SAS PLUS vs SAS GO mannertenvälillä?

firstsas

Mitä käytännön hyötyä on sas plus luokasta? Onko tuoli parempi selkeästi?

9

875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akakertasas

Kiitti arvasin että Rodos matkaaja tietää. Harmi että sinun rahasi ei riitä matkailuun. Olen surullinen köyhien puolesta.

• Sossuun.sinä.matkustat

Rahamies ei matkustaisi SAS:n karjaosastolla. Tyylikkäämpiä ja laadukkaampia tapoja on vaikka kuinka monia mannertenväliseen liikkumiseen. Syystäkin olet surullinen köyhien puolesta, koska olet yksi heistä. Harmittaahan se, kun ei ole karkkirahaa, eikä edes Lidlin kaljaa ole varaa kitata, vaan pitää viereisen pahvilaatikon asukin kiljua tintata.

• firstsas

ei 80k tuloilla voi sanoo olevan rahamies. Mutta oisko paikalla ketään ketä oikeesti käyttänyt sas lentoja manertenvälillä. Amis poikien vastailu ei ketään lämmitä.

• ArvoH

Las Palmasiin kerran 80-luvulla sassilla. Voi pojat, se vasta oli reissu! Lennolla oma pullo tietty. Reiska ja Anita oli myös mukana ja kolmistaan meillä oli niin lystiä :)

• USA-matkaaja

Itse lensin puolison kanssa SAS GO luokassa Tukholmasta Losiin ja takaisin viime huhtikuussa. Itse olin hyvin tyytyväinen. Istumatilaa oli ihan mukavasti ja ruokatarjoilua tuli enemmän kuin esim. Finnairin Nykin lennoilla tulee. PLUS luokassa en ole lentänyt SAS:lla mutta taitaapi olla suht samaa peruskauraa kuin vaikkapa Finnairin vastaava piristetty Economy luokka... hiukan väljempi penkki ja enemmän jalkatilaa ja paremmat kuulokkeet jne. jne.

Jos päädyt PLUS luokkaan osta ensin halvalla Go liput ja juuri ennen lentoa käyt SAS:n tiskillä upgreidaamassa ne PLUS-luokkaan... saat halvemmalla, kuin suoraan PLUS:n ostamalla.

• ekasas
        USA-matkaaja kirjoitti:

Itse lensin puolison kanssa SAS GO luokassa Tukholmasta Losiin ja takaisin viime huhtikuussa. Itse olin hyvin tyytyväinen. Istumatilaa oli ihan mukavasti ja ruokatarjoilua tuli enemmän kuin esim. Finnairin Nykin lennoilla tulee. PLUS luokassa en ole lentänyt SAS:lla mutta taitaapi olla suht samaa peruskauraa kuin vaikkapa Finnairin vastaava piristetty Economy luokka... hiukan väljempi penkki ja enemmän jalkatilaa ja paremmat kuulokkeet jne. jne.

Jos päädyt PLUS luokkaan osta ensin halvalla Go liput ja juuri ennen lentoa käyt SAS:n tiskillä upgreidaamassa ne PLUS-luokkaan... saat halvemmalla, kuin suoraan PLUS:n ostamalla.

Kiitos.

• SK935

Onhan SAS plus tuoli erilainen kuin Go luokassa. Se on leveämpi , jalkatuet ja omat käsinojat. SAS mannertenvälisillä lennoilla Plus luokka on 2-3-2, kun Go luokka 2-4-2. Finnairin eco comfort on sama tuoli kuin ecossa, jalkatilaa on vain kasvatettu 31 -> 35 tuumaan. SAS Plus luokassa jalkatila on 38 tuumaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      7
      2131
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      228
      1895
    3. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1498
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      58
      1446
    5. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      174
      1320
    6. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      13
      1257
    7. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      51
      1014
    8. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      197
      993
    9. Zoon hallitus hajoamassa !

H pj on lähtemässä karkuun.
      Ähtäri
      28
      914
    10. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      284
      912
    Aihe