Olen miettinyt jo vakavasti, että päätän maanpäällisen elämäni. Olen tosiaan miettinyt jo kaiken, mutta haluaisin toteuttaa vielä viimeisen toiveeni. Haluaisin päästä puhumaan hengen kanssa, saada yhteyden henkeen. En tiedä yhtäkään "turvallista" tapaa jos vaikka nyt sattuisinkin saamaan yhteyden. Enkä uskokkaan olevan turvallista tapaa, mutta ehkä turvallisin ja luotettava. Viimeinen vaihtoehtoni on spiritismi, mutta ajatus ei olle ehkä kovin houkuttava. Mielellään tietysti hyvän hengen kanssa juttelisin, mutta jos ei onnistu niin pahakin käy. Haluan vain omin silmin nähdä, että onko henget todellisia vai ei. Uskon vielä niihin, mutta jos en saa yhteyttä niin en oikeastaan enään voi uskoa. Siispä jos joku tietää keinon päästä yhteyteen henkien kanssa niin mielellään ottaisin keinot vastaan!
Yhteys henkiin?
5
221
Vastaukset
- lacko
Laita kaksi penkkiä pöydän molemmille puolille. Ajattele, että vastapäätä istuu joku henki tai avaruusolio, jokin sinneppäin. Kysy vaikka ääneen tai mielessäsi kysymys mitä kysyisit hengeltä. Sitten mene itse samaan tuoliin kuin missä henki "istuu" ja ala puhumaan kuin olisit henki. Vaikka alussa puhujana toimisit sinö itse, pari kertaa toistaessa alat ajattelemaan asiosita kuin kutsumasi henki ajattelee ja lopulta alat saada täysin uudenlaista informaatiota. Ja alat puhumaan kuin henki. Tällöin kanavoit henkeä ja hänen ideologioitaan & ajatusmaailmoitaan tähän maailmaan.
- keijukaisprinssi
Katsoin Edgar Caycen tapausta ja toi kyseinen toimi tällä tavalla. Meni transsiuneen ja välitti oikeansuuntaista(kin) informaatiota viidennestä dimensiosta eli mentaalitasolta. Osa jutuista ei pidä paikkaansa, erehtymisen mahdollisuus on tasoillakin. "Jumalatkaan" ei ole erehtymättömiä jos yksityiskohtaisia tietoja kysytään esim. jostain tulevasta tapahtumasta.
Gurdjieff välitti tutkimukseni mukaan informaatiota kuudennesta dimensiosta. Info oli yleisluontosempaa kuin Edgarilla. Oon huomannut et itsemurha ei helpota pitkällä tähtäimellä henkistä kehitystä. Vaikeuttaako se sitten? Ei ainakaan vähennä kärsimyksen määrää tai helpota kehittymistä.
- kloikloikloik
Syö sieniä .
- najuka
Keijukaisprinssi on ilmeisesti meedio,joihin ei saa uskoa,kun ovat itse pahojen(demonien)kanssa tekemisissä ja ne ressukat kirjoittelee satuja dimenssioista yms.muka tasoista.Jeesus,joka paransi minutkin väkivaltaisesta käyttäytymisestä sekä sepelvaltimo tukoksista,on ainoa oikea auttaja näissä asioissa!Katso vaikka esim.frii-kanavalta ohjelma "haunted",siinä pahat henget kiusaavat asukkaita taloissaan.Teeskentelevät jotain aikanaan talonpiirissä kuollutta ihmistä,vaikka ovatkin tosiasiassa demoneita,meediot yleensä menevät tähän vipuun!
- kprinssi
Sen verran meedio et edesmenneen edellisen inkarnaationi tyttöystäväni kanssa joskus jubaillu. Toimin kuitenkin vähän eritavalla ku perinteiset transsimeediot. Päivätajuinen, en mee transsiin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768