Minun opettajani on maailman vittumaisin. Hän sanoo että minä näytän näsäviisaalta ja kuulostan siltä, vaikka puhun/käyttäydyn normaalisti. Opettaja myös huutaa kaikille oppilaille päivittäin ja valittaa, jos häntä katsotaan vahingossakin väärällä tavalla. Ja hän ei yritäkkään selvittää mahdollisia väärinkäsityksiä vaan raivoaa niistäkin. Lisäksi hänen turhaksi tajuamastaan raivokohtauksen jälkeen hän pyytää anteeksi tyhmällä itsesääliäänellä ja jatkaa vittumasta käytöstään. Kaiken tämän lisäksi hän käyttäytyy hieman pervomaisesti. Jos on sitä mieltä, että oppilaalla on jokin huonosti, hän työntää tämän seinää vasten, ja pitää puhuttelun olkapäistä kiinni pitäen, niin ettei pääse pois. Se tuntuu erittäin ahdistavalta. Ja jos on kertonut opettajan huonosta käyttäytymisestä vanhemmille, hän valehtelee päin naamaa ettei ole tehnyt sitä.
Vittumainen opettaja
8
1121
Vastaukset
- Trololo
Hankala tilanne mee, vaikka puhumaan kuraattorille
Mene puhumaan rehtorille. Tuollainen "puhuttelu" olkapäistä seinää vasten painaen ei sisälly opettajan toimivaltuuksiin - vaikka joskus kyllä tuntuu, että sen pitäisi vieläkin olla mahdollista...
- jottanäin
Reksille puhumaan joukolla tai sit useampi vanhempi ottaa yhteyttä ja puuttuu asiaan.Kerätkää todisteita epäasiallisesta kohtelusta, ajat ylös ja mitä tapahtui.Open raivokohtaukset ja olkapäistä kiinni pitämiset nurkkaan ahdistettuna ei ole normaalia käytöstä.Toivottavasti asiat järjestyy.
No siis raiskaus on aina vaihtoehto.
- ivsma
Hei! Minun opettajani Päivi, on joka päivä vihainen meille 5 kaveri porukalle. Mistä se johtuu? Olemme ulkomaalaisia. Voisiko se johtua siitä?
Sama täälä. Vaikka olin hyvin "mukava" ja hermoja boilaava lapsi niin silti opettajat ragesivat mulle 1-luokasta asti.
Ylä-asteella oli opettaja joka koko aja räyhäsi älylaitteiden käytöstä, pelimaailmasta ja muista typeristä asioista.
Hän ei osannut opettaa (oli mun luokanvalvoja, sekä matikan ja FyKe ope), ei ottanut kritiikkiä vastaan ja kukaan ei pitänyt hänestä.
Yhelle kaverin vanhemmille tuli ilmotus siltä opelta että: "Pojalla on tic-liikkeitä ja on uppoutunut pelimailmaan".
Se eläin pitäisi tappaa.- Opetonperseestäjoo
Näytä keskisormea ja huuda HAISTA VITTU sille paskiaiselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan543815- 1632891
- 1562148
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l171847- 1371686
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.451621Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2781474Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde91408Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2401370Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on711336