Rintojen kasvu

Rinnatonko

Olen 14v tyttö, ja rintani ovat lähes olemattomat... menkat alkoivat pari vuotta sitten, ja siitä en ole huomannut paljoakaan kehitystä rintojeni suhteen... Olen painoindeksissä 30 ja silti ei kummempia rintoja? Äidilläni on E-kupin rinnat, ja itselläni suunnilleen A...

15

355

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olemattoma

      AA–A on sinun ikäisellesi paras ja kaunein rintojen koko. Heikko itsetunto ei johdu rintojen koosta, vika on ylempänä.

    • Älä huoli, et oo ainut.

    • Pööettiedä

      Sehän voi johtuu myös ruumiinrakeenteestasi, että rinnat eivät kasva nopeaa tai paljoa. Itekkin oon aika hoikka ja on nopee aineenvaihdunta(tao ruuansulatus vai onks se sama asia) niin kasvaa rinnat tosi hitaasto ku ei oikee oo mitää rasvaa niihi

    • Hei, murrosiästä ja kehon muuttumisesta on hyvä keskustella esimerkiksi äitisi tai terveydenhoitajan kanssa, mikäli se sinua mietityttää. Äidiltäsi saat tietoa siitä, miten murrosiässä kehittyminen on hänellä ja suvussanne mennyt. Vaikka geenit vaikuttavat puberteettiin ja kehon kehittymiseen, ei rintojen koko kuitenkaan suoraan periydy. Sinulla voi hyvin olla pienemmät kuin äidilläsi eikä siitä kannata huolehtia. Rintasi varmasti vielä kehittyvät ajan kuluessa, ja muuttuvat tulevaisuudessa myös mahdollisen raskauden ja imetyksen myötä. Ei kannata siis kantaa huolta, vaan kyllä ne oman muotonsa löytävät.

      • älä nyt vittu kuseta. ei millekkään mutsille voi mennä sanomaan et " äiti äiti mä oon miettiny et miks sul on isommat hinkit ku mulla" vitun netti_saapas aina antamassa yleisiä ja paskoja ohejita joita voi kuulla keneltä tahansa aikuiselta. "Rintasi varmasti vielä kehittyvät ajan kuluessa, ja muuttuvat tulevaisuudessa myös mahdollisen raskauden ja imetyksen myötä." nii voihan ne kasvaa imetyksen myötä, 14 v varmaan hankkiikin lapsen lähiaikoina? karuu totuus on kanssa se että miehet tykkää tisseistä joka tarkoittaa sitä että ei sit vauvaa tule hyttysen puremilla


    • dsgnfmh.äop

      sama homma sun pillus kanssa kannattaa nyt ottaa pari hyvää kuvaa bilsasta ja sitten kun jätkät laskee mälliä sinne pari vuotta otat uudet kuvat ja vertaat
      sit kun teet kersan ja otat kuvan pillustasi takaan että vertaillessasi kuvia pyörryt ja kysyt itseltäsi että pommiko siellä räjähti

    • Ei kannata itse tuntoa ottaa näin vakavasti noilla mitta suhteilla pojat seuraavat kun päättömät kanat ehkä sul on tylsää tai jotain mut olet seksikäs jos noin on totta ja jos et tienyt niin poikien kehitys tässä 14-16 aikana menee ihan hulluks jos poikia mietit niin tulee sit katseita suhun kun oot noin kaunis ja sit kin ovat 16 ikäisiä niin ne varmaan alkaa sua kysymään niitten tyttöystäväks kun ovat niin kiihottuneita.

      • Oletko kuullut pilkuista ja pisteistä?


      • EiEsup kirjoitti:

        Oletko kuullut pilkuista ja pisteistä?

        Ei muijan lyöjät käytä pilkkuja kuules kansakoulun aikaan tollaset näsäviisastelijat hakattais ja joo pitäis käyttää mut vastaan nopeasti ei oo aika tollasiin


      • Muijalyöjä kirjoitti:

        Ei muijan lyöjät käytä pilkkuja kuules kansakoulun aikaan tollaset näsäviisastelijat hakattais ja joo pitäis käyttää mut vastaan nopeasti ei oo aika tollasiin

        Se olis sun omaks parhaakses. Ilman niitä sä näytät vaan ihan vitun autistilta ja sun juttuja on vaikee ottaa tosissaan.


      • EiEsup kirjoitti:

        Se olis sun omaks parhaakses. Ilman niitä sä näytät vaan ihan vitun autistilta ja sun juttuja on vaikee ottaa tosissaan.

        Perkele jaloviinan kautta


      • Muijalyöjä kirjoitti:

        Perkele jaloviinan kautta

        Sano ei päihteille ja ennenaikaiselle seksille.


      • EiEsup kirjoitti:

        Sano ei päihteille ja ennenaikaiselle seksille.

        Pitääkö aids lopetta vaan pitäiskö tartuttaa muita kun vielä voi?


    • Omasta koulusta yksi juttu minkä muistan olivat aika kovan tason baleriinat. Eli kouussa oli tanssi opettaja ja no ne tytöt ja niiden ruumin rakenne olivat jotain ihan omaa luokka. Pojat kattelivat kylläkin ja usko tai älä, siel oli sen verran treenitunteja takana, et ei se ollut se peffa eikä rinnat mitä ihmeteltiin eniten.
      Lyhyt yhteenveto: urheiluun panostettu aika tuottaa takaisin päin kautta vuosien. Ja ei jää aikaa aiajtella turhia. Rintojen koolla ei ole isompaa merkitystä.

    • Olet varmaan trolli tai sit vaan aivan sairaan läski.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      263
      2593
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      193
      1653
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1434
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1169
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1156
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      223
      1022
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      1000
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      905
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      729
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      720
    Aihe