matti asla

tietääkö kukaan

kyseisestä laulajasta nykyään mitään

15

4072

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daniel

Tiedän jotain! Hän asustaa Lahdessa. Valitettavasti minulla ei ole kuitenkaan iloista kerrottavaa, sillä kuulin että tämä komeaääninen laulaja olisi jokunen vuosi sitten halvaantunut. Laulut on siis tältä osin laulettu :(

• Anonyymi

Vaikuttaa siltä että on kuollut. Mihin kuoli, milloin ja minkä ikäisenä? Wikipedia sivua ei ole. Olisi mielenkiintoista tietää, miksei kolmatta albumia koskaan tullut. Ja muutenkin kiinnostaisi saada enemmän infoa hänestä. Hän on tehnyt sen Kreikkalaista viiniä (saksalaisen hitin) suomeksi.
      Uusi fani.

• Anonyymi

Kyllä vain Matti Asla eli oikeasti Matti Julkunen on jo jättänyt tään maailman. Rauha hänen sielulleen ja kuunnellaan ilolla sitä mitä hän meille jätti perinnöksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vain Matti Asla eli oikeasti Matti Julkunen on jo jättänyt tään maailman. Rauha hänen sielulleen ja kuunnellaan ilolla sitä mitä hän meille jätti perinnöksi.

Olen itse kuunnellut Matti Aslaa jonkin verran. Parhaat kappaleet ovat mielestäni Ensimmäinen, Kaipaan niin mä entisaikaa, Villiorvokki, Pilviset päivät sekä Tämä valssi. Myös toisella pitkäsoitolla on upeita kappaleita. Laulajalla oli hyvä ääni ja useita kauniita lauluja. Harmi, että jäi varsin vähälle huomiolle eivätkä levytkään ole alkuperäisinä kovin helposti saatavilla, mikä on vain ikävä juttu.

• Anonyymi

Viinan viemää, kaverit juottivat sairasvuoteella kuoliaaksi.

• Anonyymi

Matti Asla teki kaksi levyä sopimuksen mukaan. Toisen kanssa oli hieman vääntöä levyfirman kanssa. Neuvoin Mattia ottamaan yhteyttä Muusikkojen Liittoon. Sieltä otettiin yhteyttä levyfirmaan(Risto Ryti) ja niin toinen levy tehtiin. Olen nähnyt kaikki dokumentit tästä asiasta.

• Anonyymi

Matti Asla oli hyvä laulusolisti. Muistan hänet etenkin Hämeenlinnan Härkätien
      suosituista tansseista. Orkesterin nimeä varmuudella en muista, jotenkin mieleeen tulee Viikarit? Oli ne hienoja aikoja, kun ravintoloissa soi elävä musiikki ja tarjoilijat toivat juomat pöytään. Olisipa vieläkin tällaisia paikkoja..

• Anonyymi

Hei, tunsin Matin siitä kun olimme Iisalmessa Heikkisen leipomolla. Matti lauloi Olli Palviaisen yhtyeen solistina. Ihanaa musiikkia
        Nyt kuuntelen tässä näitä nostalgiaa on mulla yksi levy Matin kappaleita. Hieno ja huomaavainen oli hän. Kiva kun sain kirjoittaa tähän.

• Anonyymi

Viikarit oli hänen orkesteri, tiesin miehen ja hänen laulutaidot, upeaa kuunneltavaa. Aina välilä näin täällä Lahdessa kun tuli kadulla vastaan , varmaan oli jotai 90 lukua, aikanaan tervehti vastaan kävellessään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viikarit oli hänen orkesteri, tiesin miehen ja hänen laulutaidot, upeaa kuunneltavaa. Aina välilä näin täällä Lahdessa kun tuli kadulla vastaan , varmaan oli jotai 90 lukua, aikanaan tervehti vastaan kävellessään.

Matti asusteli aikanaan Lahessa samassa talossa kuin minä yläpuolen asunto oli hänellä.Siinä "Gutzeitin" tehtaan vieressä Hennalassa. Laulujansa kuuntelin "melkein livenä siis". oli siinä kaikenlaista meininkiä silloin.Pidin hänestä. m

• Anonyymi

Entisenä keikkamiehenä ,kuusikymmentäluvun lopulta alkaen ,en ole kuullut tästä Matti Aslasta yhtään mitään. Järviradion päivän/viikon vinyyli ohjelmassa kuulin häntä tietoisesti ensimmäisen kerran ja olin todella hämmentynyt miten ammattitaitoisesti ja teknisesti kypsästi hän oli silloisen LP-levynsä laulunsa taltioittanut Olisi kyllä ansainnut paljon enemmän huomiota osakseen. Siihen aikaan pääsi esille vain harvat ja valitut ja piti olla suhteet kunnossa määrättyihin tahoihin. Täällä pohjanmaallakin oli monta huippulaulajaa jotka eivät saaneet tehdä edes yhtä sinkkuakaan. Matin molemmat levyt näyttivät olevan spotifyssä. Kappaleetkin ovat suuremmaksi osaksi hieman tuntemattomampia joten niihin on mukava tutustua.

• Anonyymi

• Anonyymi

OLEN KUUNNELLUT HERRAN TUOTANTOA JA TURHAN VÄHÄN TUNTUU OLEVAN TIETOA

• Anonyymi

Hänen siskonaan tiedän, että Matti nukkui pois tästä maailmasta 2014.

• Anonyymi

2003 ei 2014

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      319
      7544
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1843
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1171
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe