matti asla

tietääkö kukaan

kyseisestä laulajasta nykyään mitään

15

4184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daniel

Tiedän jotain! Hän asustaa Lahdessa. Valitettavasti minulla ei ole kuitenkaan iloista kerrottavaa, sillä kuulin että tämä komeaääninen laulaja olisi jokunen vuosi sitten halvaantunut. Laulut on siis tältä osin laulettu :(

• Anonyymi

Vaikuttaa siltä että on kuollut. Mihin kuoli, milloin ja minkä ikäisenä? Wikipedia sivua ei ole. Olisi mielenkiintoista tietää, miksei kolmatta albumia koskaan tullut. Ja muutenkin kiinnostaisi saada enemmän infoa hänestä. Hän on tehnyt sen Kreikkalaista viiniä (saksalaisen hitin) suomeksi.
      Uusi fani.

• Anonyymi

Kyllä vain Matti Asla eli oikeasti Matti Julkunen on jo jättänyt tään maailman. Rauha hänen sielulleen ja kuunnellaan ilolla sitä mitä hän meille jätti perinnöksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vain Matti Asla eli oikeasti Matti Julkunen on jo jättänyt tään maailman. Rauha hänen sielulleen ja kuunnellaan ilolla sitä mitä hän meille jätti perinnöksi.

Olen itse kuunnellut Matti Aslaa jonkin verran. Parhaat kappaleet ovat mielestäni Ensimmäinen, Kaipaan niin mä entisaikaa, Villiorvokki, Pilviset päivät sekä Tämä valssi. Myös toisella pitkäsoitolla on upeita kappaleita. Laulajalla oli hyvä ääni ja useita kauniita lauluja. Harmi, että jäi varsin vähälle huomiolle eivätkä levytkään ole alkuperäisinä kovin helposti saatavilla, mikä on vain ikävä juttu.

• Anonyymi

Viinan viemää, kaverit juottivat sairasvuoteella kuoliaaksi.

• Anonyymi

Matti Asla teki kaksi levyä sopimuksen mukaan. Toisen kanssa oli hieman vääntöä levyfirman kanssa. Neuvoin Mattia ottamaan yhteyttä Muusikkojen Liittoon. Sieltä otettiin yhteyttä levyfirmaan(Risto Ryti) ja niin toinen levy tehtiin. Olen nähnyt kaikki dokumentit tästä asiasta.

• Anonyymi

Matti Asla oli hyvä laulusolisti. Muistan hänet etenkin Hämeenlinnan Härkätien
      suosituista tansseista. Orkesterin nimeä varmuudella en muista, jotenkin mieleeen tulee Viikarit? Oli ne hienoja aikoja, kun ravintoloissa soi elävä musiikki ja tarjoilijat toivat juomat pöytään. Olisipa vieläkin tällaisia paikkoja..

• Anonyymi

Hei, tunsin Matin siitä kun olimme Iisalmessa Heikkisen leipomolla. Matti lauloi Olli Palviaisen yhtyeen solistina. Ihanaa musiikkia
        Nyt kuuntelen tässä näitä nostalgiaa on mulla yksi levy Matin kappaleita. Hieno ja huomaavainen oli hän. Kiva kun sain kirjoittaa tähän.

• Anonyymi

Viikarit oli hänen orkesteri, tiesin miehen ja hänen laulutaidot, upeaa kuunneltavaa. Aina välilä näin täällä Lahdessa kun tuli kadulla vastaan , varmaan oli jotai 90 lukua, aikanaan tervehti vastaan kävellessään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viikarit oli hänen orkesteri, tiesin miehen ja hänen laulutaidot, upeaa kuunneltavaa. Aina välilä näin täällä Lahdessa kun tuli kadulla vastaan , varmaan oli jotai 90 lukua, aikanaan tervehti vastaan kävellessään.

Matti asusteli aikanaan Lahessa samassa talossa kuin minä yläpuolen asunto oli hänellä.Siinä "Gutzeitin" tehtaan vieressä Hennalassa. Laulujansa kuuntelin "melkein livenä siis". oli siinä kaikenlaista meininkiä silloin.Pidin hänestä. m

• Anonyymi

Entisenä keikkamiehenä ,kuusikymmentäluvun lopulta alkaen ,en ole kuullut tästä Matti Aslasta yhtään mitään. Järviradion päivän/viikon vinyyli ohjelmassa kuulin häntä tietoisesti ensimmäisen kerran ja olin todella hämmentynyt miten ammattitaitoisesti ja teknisesti kypsästi hän oli silloisen LP-levynsä laulunsa taltioittanut Olisi kyllä ansainnut paljon enemmän huomiota osakseen. Siihen aikaan pääsi esille vain harvat ja valitut ja piti olla suhteet kunnossa määrättyihin tahoihin. Täällä pohjanmaallakin oli monta huippulaulajaa jotka eivät saaneet tehdä edes yhtä sinkkuakaan. Matin molemmat levyt näyttivät olevan spotifyssä. Kappaleetkin ovat suuremmaksi osaksi hieman tuntemattomampia joten niihin on mukava tutustua.

• Anonyymi

• Anonyymi

OLEN KUUNNELLUT HERRAN TUOTANTOA JA TURHAN VÄHÄN TUNTUU OLEVAN TIETOA

• Anonyymi

Hänen siskonaan tiedän, että Matti nukkui pois tästä maailmasta 2014.

• Anonyymi

2003 ei 2014

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      158
      6430
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      51
      1854
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      44
      1560
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1122
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      326
      1050
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      981
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      950
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      908
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      908
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      887
    Aihe