutta empä ole koskaan edes kysynyt siihen tukea kunnalta.
- äiti1989
Täällä, kun tiedetään asioita niin kertokaa minulle miten hoidatte 17 ja 18 v. sijoitettujen koulumatkat, kun yleitä kulkuneuvoa ei ole? Kysyin sijoittaneelta kunnalta, että miten ne hoidetaan. Vastaus oli, että on teidän asia, ONKO? Entä jos ei ole autoa, niin miten hoituu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422816Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342383Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232322Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau192143Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421752Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241285Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31187- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997