Eli joo tota oon tehnyt FTB INFINITY EVOLVED servun, kyseessä on siis modattu minecraft packki ja toimii hamachin kautta. Tämä modi packki tarvitsee vähän tehokkaamman koneen kun normi läppäri tai pöytätietokone muuten bugit on isoja . Kaikki halukkaat voivat tulla pelaamaan mielellään yli 12 vuotiaat. ip osoitteen kerron skypessä eli halukkaat lähettää viestiä tähän sähköposti osoitteeseen. [email protected] ja lisää minut tai itse lisään kaveriksini skypessä. Servulla max 20 pelaajaa ja säännöt kerron myös skypessä. silloin kun halutaan pelaamaan niin minimissään 2 pelaajaa paikalla eli yleensä hosti eli minä olen paikalla ja lisäksi joku muu. Kaikki jotka on pelannut yli 15min lisätään skype tai whats app ryhmään tai kunnes itse pelaaja on valmis/halukas liittyä ryhmään ensimmäisellä kerralla tutustutaan toisiimme skypessä ei tarvitse olla kameraa riittää vain ääni puhelu ja servulla pelaamista. Lyhyt esittely itsestä kun ottaa muhun yhteyttä nimi ja ikä ja tietenkin skype nimi että saan lisättyä. HUOM! ikä ei välttämätön. olette tervetulleita kaikki halukkaat. Kivaa pelaamista ja toisiinsa tutustumista :)
FTB modi minecraft servulle pelaajia?
MRVLADD
3
168
Vastaukset
Tämä 😂. Max 20 pelaajaa?? 😂😂Packki??? 😂😂😂😂 Säännöt alle 20 pelaajalle???? 😂😂😂😂😂😂
ENSIN NÄKIN suomen kieli ei ole äidinkieleni ja toiseksi haluan että kaikilla on mukava pelata :)
- AnyloPelaa
FTB Launcherin ja Infinity Evolved -modipaketin asennusvideo löytyy täältä: https://www.youtube.com/watch?v=-TNbHIsI_Nk&list=PLaFYMC7ltVWmitFSsHuRAq0hrqjADoskJ&index=41
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974