HL2 APUVA!!!

Dead Freeman

Jeps elikkäs olis tarkotus kysästä jotain uskomatonta taktiikkaa yhteen kohtaan siellä vankilassa. Aluks ollaan siellä parvella ja alas ku hyppää ni se eukko ilmottaa et sotilaita tulossa ja niitähän tuleekin sitten ihan riittämiin. Ja jos ei hyppää alas ni mitään ei tapahdu eikä pääse eteenpäin. Olisko neuvoo kyseiseen kohtaan jotain taktiikkaa miten heittää ne soltut kylmäks? Onhan siellä kaapeissa ne parit (3kpl) automaattitykit mut ei niistä oo pahemmin vastusta niille soltuille ja itel lähtee henki aika äkkii vaikka miten yrittäis liikkuu ja väistellä niitä keiloja. Alkaa vähitellen hermo mennä ku Gordon potkasee tyhjää jatkuvasti.

4

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kekekekeke

      No sijota 2 tykkiä toisen välikäytävän viereen eri suuntiin (sen jossa oli laatikoita). Ja se kolmas tykki toiselle puolelle. Ite pysyttele siinä tykkien lähellä ja tulitat niin perkeleesti ja nostat tykit pystyyn gravitygunilla sitämukaa kun vihut saavat niitä kaadettua.

      Näin se mulla meni iisisti ihan..

      • Et tarvii ku yhen niistä kolmesta.
        Ota se käteen ja painaudu sinne koppiin mistä otit sen konkun. Pysy siellä kunnes Alyx ilmoittaa tulevansa. TOTTELLA HELLPOVA.


      • vaan
        Wilian kirjoitti:

        Et tarvii ku yhen niistä kolmesta.
        Ota se käteen ja painaudu sinne koppiin mistä otit sen konkun. Pysy siellä kunnes Alyx ilmoittaa tulevansa. TOTTELLA HELLPOVA.

        Mä tein nii että kannoin kaks niistä tykeistä yhteen vankikoppiin ja pysyin siellä. kannattaa pitää gravity käsillä kun sotilaat heittelee kranaatteja ahkerasti.


      • Reborn Freeman
        Wilian kirjoitti:

        Et tarvii ku yhen niistä kolmesta.
        Ota se käteen ja painaudu sinne koppiin mistä otit sen konkun. Pysy siellä kunnes Alyx ilmoittaa tulevansa. TOTTELLA HELLPOVA.

        Kiitoksia kovasti, toihan idea oli parempi ku sata jänistä. Menin siihen koppiin ja heitin sen tykin siihen eteen jonka eka paikalle sattunut vartia paiskas ystävällisesti huitsin nevadaan. No ei muuta ku haulikko käteen ja ampumaradalle, siinä kopissa vaan odotin et ukkoi tuli aina 1-2 kaks kerrallaan paikalle, sit vaan lahtasin ne siihen samaan kasaan. Kuulokkeilla kuuli aina selvästi et tuleeko oikealta vai vasemmalta. Kyllähän niitä sitten tulikin mutta ei ne mitään mahtaneet ku haulikko puhus aina ykkösellä headshoteja.. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe