Täällä on ollut juttua tuosta Gran Turismo 6 latausongelmasta mutta ei se ohjeista huolimatta toimi. Vieläkö muilla ongelmia? Itse en jaksa taistella kun ei onnistu niin ei onnistu.
Mietin auttaako jos poistaa Gt: n koneen kiintolevyltä ja koittaa ihan niinkuin uutena pelinä asentaa? Häviää kaikki tiedot mutta muuta en enää keksi.
Jos sen saa toimiin niin selkeät ohjeet olisi poikaa..
GT6forewer
Gtfani
1
104
Vastaukset
- lksdjslkfjksljsfl
Pelitallenteen voit varmuuskopioida usb muistitikulle.
Joku ensimmäisistä pelin päivityksistä oli sellainen että piti määräajassa klikata ok tai asennus epäonnistui.
Itse hankin pelin jo julkaisupäivänä ja olen asennellut päivitykset sitä mukaa kun niitä on julkaistu ja ne on onnistuneet tällä tavoin. En tiedä miten onnistuisi jos pitäisi näin pitkän ajan päästä asentaa ihan nollasta kaikkine päivityksineen, vähentää haluja ostaa mitään peliä mikä on ollut jo kauemmin markkinoilla jos päivitysten asentaminen on tuollaista painajaista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1405866
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4182796- 1422674
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv192138- 182017
- 741340
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä91137Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101092- 52978
- 86927