matti asla

tietääkö kukaan

kyseisestä laulajasta nykyään mitään

10

1737

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daniel

Tiedän jotain! Hän asustaa Lahdessa. Valitettavasti minulla ei ole kuitenkaan iloista kerrottavaa, sillä kuulin että tämä komeaääninen laulaja olisi jokunen vuosi sitten halvaantunut. Laulut on siis tältä osin laulettu :(

• Anonyymi

Vaikuttaa siltä että on kuollut. Mihin kuoli, milloin ja minkä ikäisenä? Wikipedia sivua ei ole. Olisi mielenkiintoista tietää, miksei kolmatta albumia koskaan tullut. Ja muutenkin kiinnostaisi saada enemmän infoa hänestä. Hän on tehnyt sen Kreikkalaista viiniä (saksalaisen hitin) suomeksi.
      Uusi fani.

• Anonyymi

Kyllä vain Matti Asla eli oikeasti Matti Julkunen on jo jättänyt tään maailman. Rauha hänen sielulleen ja kuunnellaan ilolla sitä mitä hän meille jätti perinnöksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vain Matti Asla eli oikeasti Matti Julkunen on jo jättänyt tään maailman. Rauha hänen sielulleen ja kuunnellaan ilolla sitä mitä hän meille jätti perinnöksi.

Olen itse kuunnellut Matti Aslaa jonkin verran. Parhaat kappaleet ovat mielestäni Ensimmäinen, Kaipaan niin mä entisaikaa, Villiorvokki, Pilviset päivät sekä Tämä valssi. Myös toisella pitkäsoitolla on upeita kappaleita. Laulajalla oli hyvä ääni ja useita kauniita lauluja. Harmi, että jäi varsin vähälle huomiolle eivätkä levytkään ole alkuperäisinä kovin helposti saatavilla, mikä on vain ikävä juttu.

• Anonyymi

Matti Asla oli hyvä laulusolisti. Muistan hänet etenkin Hämeenlinnan Härkätien
      suosituista tansseista. Orkesterin nimeä varmuudella en muista, jotenkin mieleeen tulee Viikarit? Oli ne hienoja aikoja, kun ravintoloissa soi elävä musiikki ja tarjoilijat toivat juomat pöytään. Olisipa vieläkin tällaisia paikkoja..

• Anonyymi

Hei, tunsin Matin siitä kun olimme Iisalmessa Heikkisen leipomolla. Matti lauloi Olli Palviaisen yhtyeen solistina. Ihanaa musiikkia
        Nyt kuuntelen tässä näitä nostalgiaa on mulla yksi levy Matin kappaleita. Hieno ja huomaavainen oli hän. Kiva kun sain kirjoittaa tähän.

• Anonyymi

Viikarit oli hänen orkesteri, tiesin miehen ja hänen laulutaidot, upeaa kuunneltavaa. Aina välilä näin täällä Lahdessa kun tuli kadulla vastaan , varmaan oli jotai 90 lukua, aikanaan tervehti vastaan kävellessään.

• Anonyymi

Entisenä keikkamiehenä ,kuusikymmentäluvun lopulta alkaen ,en ole kuullut tästä Matti Aslasta yhtään mitään. Järviradion päivän/viikon vinyyli ohjelmassa kuulin häntä tietoisesti ensimmäisen kerran ja olin todella hämmentynyt miten ammattitaitoisesti ja teknisesti kypsästi hän oli silloisen LP-levynsä laulunsa taltioittanut Olisi kyllä ansainnut paljon enemmän huomiota osakseen. Siihen aikaan pääsi esille vain harvat ja valitut ja piti olla suhteet kunnossa määrättyihin tahoihin. Täällä pohjanmaallakin oli monta huippulaulajaa jotka eivät saaneet tehdä edes yhtä sinkkuakaan. Matin molemmat levyt näyttivät olevan spotifyssä. Kappaleetkin ovat suuremmaksi osaksi hieman tuntemattomampia joten niihin on mukava tutustua.

• Anonyymi

OLEN KUUNNELLUT HERRAN TUOTANTOA JA TURHAN VÄHÄN TUNTUU OLEVAN TIETOA

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raivoaako Putin, kun Suomi hyväksytään naton jäseneksi

https://www.is.fi/politiikka/art-2000008913259.html "Kommentti: Madridista jysähti sittenkin – Suomi kutsutaan Naton jäseneksi jo keskiviikkona Lähes
      NATO
      464
      4816
    2. Miten olette pärjänneet kuumuuden kanssa?

Viime yö oli trooppisen lämmin ja kämpässä kuuma. Heräilin vähän väliä kuumuuden takia vaikka nukuin pelkkä lakana päällä. Täkin heitin jo viime viiko
      Maailman menoa
      372
      3971
    3. Rydman "elämäni hirveimmät päivät" Entäs uhrisi?!

https://yle.fi/uutiset/3-12515383 Rydman valittelee että vaikeaa on ollut kun jäänyt kiinni mutta entäs uhrisi? Ei yhtään empatiaa uhreja kohtaan!
      Maailman menoa
      233
      3473
    4. Nakkilassa on raiskattu wanhus

Wanhus on raiskattu nakkilassa palvelutalossa. ( näin uutisoivat molemmat iltapäivälehdet sekä yle )
      Nakkila
      19
      2680
    5. JA SIEPIN VALITUS ALKOI TAAS

Siepin unelma-asunnossa oli hajonnut ilmalämpöpumppu, jonka takia hän joutui lähtemään kuumuutta pakoon ylelliseen hotelliin. mutta voi kauhistus, k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1590
    6. No aloititko sä jo suhteen

sen toisen ihailijasi kanssa? Sen jonka kanssa sulla oli jotain vispiläkauppaa? Olenko jo unohdettu ja tarpeeton?
      Ikävä
      152
      1466
    7. Mitä oikein odotat?

Rehellisiä vastauksia sitten vain.
      Ikävä
      134
      1354
    8. Totuus on että

Se kaikki sattui ihan vit**ti koska mä tykkään susta todella paljon. Oikeesti tosi paljon. Menin ihan pois raiteilta enkä tajua tätä itekään. Oon mä j
      Ikävä
      35
      1044
    9. Natoon liittymisen hinta kova.

Suomi joutuu luovuttamaan kurdeja Turkkiin, maksoiko Suomen Nato-jäsenyys monien kymmenien ihmisten vankeus ja kidutuskohtalon vai peräti kuoleman. ht
      Maailman menoa
      269
      1014
    10. Haluaisin tietää miten sulla menee

Onko kaikki hyvin? Ja onko sulla yhtään ikävä mua? Itse haluaisin niin kovasti nähdä sut taas :(
      Ikävä
      61
      972
    Aihe