Hei! Löytyykö Varsinais-Suomesta siistejä hylättyjä paikkoja vielä? Ei välttämättä tarvitse olla Varsinais-Suomesta, mutta mieluiten niin.
Kaipaisin paikkoja osoitteiden kera. Jos sinulla ei ole osoitetta, koita antaa kaikki tieto alueesta. Voin jakaa itse myös muutaman käymäni paikan osoitteineen halukkaille, jos itse saan muutamia uusia tietoon.
Nämä paikat voin jakaa kanssanne:
Itäharjulla Turussa entinen "korutehdas" lattiat täynnä lasinsirua joten hyvät kengät paikallaan. Paikalla saattaa olla kodittomia, löytyi mm. Pari nukkumapaikkaa ja tuoretta virtsaa. Osoite: Teollisuuskadun pääty Turun keskustaan päin, valkoinen rakennus.
Nivean tehdasalue Kaarinassa piispanristillä. Tehtaasta jäljellä pelkkää tiiliä (purettu) Alueella on kuitenkin jäljellä hylätty rivitalo ja omakotitalo. Sijaitsee n. 400m piisparistin prismalta. Osoitetta ei suoraan ole antaa. Vaikea selittää miten paikan päälle pääsee.
Lisää kohteita annan tietojanne vastaan! Muunmuassa hylätty sairaala Turun keskusta-alueella tiedossa. Käyty juuri muutama päivä sitten.
Hylätyt kohteet Varsinais-Suomi
UEtase
2
145
Vastaukset
- ghosghost
Naantalissa hylätty talli, näkyy kielokujan rivitaloille. Voin antaa tarkempia tuntomerkkejä, jos haluat.
- Uetase
Hei, kiitos vastauksesta. Laita vaan tulemaan lisätietoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891