Lanta Beach Resort

mtei

minkälainen kyseinen hotelli on? Mistä kannattaa varata/toivoa huonetta. Kaikki kokemukset tervetulleita

7

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinnemenossa

Olemme menossa ko. hotelliin joulun aikaan, joten ei ole vielä kokemusta. Varasimme pool access huoneen, toivottavasti se on hyvä valinta?

• lantafani

Ei ole mitään negatiivista sanottavaa kyseisestä hotellista, olimme siellä viime talvena 3vko. Meillä oli ns suurempi huone joka oli oikein mukava ja tilava.
      Hotelli alue on aika iso ja jommasta kummasta päästä on aina pitkä matka jonnekin , mutta ei haitannut menoa. Meillä oli lyhyt matka esim aamiaiselle , mutta vähän pidempi matka rannalle.
      Kaikinpuolin hyvä hotelli, menemme varmasti uudestaan jos/kun vielä Lantalle mennään .

• lantafani2

Ollaan oltu pool access pääty huoneistossa ja me kyllä tykkäsimme. Oltiin siis siinä rakennuksessa jonka takaata meni tie rannalla.
      Niin kuin "lantafani" kirjoitti niin matkaa oli rannalle, about 300 metriä mutta se ei tuntunut missään. Tietysti joku tykkää niin bungaloweista jotka on sitten rannalla mutta niistä on sitten taas matkaa aamupalalle, tosin tuskin sekään mikään ongelma on :)
      Anyway, myös me tykkäsimme kyseisetä hotellista ja voisimme mennä sinne uudestaan koska mm. esim. rannan ravintolat olivat mahtavia heti hotellin rannan vieressä :)

• lomalomaloma

Moi!
      Meidän perhe lähdössä marraskuussa ko. hotelliin. Valitsimme "isomman" bungalowin, onko kellään kokemusta niistä?
      Kaikki muukin viimeaikaisin tieto kiinnostaa, retket kannattaa ostaa paikanpäältä vai ...?

• Sinnekans

Moikka.Mitä tykkäsitte tuosta isommasta bungalowista,olikohan se sama kuin tui:n listoilla nimeltään superior bungalow.Kiinnostaa vaan sillä kun ollaan helmikuulla sinne kans lähdössä.
        Oliko se puna- vai vaaleseinäinen huusholli,kun esitteistä katselee?

• p-p

Mitäköhän Lanta Beach Resortia tarkoitat? Siellä on vaikka mitä lanta xx beach resort, lanta yyyy beach resort, mutta ei suoraan tuon nimistä...

• åäöxyz

Varmaan se joka suomalaisen matkatoimiston listalla oleva long beachin alkupään suolammen viereen rakennettu hotelli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      801
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe