Olemme kaveriporukassa hullaantuneet täysin scrabblen ihmeelliseen maailmaan.. Voimme pelata peliä tuntitolkulla.
Tästä, kuten monesta muustakin pelistä, tulee myös vakavia jäkioireita, kuten kun yöllä, pelien jälkeen, menee nukkumaan, alkaa 7-kirjaimiset sanat pyöriä mielessä ja unet sisältävät pelilaudan ja siellä monia loistavia paikkoja.
Oireilua esiintyy jokaisella peliyhteisömme jäsenellä!!
Kokemuksia vastaavasta? Mikä avuksi?
Scrabble
5
1803
Vastaukset 5
- on kokemusta
Itselläni on ihan sama shakin suhteen. Jos pelaan koneen kanssa jonkin verran ennen nukkumaanmenoa, ihan varmasti koko yön ajan päässäni pyörii joku shakkipeli tai mietin unessa jotain asemaa. Luulisin, että se johtuu peliin keskittymisestä, silloin sitä lautaa (monitoria) yleensä tuijottaa tosi tiiviisti. Minulla ja monella muulla samaa ilmiötä esiintyy myös marjanpoiminnan jälkeen, kun sulkee silmät, "näkee" esim. mustikoita. Jos peli alkaa häiritä unia, varmaan voisi kokeilla sitä, että ei pelaa ihan ennen nukkumaanmenoa eikä kovin väsyneenä, mutta muuten kai siihen ei auta mikään. Mielestäni tuo ilmiö on kuitenkin täysin harmiton, ei varmasti ole syytä olla huolissaan siitä. :)
Oireenne taitavat olla aika tavallisia. Ne eivät koske ainoastaan sanapelejä, mutta myös kaikenlaisia palikkapelejä. Mielissä syntyy erilaisia ongelmia ja niiden ratkaisuja, jos ei aktiivisesti ajattele mitään. Oireet ainakin itseläni ja tuttavillani ovat hävinneet muutamassa päivässä, mutta palaavat takaisin jo yhdenkin pidemmän pelisession jälkeen.
Olen itse keksinyt tällaisen "hoidon" ongelmaan. Kun harrastaa jotain muuta aivojumppaa pelituokion jälkeen ennen nukkumaan menoa, oireet häviävät tai ainakin menevät nopeammin ohi. Itse laskeskelen päässä jotain numerosarjoja. Kakkosen potensseja tai jotain muita geometrisia sarjoja. Kun sen tekee päässälaskuna joutuu monesti hokemaan mielessä numerosarjoja, jotta saa lasekttua seuraavan luvun. Tällöin saa muuta mietittävää ja kirjaimet ja palikat unohtuvat nopeammin. Kun laskuja kuitankaan jaksa tehdä kovin pitkään, ei niistä ehdi tulla vastaavia oireita. - xxx
onko ilmaista scrabblea netissä? mistä löydän sen?
- taps3
Mulle piisaa just kun vuoden pelaamattomuuden jälkeen voitin eukon ja sen systerin ukkoineen .ovet paukku ja korko kengät kopisi.tietty jos ei osaa Suomen kielioppia ja va väittää että tota tai jonkulle on sana niin voi voi.
Jos lautapeli tulee uniin niin tauko.
Eno - mamu8
onko puiset nappulat vai phvilaatat,, news versio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251808- 125821
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.123647- 53575
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv89541Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan88530- 65521
- 42515
Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko59485Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas26474Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi267470Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.34453- 8436
Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota31415- 58412
- 41406
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä50405Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v9399Jätä jo se puolisosi, mun kanssa kilpa-asetelma on tuhoisa.
Eikä hän tule sitä voittamaan. Myöskään missään vanhassa ei kannata roikkua, koska ei uskalla kohdata muutosta, hyvät as27396S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan6385