"Xxxxx poista turvaton Saapuneet-kansiosi käyttö käytöstä.
Poista sellaiset muut kuin Yahoo-sovellukset käytöstä, jotka käyttävät vähemmän
turvallisia kirjautumistapoja päästäkseen käsiksi kohteeseen Yahoo Mail. Jos et tee
niin, käyttäjätilisi saattaa vaarantua."
Mitä huttua se tarkasti ottaen tarkoittaa?
Yahoo-ilmoitus
2
190
Vastaukset
- tarkoittaisiko
huonoa suomea jota ennen esiintyi nigerialaiskirjeissä ja kalasteluviesteissä.
- Kertoilehti
"Hakkerit veivät ainakin 500 miljoonan Yahoon palvelujen käyttäjän tietoja
Varkaus sisälsi muun muassa salasanoja ja syntymäaikoja.
Ulkomaat 23.9.2016 1:35
Reuters
Yhdysvaltalainen internetyhtiö Yahoo kertoi torstaina, että ainakin 500 miljoonalta sen käyttäjätililtä varastettiin tietoja vuonna 2014. Yhtiö uskoo hakkereiden toimineen jonkin valtion tuella. Kyseessä lienee kaikkien aikojen suurin tietovarkaus.
Hakkereiden saalis saattoi sisältää nimiä, sähköpostiosoitteita, puhelinnumeroja, syntymäaikoja ja salasanoja. Yhtiön mukaan maksukorttitiedot eivätkä pankkitilitiedot olleet vaarassa.
Vuonna 2014 tapahtuneen tietomurron varmistuttua ei käynyt heti ilmi, koska Yahoo on saanut tietää asiasta ja miksi asian julki tulo kesti kaksi vuotta."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916