Onko Khao Lakissa käärmeitä hotellialueilla tai meressä?
käärmeitäkö
2
277
Vastaukset
- navas
On nähty muutamankin kerran aivan bungalowin terassin vieressä. Ja tiellä skootterilla ajettaessa. Kerran meinasin astua päälle rantaheinikossa. Tropiikissahan siellä ollaan joten tarkkana kantsii olla ja katsoa mihin astuu. Ei kuitenkaan paniikkia. :)
Meressä ei ole omalle kohdalle osunut käärmeitä Khao lakissa.
Hotellialueille eksyneet hävitetään yleensä jos ilmaantuu.
Syrjäisimmillä alueilla tietenkin voi helpommin käärmeen nähdä hotellialueella.
Jos taas haluaa bongata käärmeitä, niin syrjäisillä sivuteillä niitä näkee useinkin. Esim tiellä josta mennään song fah vesiputoukselle, minigolfiin ja hevos tilalle.
Useinmiten ne tiellä näkyvät on vihreitä pienehköjä.
Olen varmaan kaikki khao lakin luontopolut kiertänyt, ja aika harvoin olen käärmettä havainnut. En sitten tiedä johtuuko huonosta näöstä.
Lam kaenin eteläpuolella olen nähnyt sitten isonkin käärmeen.
Jossakin khao lak oppaassa varoiteltiin tsunamin jälkeen että, autioissa uima-altaissa olisi cobria. Luulen että kyseessä oli vain pitää asiattomat poissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899