Hyvät ihmiset. Koitin vuokrata kuharanta nimisen mökin merikarvialta. Meitä olisi ollut neljän hengen miesporukka, kaikki yli 45, perheellisiä. Olisimme käyneet sorsastamassa, saunoneet, eli normi viikonloppu kavereiden kanssa joiden kanssa tavataan kerran vuodessa mökkeillen ja metsästäen. Varasin mökin, ei kuulunut mitään jolloin soitin vuokranantajalle. Tämä ilmoitti, että ei vuokrata ryyppyporukoille ( itse absolutisti ) ja kun kerran vaaditte vielä liinavaatteita ja pyyheliinoja, sekä laituriin kehtasitte kysyä vielä portaita veteen on kyllä parempi kun vuokraatte mökin muualta.
ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET kysykö tätä kyseistä mökkiä vuokralle, jos ette halua vaikeuksia!!!!
Onhan noita mökkejä muitakin. Eli laittakaa boikottiin, tai lukekaa lisää arvosteluja!
Pois tälläiset huijjarit listoilta!!!
Kuharanta merkarvia
2
530
Vastaukset
- Metsäjamppa
Hyvä " Sorsamies "
Itse kuullut samantapaisia kommentteja kyseisestä vuokraajasta!
Puskaradio on paras media!
On jo boikotissa! - xaxaxaxa
Oho, joskus takavuosina yritettiin vuokrata Merikarvialta mökkiä, oli hieno paikka, oma niemi jne.
Kun selvisi että haluamme loppusiivouksen, iski vuokraaja jarrut päälle. Kysyimme onko siellä siivousfirmaa minkä voisimme palkata ja tietysti maksaa itse. Ei kelvannut. Kehotti menemään leirintäalueelle ja selitti että vuokraa vain perheille mitkä siivoavat itse. Ja meitä oli vain kaksi henkeä, pariskunta ilman lapsia mutta ikää sen verran ettei lomatalon siivous innostanut. Ja jos ei ammattilaisen eli siivousfirman jälki olisi kelvannut niin ei sitten varmaan meidänkään. Enpä tiedä vaikka olisi ollut sama mökki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535530Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo943428Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel453319Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L762507SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral582392Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi751897Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2991715Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa71176Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal231112- 1321053