Hyvät ihmiset. Koitin vuokrata kuharanta nimisen mökin merikarvialta. Meitä olisi ollut neljän hengen miesporukka, kaikki yli 45, perheellisiä. Olisimme käyneet sorsastamassa, saunoneet, eli normi viikonloppu kavereiden kanssa joiden kanssa tavataan kerran vuodessa mökkeillen ja metsästäen. Varasin mökin, ei kuulunut mitään jolloin soitin vuokranantajalle. Tämä ilmoitti, että ei vuokrata ryyppyporukoille ( itse absolutisti ) ja kun kerran vaaditte vielä liinavaatteita ja pyyheliinoja, sekä laituriin kehtasitte kysyä vielä portaita veteen on kyllä parempi kun vuokraatte mökin muualta.
ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET kysykö tätä kyseistä mökkiä vuokralle, jos ette halua vaikeuksia!!!!
Onhan noita mökkejä muitakin. Eli laittakaa boikottiin, tai lukekaa lisää arvosteluja!
Pois tälläiset huijjarit listoilta!!!
Kuharanta merkarvia
2
349
Vastaukset
- Metsäjamppa
Hyvä " Sorsamies "
Itse kuullut samantapaisia kommentteja kyseisestä vuokraajasta!
Puskaradio on paras media!
On jo boikotissa! - xaxaxaxa
Oho, joskus takavuosina yritettiin vuokrata Merikarvialta mökkiä, oli hieno paikka, oma niemi jne.
Kun selvisi että haluamme loppusiivouksen, iski vuokraaja jarrut päälle. Kysyimme onko siellä siivousfirmaa minkä voisimme palkata ja tietysti maksaa itse. Ei kelvannut. Kehotti menemään leirintäalueelle ja selitti että vuokraa vain perheille mitkä siivoavat itse. Ja meitä oli vain kaksi henkeä, pariskunta ilman lapsia mutta ikää sen verran ettei lomatalon siivous innostanut. Ja jos ei ammattilaisen eli siivousfirman jälki olisi kelvannut niin ei sitten varmaan meidänkään. Enpä tiedä vaikka olisi ollut sama mökki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221