Lautasaunaa kaipaisin mökin pihalle, koska mökkikin on vanha lautarakenteinen niin jotenkin se vaan sopisi siihen pihapiiriin paremmin kun hirsisauna. Onko valmissaunoja lautarakenteisena? Hirsistä löytyy paljonkin, vaan kun ei miellytä silmää.
Lautasauna
5
1096
Vastaukset
- Osa-aikaeläkeläinen
Kyllä niitä löytyi hyvin viime syksynä. Niiden paikalleen nostaminen vaatii tilaa. Minulla sitä ei ollut, joten päädyin tynnyrisaunaan.
- vanhatimpuri
Hirsi, ja lauta, vaakaan asennettu höylälauta, ei tee siitä hirsirakennusta, vaikka kuinka yritetään kevythirresta puhua, ei sellaista ole olemassakaan. Kaikki, alle 80mm tavarasta tehdyt, on jotain muuta, kuin hirttä. Eli löytyy lautakoppi saunaksi, jollei vaaka-asennus haittaa kovasti..saattaapa niitä muitakin olla..
- ostaäs
eikö se vastaus kysymykseen ole äs kiuas muilla palaa sauna? Saiko vihdoinkin estot kun monta päivää ollut palstalta pois
- banaani10
Samaa mietin minäkin, eli onko mennyt viikonlopuksi lomailemaan/sukuloimaan vai olisiko vihdoin saanut Suomi24-keskusteluryhmästä banaania?
- huolijahätä
Huolestuttaa aina kun joku päivittäisistä vakiokirjoittajista hiljenee päiväksi pariksi että onkohan kaikki hyvin niin harvinaisia tauot suomi 24 viestittelyssä edellisille yleensä ovat? Pahimmat istuu koneella suomi 24:lla niin jouluaatot kuin juhannukset arkipäivien lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297