Uusi vuosi ja Niina

Seuralainen

Joulu sujui rauhallisissa merkeissä kotipuolessa vieraillessa. Vanhemmat olivat todella iloisia kun koko perhe oli kerrankin paikalla. Jopa siskoni oli tullut miesystävänsä kanssa jouluksi kotiin. Vietin viikon kotipuolessa ennen kuin kyllästyin rauhaiseloon ja palasin takaisin hiljaiseen ja tyhjään kämppääni. Välipäivät vain makoilin ja söin suklaata katsellen vuokraelokuvia. Torstaina päätin kuitenkin ravistaa itseni hereille ja soitin Heidille, josko hän lähtisi kanssani uuden vuoden aattona baanalle. Pahaksi onnekseni Heidi oli pohjoisessa viettämässä uutta vuotta. Yritin vielä parille kaverille, mutta kaikilla tuntui olevan jotain muita suunnitelmia. Hetken meinasin soittaa Hannalle, mutta sain itseni tulemaan järkiini. Heitin puhelimen sohvalle ja apein mielin surffailin eri kanavilla. Hetken vaihdeltuani ostos-tv:n ja saippuasarjan välillä päätin ryhdistäytyä ja lähteä yksin baariin. Halusin saada jotain vipinää elämään ja etenkin seksielämään joka oli kuihtunut täysin. Laitoin television kiinni ja vaihdoin vaatteet ja painuin kaupungille ostamaan itselleni jotain kivaa seuraavaa päivää varten.

Perjantaina koko aamupäivän vietin chatissa tuttujen keskuudessa ja sain tietää muutamien puolituttujen olevan myös menossa erääseen yökerhoon. Sovin tapaavani heidät siellä ja mielialani nousi huomattavasti. Paikka ei tosin ollut se mihin ensin olin ajatellut meneväni, mutta kiva tanssipaikka joka tapauksessa. Jossain vaiheessa korkkasin viinipullon ja aloin tissuttelemaan viiniä pikkuhiljaa. Muutaman lasin jälkeen olin jo melkoisen hyvällä menopäällä ja kuvittelin varmasti saavani seuraa sänkyyni. Päätin kuitenkin ottaa varman päälle ja laitoin edellisenä päivänä ostamani syntisen punaiset rintaliivit ja stringit päälleni, sekä mustan mihihameen, stay-upit ja puoleen sääreen ulottuvat mustat saappaani. Avasin toisen viinipulloni ja tissuttelin sitä meikatessani ja sitten vielä hieman chättiessäni. Viini nousi mukavasti päähän ja aika kului paljon nopeammin jutellessa netissä. Osa porukasta alkoi jo kadota chätistä ja päätin itsekin lähteä jo yökerhoon välttääkseni suurimmat jonot. Katsoin vielä itseäni peilistä ja hymyilin tyytyväisenä. Omasta mielestäni näytin seksikkäältä uudessa paidassani, josta näkyi mielikuvitusta ruokkivasti rintaliivini läpi. Harvoin olin näin tyytyväinen peilikuvalleni, mutta toisaalta viinillä saattoi olla omat sormensa pelissä.

Yökerhoon ei ollut hirmuisen pitkä matka eikä ulkona ollut pakkasta juuri lainkaan, joten kävelin koko matkan. Tunsin saavani katseita ja ne lämmittivät minua melkein yhtä paljon kuin viinikin. Sain jopa muutaman vihellyksenkin, mutta nauroin vain vihellyksiä jakaville pojille. Yökerhon edessä oli jo pieni jono, mutta se liikkui onnekseni nopeasti sillä pienestä pakkasesta huolimatta kylmä alkoi jo pystymään minuun. Portsarit päästivät minut hymyillen sisään ja jätettyäni takkini narikkaan painuin ensi töikseni baaritiskille. Tilasin ison ja väkevän drinkin ja aloin katsomaan missä tuttavani istuivat. Löysin heidät nopeasti ja menin istumaan heidän seuraansa siemaillen drinkkiäni. Tällä kertaa ei haitannut vaikka tuttavani koostuivatkin kahdesta pariskunnasta, sillä jutut liittyivät nyt muihinkin aiheisiin kuin parielämään ja siihen seikkaan, ettei minulla taaskaan ollut ketään.

Ilta sujui kohtuu mukavasti ja porukka lisääntyi tasaiseen tahtiin. Suurimman osan ajastani vietin tanssilattialla, joka alkoi käymään ahtaaksi illan edetessä. Törmäsin myös odottamattomiin tuttuihin, sillä Marita sattui olemaan kaupungissa. Hän oli eksynyt muutaman ihmisen kanssa baariin ja juttelimme hetken vaihtaen kuulumisiamme. Marita oli palannut seksialalle ja hänellä tuntui menevän kohtuu hyvin. Marita antoi korttinsa ja pyysi käymään vierailulla joskus. Otin kortin vastaan ja ajattelin varmasti käyväni kylässä jokin päivä. Nopeasti Marita katosi ihmismassaan enkä nähnyt häntä koko loppuiltana. Sen sijaan näin Hannan tulevan baariin jonkin vaaleaverikön kanssa. Sydämeni tuntui jättävän yhden lyönnin väliin ja vatsani tuntui kääntyvän. Hanna suunnisti naisen kanssa tanssilattialle tanssien melko intiimillä tavalla naisen kanssa. Huomasin hänen nähneen minun, mutta olevan ikäänkuin ei olisi nähnyt. Tunsin kuinka suuttumus nosti ilkeää päätänsä sisälläni ja olin jo lähdössä pois. Sitten muutin mieleni ja päätin näyttää Hannalle, että minulla oli hauskaa ilman häntä. Näin tuttavani tanssilattialla ja suunnistin tanssimaan heidän kanssaan. Uppouduin musiikin rytmiin ja yritin unohtaa Hannan kokonaan. Tunsin kuitenkin kuinka joku törmäsi selällään minuun ja painoin häntä kädelläni takaisin. Hetken hän pysyi poissa, mutta pian törmäsi uudelleen. Aloin hieman ärsyyntymään ja painoin taas kädelläni vilkaisten samalla taakseni nähden vain vaalean hiuspilven. Ärsyynnyin lisää kuvitellessani, että Hannan uusi tyttöystävä tanssi takanani. Painoin peppuni taakse ja hitaasi työnsin tuota naista pois tanssireviiriltäni. Hetken nainen pysyi poissa, mutta tunsin hänet jälleen takanani. Aloin jälleen työntää pepullani, mutta nyt sainkin vastuksen eikä nainen liikkunut enää mihinkään. Tansimme melkein selät vastakkain ja peppumme hipoivat toisiaan vasten. Taistelutahtoni alkoi yltyä, mutta sitten näin Hannan suutelevan vaaleaverikköä ja katoavan ihmisten joukkoon.

Tunteeni tuntuivat menevän aivan solmuun ja lähdin pois tanssilattialta. Pujottelin ihmisten välistä baaritiskin vieressä olevaan vapaaseen paikkaan. Nostin käteni pystyyn tilatakseni uutta juomaa. Ihmiset tungeksivat baaritiskillä enkä meinannut millään saada baarimikon huomiota, mikä lisäsi vitutuksen tunnetta. Tunsin taas suuttumuksen kasvavan ja mielessäni kirosin baarimikkoa, joka ei ollut huomatakseenkaan minua. Samassa tunsin käden koskettavan lonkkaani ja pehmeän rinnan painuvan vasten käsivarttani. Hieman minua pitempi vaaleaverikkö ahtautui pieneen tilaan baaritiskillä. Ensireaktioni oli sanoa hänelle pari valittua sanaa, mutta vaaleaverikkö kääntyi minua kohden ’Anteeksi..ei kait haittaa jos mä tilaan yhden tästä?’ Hän hymyili samalla niin aseistariisuvasti etten voinut muuta kuin pudistaa päätäni vastaukseksi. Tunsin edelleen hänen lämpimän kätensä lonkkaani vasten ja pehmeän rinnan vasten käsivarttani. Nainen sai heti baarimikon huomion ja sain hänen siivellään tilattua drinkkini. Nainen maksoi omansa ja hymyillen katosi ihmisten vilinään minun jäädessä odottamaan kuittiani ehtimättä kiittää häntä.

Saatuani drinkkini kuitattua puristauduin baaritiskiltä vain huomatakseni joutuneeni jonoon, joka mateli tanssilattian ympäri. Ihmisiä alkoi olla jo liikaa minun makuuni ja tuuppiminen ja töniminen alkoi ahdistaa. Lisäksi kaikki tuttuni olivat kadonneet joko ihmisten sekaan tai sitten kukin kotiinsa. Pysähdyin hetkeksi siemailemaan drinkkiäni ja miettien jo kotiin lähtemistä. Olin hieman pettynyt siihen, etten ollut löytänyt ketään seuraksi ja mieleeni palautui koko ajan vaalean naisen kaunis vino hymy. Samassa tunsin kuinka joku puristi pepustani. Sekunnin murto-osan mieleeni tuli kuva tuosta naisesta, mutta kääntyessäni näin nuoren vaalean miehen virnuilevan kännissä minulle. ’Mitä vittua sä oikein luulet tekeväs?’ huusin miehelle alkaen purkamaan sisälläni vellonutta kiukkua ja pettymystä. ’No mitäs luulet?’ mies vastasi kännisellä äänellä ja huomasin hänen kaverinsa hymyilevän ääliömäisesti vieressä. ’Ei saatana! Luuletko sä, että mua kiinnostaa tuollainen paska joka kysymättä tulee puristeleen persettä? Hyi helvetti mikä ääliö!’ huusin niin, että lähimmät ihmiset kääntyivät katsomaan. ’Älä yritä...sitähän sä kuitenkin halusit.’ mies jatkoi kännisellä itsevarmuudella. ’Voi vittu kuinka tyhmä sä olet! Menisit kotiin runkkaamaan sen sijaan, että täällä ahdistelet naisia!’ Mies ei enää väittänyt vastaan, hymyili vaan typerää hymyään ja yritti jopa uudelleen koskettaa minua. Suuttumukseni purkautui lujana läimäytyksenä miehen kasvoihin. ’Voi vittu mikä huora!’ mies sanoi ja tarttui jo käteeni, kun samassa portsari tuli paikalle. ’Mikäs täällä on hätänä?’ iso kaapinkokoinen portsari kysyi. ’Tää ämmä alkoi läpsiin, kun vain kysyin tanssimaan.’ mies selitti täydellä pokerinaamalla kaverin nyökkäillessä vieressä. ’Ja tää runkku puristelee naisten perseitä’ aloin väittämään vastaan, mutta vaikutti että portsari tunsi miehen ja tunsin joutuvani tappiolle. ’Mä näin kun toi jätkä puristi tämän naisen persettä ja yritti muutakin’ kuulin samassa äänen takaani. Käännyin ja näin tämän vaalean pelastavan enkelin. ’Vais niin’ portsari sanoi yrittäen miettiä miten tilanteen ratkaisisi. Samassa paikalle tuli vielä kolmas nainen, joka sanoi miehen puristaneen hänenkin peppuaan. Nyt portsarilla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin taluttaa mies ja hänen kaverinsa ulos.

’Jes!’ sanoin innoissani ja hymyilin pelastavalle enkelilleni. ’Kiitos..sä olet pelastanut mut jo toisen kerran tänä iltana. Saanks mä tarjota sulle drinkin tai jotain?’ kysyin naiselta katsoen hänen siniharmaisiin silmiinsä. ’No eihän tuo mitään. Mä tiedän tuon ääliön. Toivottavasti se nyt saa porttikiellon tänne.’ nainen vastasi pehmeällä äänellään. Tilanne oli lauennut ja ihmiset jatkoivat taas juhlimistaan ympärillämme, mutta minua ihmismassa ei enää häirinnyt. ’Kait mä jotenkin voin korvata. Mulla olis ilta mennyt lopullisesti pieleen, jos sä et olis tullut. Ensin kukaan ei ole menossa minnekään, sitten näen ex-tyttökaverin uuden kanssa, kaikki kaverit katoaa jonnekin ja sitten vielä joku tulee puristeleen perseestä. Ja kaiken lisäksi....tai ei mitään..mä tarjoan sulle sen drinksun.’ sanoin tajuttuani tyrehdyttää puhetulvani sanottuani jo liikaakin. ’No ei minullakaan ihan onnistunut ilta ole ollut ja mun jätkäkaveri on taas juuttunut pelaan vaan. Tuntuu etten mä enää kiinnosta sitä ollenkaan. Mä muuten olen Niina.’ nainen sanoi istuutuessamme pienemmän baaritiskin äärelle tuurilla löytyneille vapaille paikoille. Tyhmä mies, ajattelin itsekseni harmitellen samalla että tuolla enkelillä oli poikakaveri. Tilasimme drinkit ja vaivihkaa tarkkailin Niinaa, jonka kasvot olivat kapeat suorien vaaleiden hiusten kehystäminä. Hänen silmänsä olivat yllättävän suuret, nenä kapea sopien kasvojen muotoon ja suu oli pieni, mutta täyteläisillä huulilla varustettu. Päällään Niinalla oli mustaraidallinen valkoinen kauluspusero ja mustat suorat housut. Hänen ylimmät nappinsa olivat auki paljastaen hieman vaaleaa ihoa ja kultaisen kaulaketjun. ’Mä olen Sanna.’ sanoin maksaen samalla drinkkimme. ’Siis oliko se sun ex sun tyttöystävä ihan siinä merkistyksessä vai vain ystävä?’ Niina kysyi kun pääsimme hieman syrjemmälle vapaaseen tilaan. ’Siis ihan tyttöystävä..siis mä olen lesbo, mut ei tarvi pelätä, että kimppuus hyppäisin.’ sanoin suoraan hieman naurahtaen, mutta sisälläni pelkäsin, että Niina katoaisi. ’Aijaa...vau..’ Niina sai sanottua ja hiljainen hetke laskeutui välillemme. ’Tuota..jos mä käyn katsoon mun poikakaverii.’ Niina sanoi rikkoen hiljaisuuden. Ajattelin jutun olevan siinä ja että saisin kävellä yksin kotiin. ’Niin jos se meinaa vielä jäädä pelaamaan, niin lähtisitkö sä mun kanssa ottaan yöpalaa?’ Niina jatkoi yllättäen. Meinasin jo kiljaista ilosta ja toivoin, ettei Niinan mies liikkuisi mihinkään. Sain kuitenkin pidettyä tunteeni kurissa ja nyökkäsin vastaukseksi. ’Mä odotan tässä..’ sain sanottua melko vakaalla äänellä.

Odotus tuntui ikuisuudelta. Viiden minuutin odotuksen jälkeen aloin jo pelätä ettei Niina varmaan tulisi takaisin. Juotuani drinksun loppuun olin varma, että Niina oli vain sanonut hyvää hyvyyttään tulevansa takaisin. Aloin olla jo kahden vaiheilla lähteäkö vai jäädä, kun näin Niinan palaavan. Vatsani kierähti voltin jännityksestä nähdessäni hänen lähdestyvän minua. Niina oli selvästi pahalla päällä, eikä peitellyt sitä tullessaan lähelleni. ’Voi vittu! Ei se niinku halua mihinkään siitä...Uskomatonta. No mutta kiinnostaako sua yöpala mun seurassani?’ Niina sanoi. ’Kyllä..mä lähden oikein mielelläni. Ei tarvi yksin syödä.’ sanoin ja lähdimme saman tien narikalle hakemaan takkimme. Narikkavahdit auttoivat ystävällisesti takit päällemme ja poistuimme viileään yöilmaan. ’Minne mentäisiin? Tuossa lähellä on yksi hyvä paikka, mutta sinne ei pääse sisälle.’ Niina sanoi hymyillen. ’Joo. Mä tiedän sen...mut on siinä sit se toinen paikka minne pääsee sisälle. Se vaan ei oo niin hyvä.’ vastasin jäädessämme seisomaan yökerhon eteen. ’Mä kyllä haluaisin sisälle syömään..ei kiinnosta tehdä tuttavuuksia kenenkään kännikalan kanssa.’ Niina sanoi. ’No tietty me voidaan ottaa mukaan ja mennä mun luo. Mä asun ihan siinä lähellä. Siis jos sä uskallat tulla.’ sanoin naurahtaen. ’No miksen uskaltaisi.’ Niina vastasi ja lähdimme kävelemään luokseni.

Juttumme alkoi luistamaan alkukankeuden jälkeen hyvin. Söimme keskustelun lomassa käyden läpi ensin aika yleisesti vain kaikkea, mutta päädyimme kertomaan omasta elämästämme aika tavalla. Tuntui hyvältä avautua vaikka en tuntenutkaan Niinaa juuri lainkaan. Toisaalta Niina kertoi omasta elämästään avoimesti ja koko ajan minulla oli tunne kuin olisimme olleet pitkään jo kavereita. Ennen kuin huomasimmekaan kello oli jo puoli viisi. ’Oho. Kello on jo noin paljon. Pitää vissiin soittaa Joonakselle.’ Niina sanoi ja meni eteiseen puhumaan. Siivosin pöydän ja tunsin itseni hieman väsyneeksi, mutta humala tuntui kadonneen tyystin. Hipsin Niina ohitse vessaan ja kuulin hänen väittelevän puhelimeen. Hänen äänensä kohosi selvästi, mutta samalla hän siirtyi toiseen huoneeseen enkä kuullut sanoja kunnolla. Tullessani vessasta näin Niinan nojaavan keittiön seinään käsi silmien edessä aivan kuin itkien. ’Oletko kunnossa?’ kysyin laskien käteni hänen olkapäälleen. ’Joo...oon mä. Oikeesti. Vaikka ei siltä ehkä näytä.’ Niina sanoi hymyillen kyyneleet silmissään. ’Onhan tää ollut ilmassa jo vaikka kuinka kauan, mutta silti se jotenkin satuttaa kun kaikki on sitten ohi. Oikeestaan aika hassua.’ Niina jatkoi kuivaten kyyneleitään. ’Mä olen pahoillani’ osasin vain sanoa silittäen Niinan hiuksia. ’No ei tässä mitään..tää on ihan tyhmää. Mun vain pitää soittaa kaverille, jos pääsisin sen luo loppuyöksi.’ Niina sanoi kaivaen numeroa puhelimestaan. ’No aivan hyvin sä voit jäädä tänne. Mulla on toi toinen huone kokonaan vapaana. Ei sun kannata kavereita herätellä enää tähän aikaan.’ sanoin silittäen Niinan poskea kuivaten samalla sinne valuneen kyyneltipan. ’Oikeesti? Me tuskin tunnetaankaan..’ Niina alkoi. ’No musta jotenkin tuntuu, että me tunnetaan jo paremmin kuin useimmat mun kaverit tuntee mut.’ sanoin naurahtaen. ’Kiitos kauheesti...en mä ihan tällaista aatellut tästä illasta.’ Niina sanoi painaen päänsä taas alas. ’Ei yhtään mitään!’ sanoin ja painoin Niinan vasten itseäni halaten häntä hellästi.

Vetäydyin jo pois, kun samassa Niina suuteli minua. Se oli nopea ja liian kova suudelma. Hiljaisuus laskeutui välillemme ja katsoimme toisiamme silmiin. Niina näytti vaivautuneelta ja puri alahuultaan ’Anteeksi..’ Hymyilin vain vastaukseksi ja painauduin Niinaa vasten suudellen häntä hellästi. Tunsin Niinan rentoutuvan hitaasti vastaten suudelmiini. Käteni upposi Niinan hiuksiin ja vedin hänen päätänsä minuun päin. Tunsin Niinan käsien levottomasti hakevan paikkaa selälläni. Sitten lopetin hetkeksi kuullen Niinan pettyneen huokauksen ’Haluatko sä tätä varmasti?’ ’Haluan...enempi kuin mitään muuta.’ Niina vastasi ja painauduimme tiiviisti toisiamme vasten suudellen kiihkeästi. Niinan kädet alkoivat vaeltamaan selälläni kulkien varmasti koko ajan alemmas. Keskeytin suutelumme ja aloin avaamaan Niinan puseron nappeja hitaasti katsoen häntä silmiin. Näin niissä myöntävän vastauksen ja tunsin kuinka hänen hengityksensä tiheni. Riisuin Niinan paidan pois paljastaen viininpunaiset rintaliivit. ’Saanko?’ kysyin hiljaa ja Niinan nyökättyä avasin hänen rintaliivinsä. Rinnat olivat pienet ja todella kauniit. Täydellisen pyöreät ja terhakat. Hänen nännipihansa olivat pienet, melkein nännin kokoiset. Katselin hetken ihastellen niitä ja sitten kumarruin suutelemaan niitä. Kuulin kuinka Niina huokaili suudellessani ja hyväillessäni hänen rintojaan. Sitten Niina otti hellästi leuastani kiinni ja nosti pääni ylös. Vaivuimme uuteen kiihkeään suuteluun ja tunsin nyt Niinan käsien kulkevan rohkeasti hameelleni puristaen pakaroitani kevyesti. Kuljetin omaa kättäni hitaasti alas Niinan vatsaa hänen housujen etumukselle tuntien hänen värähtävän kosketuksestani. Hyväilin hetken nostaen sitten käteni taas ylemmäs paljaalle lämpimälle iholle. Tunsin Niinan kuumenevan jokaisen suudelman myötä. Hänen kätensä hamusivat hamettani ylemmäs hitaasti. Sitten tunsin hänen kätensä kulkevan varovaisesti hameen alle etupuolelta. Tunsin hänen kätensä stringieni päällä tunnustellen varovasti.

Hymyillen otin Niinan käden omaani ja lähdin viemään häntä kylpyhuoneeseen. ’Haluatko käydä suihkussa?’ kysyin vihjailevasti hymyillen. Niina sai vain nyökättyä minun kulkiessa hänen taakseen. Suutelin hänen niskaansa kevyesti sivellen hänen vatsansa kaarta. Avasin hänen housujensa sivulla olevan vetoketjun ja riisuin ne pois. Kutitin Niinan jalkoja kuljettaen sormiani pitkin hänen sääriään ja reisien takaosaa. Suutelin kiinteää pakaraa ja ylös noustessani pudotin hänen pikkuhousunsa samaan myttyyn housujen kanssa. Ohjasin hänet hellästi pois mytyn luota ja suutelin häntä kiihkeästi. Ujutin käteni hänen jalkojensa väliin ja pikaisesti hipaisin hänen häpykumpuaan. Tunsin kuinka hänen häpykarvansa olivat kiihkosta kosteat ja kuinka hän värisi jo tuosta pienestä hyväilystä. Menin hieman taaemmas ja katsoin Niinan alastonta vartaloa. Hänen ylävartalonsa oli hoikka, mutta leveni lantion kohdalta. Niina hieman häpeili päärynänmuotoista vartaloaan peittäen rintansa. Aloin riisumaan omaa puseroani hitaasti pois katsoen välillä Niinaa suoraan silmiin. Hän ahnehti jokaista paljastuvaa ihonkohtaa himoiten nähdä lisää. Riisuin itseni viekoitellen kokonaan alasti ja seisoin Niinan silmien tuomittavana häpeilemättä muutamaa ylimääräistä makkaraa vyötärölläni. ’Sulla on kaunis vartalo...’ Niina sanoi viimein huokaisten. ’En ole tälleen koskaan katsonut ketään toista naista...’ hän jatkoi mittaillen joka senttiä minussa. ’Sä olet vielä kauniinpi’ sanoin tullen taas Niinan vierelle suudellen häntä ja ottaen taas kädestä kiinni.

Johdatin Niinan suihkun alle ja annoin veden virrata päällemme. Kiljaisimme molemmat alkuun kylmänä valuvaa vettä, mutta pian lämmin vesi vaihtui ja kietouduimme yhteen suudellen. Vesi valui päällemme katsellen vartalomme ja tehden samalla suutelemisen vaikeaksi. Otin käteeni shampoota ja hieroin sitä hellästi Niinan hiuksiin. Niina seurasi esimerkkiäni ja pesi vuorostaan minun hiukseni. Hiustenpesun jälkeen laitoimme toisillemme hoitoainetta. Huomasin Niinan jännittävän enempi ottaessani saippuaa käteeni ja laskiessani käteni hänen olkapäälleen. Kuljin Niinan taakse ja levitin hitaasti hieroen saippuaa hänen hartioilleen ja selälle. Pesin hellästi hänen kätensä siirtyen samalla etupuolelle ja vatsalle. Saippuan liukastamat käteni kulkivat ylemmäs Niinan rinnoille ja hyväilin niitä pesten ne liiankin tarkasti. Niina nautti pesusta silmät suljettuina siirtyessäni pesemään hänen jalkojaan. Aloitin varpaista liikkuen ylöspäin pitkin sääriä ja sitten reisiä. Pestessäni huolellisesti Niinan pakaroita tunsin hänen jännittyvän. Silti jatkoin pesten pakaroiden välistä edeten lopulta häpykummulle. Niina oli jättänyt vain pienen karvatupsun vartiomaan häpykukkulaansa, joka kaareutui kauniisti. Pesin hellästi ja entistä hitaammin Niinan häpyhuulet ja niiden välin tuntien kuinka kostea hän oli. Kiusoittelin hieman vielä Niinaa ja sitten lopetin viruttaen hänen vartalonsa.

Niina ei tuntunut pettyvän lopettamisestani vaan alkoi vuorostaan pestä minua tutkien samalla vartaloni muotoja ja sopukoita. Niina hieman arasteli kosketuksissaan, mutta tuntui olevan todella kiinnostunut vartalostani. Uteliaasti Niina pesi vartaloni ja lopetti samalla tavalla kuin minä. Otin kaapista meille pyyhkeet ja kuivasimme itsemme jättäen pyyhkeet kuivamaan pesuhuoneeseen. Menin edeltä makuuhuoneeseen ja avasin sängyn meille. ’Käykö jos nukut täällä?’ sanoin vitsaillen. Niina arvasi jo mitä minulla oli mielessä ja kiipesi sängylle makaamaan. ’Käy vallan hyvin’ hän sanoi kiihkosta paksulla äänellä. Niina asettui selälleen makaamaan ja nousin hänen viereensä. Suutelin kevyesti häntä ja kuljetin sormiani pitkin hänen puhdasta alastonta vartaloaan. Niina värähteli ja voihki sormieni leikkiessä matkaten alemmas kohti hänen jalkojensa väliä. Suutelin hänen kaulaansa näykkien välillä korvalehtiä sormieni edetessä karvatupsulle. Kumarruin enempi suudellen rintoja, näykkien kovettuneita nännejä huulillani. Sormeni löysivät kuuman kosteutta valuvan vaon. Niina henkäili hiljaa tehden tilaa sormilleni. Avasin hänen kukkansa levittäen mettä ympäri terälehtiä ja ylemmäs nupukalle. Niina päästi pienen kiljahduksen koskiessani hänen herkkää nupukkaansa. Lopetin hänen kiusoittelun ja aloin hyväilemään sitä nopeammin ja vaativammin. Tunsin Niinan alkavan nopeasti värisemään saaden orgasmin. En malttanut jatkaa sormillani vaan nousin ylös ja painoin pääni Niinan jalkojen väliin. Kuulin hämmästyneen henkäisyn suudellessani hänen häpyhuuliaan ja nuolaistessani häntä kevyesti. Niina ei kuitenkaan estellyt vaan antoi minun jatkaa nautinnon tuottamista. Kieleni hyväili häntä hellästi, kun samassa tunsin hänen koskevan omaa häpyäni. Tunsin kuinka kiihkoni valahti hänen sormilleen, niiden tutkiessa varovaisesti häpyäni. Nautiskellen nuolin Niinan vakoa hänen sormiensa jatkaessa tutkimistaan. Tunsin kuinka ne kokeili erilaisia tapoja mikä tuntui minusta hyvältä ja annoin palautetta voihkimisellani. Nuolemiseni vaikeutui asteittain enkä pystynyt lopulta enää keskittymään muuhun kuin voihkimiseen. Taitaen nuo hoikat sormet löysivät oikeat kohdat saaden minut laukeamaan valittaen vasten Niinan häpyä. Ne jatkoivat vielä leikkien hetken, mutta joutuivat lopettamaan alkaessani pyörittämään kielen kärkeä Niinan klitoriksen ympärillä. Tunsin kuinka Niinan vartalo jännittyi ottamaan uuden orgasminaallon vastaan. Saatoin hänet aallon harjalle ja saattelin vielä hellin suukoin ja lipauksin hänet aallon ylitse.

Vajosimme vierekkäin makaamaan ja nukahdimme siihen sanaakaan sanomatta. Aamulla juttelimme kokemuksestamme ja Niina oli onnellinen tapahtuneesta. Hän otti puhelinnumeroni ylös ja halusi ehdottomasti tavata minua toistekin. Hän kuitenkin vaati etten heti luopuisi toivosta jos hänestä ei pian kuuluisi, sillä hän uskoi eron vievän vielä aikaa ja voimia. Suudelman jälkeen hän katosi hissiin.

2

9616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • typy85

      Aivan uskomattoman kaunis ja hyvä novelli!!!! juuri tällaisia lisää!! :)

    • Haluttaa...

      Olen samaa mieltä kuin typy85; toivottavasti kirjoitat pian lisää! Kannattaisi harkita kirjailijan uraa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe