Pidän sellaista ihmistä paskaruokkijavarkaana joka kumoaa pellolle kasan porkkanoita ja omenia ampuen peuran ja lopettaen ruokinnan siihen. Sellaisilla paskaruokkijavarkailla ei ole oikeutta ampua peuroja/kauriita jotka eivät niitä läpi talven ruoki ! Haistakaa vittu paskaruokkijavarkaat !
Itse ruokin läpi talven kuten kunnon miehekkään metsämiehen kuuluukin sillä en oel paskaruokkijavaras. Muista nyt, jos joku käskee sinua keksimään adjektiiviin joka määrittelee sinut niin sano että " olen paskaruokkijavaras sillä en ruoki läpi talvea "
Peuran paskaruokkijavarkaat
6
135
Vastaukset
- valikoivaruokintapyynti
Koitas nyt töppöhousu rauhoittua. Ota hieman roppia, kait lääkäri määrännyt. Nuku kunnon unet ja näe asiat positiivisessa valossa.
- cqe
Siinä itse paskaruokkijavarkaiden suurvisiiri.
- Rteg
Ja tuollaisella meuhkaajalla on aseenkantolupa... Peurojen ruokinnalla on saatu kanta tolkuttomaan määrään, ainoana tavoitteena maksimoitu lihantuotanto. Samalla peurakolarit kaksinkertaistuneet viidessä vuodessa! Oikea tapa toimia on juurikin tuo mainitsemasi ruokinta; peurat helppo ampua ruokintapaikalle ja jahdin jälkeen ruokinta seis. Antaa luonnonkin rajoittaa kantaa. Peura on kuitenkin Suomen luontoon kuulumaton vieraslaji ja yhteiskunnalle tolkuttomat kustannukset aiheuttava haittaeläin.
- passipoika
Jos kerran peura on suomen luontoon kuulumaton laji (eli ei alkuperäistä kantaa), jossa olet oikeassa, ja peurakolareiden määrä on suuri ainakin eteläisessä suomessa, miksi vaahtoat noin kovasti tuosta mainitsemastasi ruokintamuodosta. Kantaa tuskin saadaan koskaan enää suomesta hävitettyä eikä liene tarkoituskaan. Mutta kun meissä on niitä valitettavasti jotka ampuvat kaikkea peuralajia välittämättä riistakeskuksen määräyksistä ja suosituksista, jotta kannasta saataisiin mahdollisimman hyvä. Monella on tärkeintä minkälainen trofee on seinällä ja se on mielestäni sietämätöntä. Mutta meitä riittää moneen junaan ja moni jää asemalle
Haistan heti vuodatuksestasi, jotta olet tyhmä kuin saapas, kuten kaikki jotka peuraa jahtaavat ruuakseen. Tarkoitan siis Susianalyysissä määrittelemäni apina, nyt lipsahti vaan saapas mieleeni nerokkaista kansanviisauksista. Fiksuhan heti jo ymmärtää, että jos tässä maassa peroja liikkuu, niin mässäilkööt uljaat sudet niitten lihalla. Sinä olet selvästi sekopäinen ja lihanhimoinen, asetta heilutteleva apina. En yhtään ihmettelisi, vaikka olisit läheistä sukua tuolle Imatran hullulle ammuskelijalle. Ammuskelet peuroja, ihmisiä, ihan mitä vaan siinä samalla kun vaan pyörittelet ihmeissäsi lerppahuuliasi typerä ilme naamallasi.
- erererer
Helpottiko ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204934
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741564Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561438Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041119Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064