Yöllä en muistanut tuon jakeen sisältöä, vaan katsoin sen vasta aamulla. Tuo Raamatunpaikka oli koko yön kuitenkin vahvasti mielessäni, joten sillä täytyy olla jokin merkitys.
Joh 13:
6 Niin hän tuli Simon Pietarin kohdalle, ja tämä sanoi hänelle: "Herra, sinäkö peset minun jalkani?"
Jeesus on siis viimeisellä pääsiäisaterialle opetuslastensa kanssa ja pesi opetuslasten jalkoja.
Uni Joh 13:6 jaekohta
1
100
Vastaukset
Unesi voisi osoittaa, että tuo raamatunkohta on nyt sinulle tärkeä.
Jalkojen peseminen symboloi anteeksiantoa , myötätuntoa, nöyryyttä.
Raamatussa opetuslapset kiistelivät kuka heistä oli suurin, mutta Jeesus pesi opetuslastensa jalat, Jeesus oli korkea-arvoisempi, mutta menetteli nyt näin normaalia käytäntöä vastaan.
Jeesus sanoi: ”Minä annoin teille esimerkin, jotta tekisitte saman, minkä minä tein teille.” jalkojen pesuun näin suoritettuna liittyy autuaaksi tulemisen lupaus. Totisesti, totisesti: ei palvelija ole herraansa suurempi eikä lähettiläs lähettäjäänsä suurempi.
Varmaan kaikkeen tähän sisältyy vastaus, jota olet pohdiskellut viimeaikoina...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 264081
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1323987- 563549
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans203435- 793417
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe633270- 812856
- 542775
- 202514
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142254