yamaha neos viritys

apuavailla7

kellään vinkkejä miten saisi viritettyä -10 4t neossia. prikka on poistettu ja kulkee n. 52km/h gps. lisävauhti olisi hakusessa.

6

6415

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hukkaputki?

• Waldepro

itse olen virittänyt nelari skootteria joten kokemusta on ;) kokeile ensimmäisenä vaikka mittarin alla on 2 punaista johtoa joten toinen niistä kannattaa katkaista se on rajottimen johto. Sitten kannattaa päästää vähän öljyä pois niin kone kiertää paremmin. Kolmantena asiana voisit katsoa painelaakerin liukutapit, niitten poistaminen parantaa koneen suorituskykyä korkeilla kierroksilla, sillä koneethan kuristetaan suomeen tullessa. Viimeisenä imuventtiiliä kannattaa hioa että kone saa paremmin polttoainetta. Myös nokka-akseliin kannattaa lyödä vielä yksi venttiilin nostin lisää (saa motonetistä).

• arska2981

Nelari skootterin viritys on hieman haastavampaa kuin 2 tahtisen ja varsinkin toi neos ei oo kovinkaan helppo alkaa virittelee moottoria ku se on ruisku peli jota ei ite mitenkää saa säädetyy et eka kantsis se ruiskuvaihtaa yms joten ei oo järkee. Ainut viritys jolla saisit lisää vauhtii on ostaa virivari esim malossi multivari niin huiput parantuu joku 5-10kmh ja kiihtyvyys paranee. toki noi gy6 kaasari nelarit on hyvii viriaihioit ittel oli sellane 50cc joho vaihoin isovena kannen jota laskin vielä ja avarsin kanavat ja laitoin myös virinokan ja 20mm kaasarin ja itse tehty putki.
      ja oli siin narakun kisavari ja helkkarit jäykät kytkin ja vp jouset ja modattu takavari ja 5gramma rullat yms yms kone huus aikas kovaa täl setupil mut kyl kiihty helvetin kivasti 50cc nelariks ja kulki gps 75 suoral tuli myytyy toi vuos sit pois ku oon kummiki enemmä 2tahti mut siis toi 4t neos on huono viritys aihio joten ainut mikä auttas huippuihi ois toi kisavari. Kannattaa vaa nauttii tost ruiskun tasasesta väänöstä ja pienestä kulutuksesta:)

• Neos4t2015
    • Anonyymi

Minä otin sen prikan pois ja kulki sitten 40km/h? Olisiko tietoa miksi

• Anonyymi

Vähä myöhässä, mut voisko olla että hihna luistaa. Osta kireämpi (lyhyempi) hihna

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      53
      907
    2. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      650
    3. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      64
      647
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      43
      582
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      33
      553
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      32
      518
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      513
    8. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      75
      457
    9. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37
      436
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33