Täällä on ollut juttua tuosta Gran Turismo 6 latausongelmasta mutta ei se ohjeista huolimatta toimi. Vieläkö muilla ongelmia? Itse en jaksa taistella kun ei onnistu niin ei onnistu.
Mietin auttaako jos poistaa Gt: n koneen kiintolevyltä ja koittaa ihan niinkuin uutena pelinä asentaa? Häviää kaikki tiedot mutta muuta en enää keksi.
Jos sen saa toimiin niin selkeät ohjeet olisi poikaa..
GT6forewer
Gtfani
1
87
Vastaukset
- lksdjslkfjksljsfl
Pelitallenteen voit varmuuskopioida usb muistitikulle.
Joku ensimmäisistä pelin päivityksistä oli sellainen että piti määräajassa klikata ok tai asennus epäonnistui.
Itse hankin pelin jo julkaisupäivänä ja olen asennellut päivitykset sitä mukaa kun niitä on julkaistu ja ne on onnistuneet tällä tavoin. En tiedä miten onnistuisi jos pitäisi näin pitkän ajan päästä asentaa ihan nollasta kaikkine päivityksineen, vähentää haluja ostaa mitään peliä mikä on ollut jo kauemmin markkinoilla jos päivitysten asentaminen on tuollaista painajaista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu705737Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274797Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett182976- 1772387
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1772045- 172036
- 1031491
- 681184
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171156Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o771048