Eli moikka! Olin tulossa koulusta kotiin noin 3vk sitten. Olin avaamassa ovea ja aloin kuulla koirani raapimista meidän välioveen. Sanoin hiljaa että "odota odota!" raapiminen jatkui ja sitten alkoi kuulua myös vinkumista. Avasin oven ja kotona ei ollut ketään! Koira oli siis hoidossa äidin äidillä. Olin ihan varma että kuulin sen!! Kerroin vanhemmilleni ja he väittivät minua hulluksi ja että kuulin vain omiani. Voin vannoa oikeasti että kuulin! Jos joku kuule et tää on trolli niin tää ei oikeesti oo! Voisko joku sanoo järkevän vastauksen tähän? Kukaan ei usko mua :( kiitos etukäteen :))
Kuulin koirani
6
144
Vastaukset
- totuustekeevapaaksi-
Lue raamattua.
Rukoile Jeesusta Vapahtajaksesi ja Herraksesi.
Sanoudu irti kaikesta mikä sitoo pimeälle puolelle.- Tyttönen_12
En ole kyllä mitenkään sitoutunut pahalle puolelle, mutta en hyvällekkään.
- Theo2013
Ei kannata ihmetellä,meillä kaikilla on joku outo sattumus josta ei uskalla puhua leimautumisen pelossa.Koira ahdingossa tai pelastaa jonkun ihmisen tulevaisuudessa? Jos tilanne toistuu oikeasti tiedät että koit enteen silloin ja tiedät toimia oikein. Minä käytän tuomoisesta nimitystä etiäiset,ja monesti olen osannut sanoa asiota ihmisten teosta tai menoista ja saanut ihmiset kyselemään mistä tiesit.Yritin kerran arpajaisissa lyödä tonnin vedon varmasta voitostani johan osallistui yli 50 ihmistä,no kukaan ei lyönyt vetoa ja minä muuten voitin ne arpajaiset,silloin minulle tuli vain varma tunne jota ei osaa selittää.Kysy kallo lääkäriltä niillä oli näille nimikin mutten nyt muista sitä niin tarkasti ,ja ei siellä kysyminen ole häpeä esim Amerikassa kaikki käy kellä rahat riittää ja varmaan Suomessakin mutta sulle seon ilmainen. Aivomme ovat vain vähällä käytöllä,eikä niistä vielä kaikkea tunneta,mutta viisaat kerran tutkivat just kertomasi kaltaisia asiota joten voit olla teini herkkä eli et hullu ainakaan.Etiäiset on hyvä kun opit niihin,ja ei sinun tarvi mihinkään uskoa,,niihinkään etiäisiin.Jatkoja ja pärjäile.
- Tyttönen_12
Kiitos avusta :)
- vuhmur
Koirasi tekee noin aina kun on kotona. Ei ole mitenkään erikoista, että tähän tottuneet aivosi "kuulivat" nämä äänet myös nyt kun koirasi ei ollut kotona.
- tyttönen_12
Koira ei tota tee melkein ikinä, ainoastaan vinkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302229- 371629
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510