Täs ois muutama kysymys tosta v600 kännyst:
Jos joku soittaa niin saako puhelun hiljennettyä (siis ettei vastaa vaan hiljentää pelkän soittoäänen) niin kuin nokian puhelimissa saa?
Tuohon v600:seenhan saa truetoneja?Saako siihen tavallisia melodisia soittoääniä?
Millaisia tekstiviestiääniä saa?
Mitä näkyy puhelimen "ulkopuolella" olevalla näytöllä kun joku soittaa tai kun tulee tekstiviesti?Tämä ulkopuolella oleva näyttöhän on vissiin aika pieni (pari riviä)?
Itselläni on aina ollut nokia-puhelin,ja nyt kuitenkin mietin merkin vaihtoa..Mitä arvelette,onkohan nokiaan tottuneelle kuin vaikee käyttää tollanen v600?
Kiitoksia oikein paljon,jos joku viitsii vastata!
v600
kysymyksiä
1
387
Vastaukset
- miksa
Ostin itse pari viikkoa sitten v600 ja on helppo käyttää vaikka aina ollut nokia!!suosittelen!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628