Yllämainittu,uusi Suomiklaani,hakee riveihinsä aktiivisia pelaajia. Nykyinen tilanne on 7/50 ja vähintään 10/50 tarvitaan,että pystymme sotimaan. Tavoite olisi saada mahdollisimman paljon aktiivisia pelaajia mukaan. Trophyraja toistaiseksi vielä 200,sotimaan tulemme kerran viikossa,jos saamme tarpeeksi porukkaa kasaan ja joukkojen donaaminen on velvollisuus ei suositus,koska näin pärjämme kaikki paremmin eli myös sinä itse. Klaanihaulla pitäisi löytyä (Muista ottaa "offata" pois: Only clans i can join,advanced searchista) : TUOMIOPÄIVÄ
Lähetä rohkeasti pyyntö ja kerro lyhyesti itsestäsi tai miksi juuri sinä haluat liittyä klaaniimme. Nopeat elää eli tilaa o,niin kauan,kuin sitä riittää.
TERVETULOA!
P.S Tänne emme odota isoa kyselyvirtaa tai osallistumispyyntöjä.Kaikki suoraan Claani-chattiin kiitos.Leaderinä häärää. ipi
Toivottavasti näemme teidät mukana pelissä ja oman klaanimme riveissä.
Clahs on!! By Oikarainen
Clash Of Clans - Tuomiopäivä
Oikarainen
1
114
Vastaukset
Vielä kun oppis kirjoittaan ja lukemaan oikein,niin kaikki ois paljon helpompaa :) Älkää välittäkö kirjoitusvirheistä.Pääasia on,että viesti tuli perille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313884- 412609
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422568Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82365- 292188
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032083- 381799
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461488- 1411477