Olisko kellä tietoa, mistä saan ko. kelaan varaosia, siiman ohjainta ja räikän ääntä pyörittävä muovinen hammaspyörä mennyt? Mulla on kyllä räjäytyskuva kelasta, ja osan nro.
Ambassadeur 6500 c syncro varaosia
Sami
2
865
Vastaukset
- weenomi
Eikös Pure Fishing Finland Oy ole virallinen maahantuoja,kysäse tuolta: (osoite ; Sienitie 16 00760 HELSINKI, Puhelin 09 3508080)
- JaskaG
Osat tulevat yleensä Ruatsist.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus145659- 1972470
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan811836En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761477Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1841019- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46919- 77833
- 45709
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7698