Eli joo tota oon tehnyt FTB INFINITY EVOLVED servun, kyseessä on siis modattu minecraft packki ja toimii hamachin kautta. Tämä modi packki tarvitsee vähän tehokkaamman koneen kun normi läppäri tai pöytätietokone muuten bugit on isoja . Kaikki halukkaat voivat tulla pelaamaan mielellään yli 12 vuotiaat. ip osoitteen kerron skypessä eli halukkaat lähettää viestiä tähän sähköposti osoitteeseen. [email protected] ja lisää minut tai itse lisään kaveriksini skypessä. Servulla max 20 pelaajaa ja säännöt kerron myös skypessä. silloin kun halutaan pelaamaan niin minimissään 2 pelaajaa paikalla eli yleensä hosti eli minä olen paikalla ja lisäksi joku muu. Kaikki jotka on pelannut yli 15min lisätään skype tai whats app ryhmään tai kunnes itse pelaaja on valmis/halukas liittyä ryhmään ensimmäisellä kerralla tutustutaan toisiimme skypessä ei tarvitse olla kameraa riittää vain ääni puhelu ja servulla pelaamista. Lyhyt esittely itsestä kun ottaa muhun yhteyttä nimi ja ikä ja tietenkin skype nimi että saan lisättyä. HUOM! ikä ei välttämätön. olette tervetulleita kaikki halukkaat. Kivaa pelaamista ja toisiinsa tutustumista :)
FTB modi minecraft servulle pelaajia?
MRVLADD
3
216
Vastaukset
Tämä 😂. Max 20 pelaajaa?? 😂😂Packki??? 😂😂😂😂 Säännöt alle 20 pelaajalle???? 😂😂😂😂😂😂
ENSIN NÄKIN suomen kieli ei ole äidinkieleni ja toiseksi haluan että kaikilla on mukava pelata :)
- AnyloPelaa
FTB Launcherin ja Infinity Evolved -modipaketin asennusvideo löytyy täältä: https://www.youtube.com/watch?v=-TNbHIsI_Nk&list=PLaFYMC7ltVWmitFSsHuRAq0hrqjADoskJ&index=41
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402