SAS PLUS vs SAS GO mannertenvälillä?

firstsas

Mitä käytännön hyötyä on sas plus luokasta? Onko tuoli parempi selkeästi?

9

1092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akakertasas

      Kiitti arvasin että Rodos matkaaja tietää. Harmi että sinun rahasi ei riitä matkailuun. Olen surullinen köyhien puolesta.

      • Sossuun.sinä.matkustat

        Rahamies ei matkustaisi SAS:n karjaosastolla. Tyylikkäämpiä ja laadukkaampia tapoja on vaikka kuinka monia mannertenväliseen liikkumiseen. Syystäkin olet surullinen köyhien puolesta, koska olet yksi heistä. Harmittaahan se, kun ei ole karkkirahaa, eikä edes Lidlin kaljaa ole varaa kitata, vaan pitää viereisen pahvilaatikon asukin kiljua tintata.


    • firstsas

      ei 80k tuloilla voi sanoo olevan rahamies. Mutta oisko paikalla ketään ketä oikeesti käyttänyt sas lentoja manertenvälillä. Amis poikien vastailu ei ketään lämmitä.

      • ArvoH

        Las Palmasiin kerran 80-luvulla sassilla. Voi pojat, se vasta oli reissu! Lennolla oma pullo tietty. Reiska ja Anita oli myös mukana ja kolmistaan meillä oli niin lystiä :)


      • USA-matkaaja

        Itse lensin puolison kanssa SAS GO luokassa Tukholmasta Losiin ja takaisin viime huhtikuussa. Itse olin hyvin tyytyväinen. Istumatilaa oli ihan mukavasti ja ruokatarjoilua tuli enemmän kuin esim. Finnairin Nykin lennoilla tulee. PLUS luokassa en ole lentänyt SAS:lla mutta taitaapi olla suht samaa peruskauraa kuin vaikkapa Finnairin vastaava piristetty Economy luokka... hiukan väljempi penkki ja enemmän jalkatilaa ja paremmat kuulokkeet jne. jne.

        Jos päädyt PLUS luokkaan osta ensin halvalla Go liput ja juuri ennen lentoa käyt SAS:n tiskillä upgreidaamassa ne PLUS-luokkaan... saat halvemmalla, kuin suoraan PLUS:n ostamalla.


      • ekasas
        USA-matkaaja kirjoitti:

        Itse lensin puolison kanssa SAS GO luokassa Tukholmasta Losiin ja takaisin viime huhtikuussa. Itse olin hyvin tyytyväinen. Istumatilaa oli ihan mukavasti ja ruokatarjoilua tuli enemmän kuin esim. Finnairin Nykin lennoilla tulee. PLUS luokassa en ole lentänyt SAS:lla mutta taitaapi olla suht samaa peruskauraa kuin vaikkapa Finnairin vastaava piristetty Economy luokka... hiukan väljempi penkki ja enemmän jalkatilaa ja paremmat kuulokkeet jne. jne.

        Jos päädyt PLUS luokkaan osta ensin halvalla Go liput ja juuri ennen lentoa käyt SAS:n tiskillä upgreidaamassa ne PLUS-luokkaan... saat halvemmalla, kuin suoraan PLUS:n ostamalla.

        Kiitos.


      • SK935

        Onhan SAS plus tuoli erilainen kuin Go luokassa. Se on leveämpi , jalkatuet ja omat käsinojat. SAS mannertenvälisillä lennoilla Plus luokka on 2-3-2, kun Go luokka 2-4-2. Finnairin eco comfort on sama tuoli kuin ecossa, jalkatilaa on vain kasvatettu 31 -> 35 tuumaan. SAS Plus luokassa jalkatila on 38 tuumaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe