Meidän luokka äänesti ripari boikotin puolesta, kirkon opetuksen on oltava totta.
Ei ripariin, jos ei todisteita.
Suosittelen muillekin ripari boikottia.
Ripari Boikotti
13
92
Vastaukset
- Terv.Mirka
Olisi hyvä koko Suomi osallistuisi tähän ripariboikottiin.
Tästä saisi hyvän kansalaisalotteen. - Iloisesti_yllättynyt
Oho!!!
Teillä, nuorilla, on valtaa vaikuttaa omien asioihinne joten tuo kuullostaa järkevältä!
Toivotaan, että vanhempanne, sukulaisenne ja tuttavanne eivät aiheuta teille mielipahaa. Papistohan varmaan keksii vastavetoja joten pitäkää joukko voima koossa jos vaikka houkuttalevat Havaijille uimaan ja riparille =) - Terv.Mirka
Toivottavasti onnistutte boikotissa. Kertokaa muillekin tästä boikotista, se on mahtava juttu.
höö, en uskalla mennä riparille koska oon kiusattu hööööö
- unjunybtyv
houkuttelevat sinut sinne... pääset havaijille leirille ja lupaavat ikuista elämää ja Jaguaarin!
- Matti.X
Jorma täti antaa sinulle kielisuudelman, niin kyllä se siitä.
- nnjnjnonånnn
kiva ku joku laittaa esiin hiukan kevennystä... Jorma tätikin tykkää siitä...
- Parashomo
Vitun idiootti! Ei kukaa mee sinne uskonnon takia vaan koska sitte ku se on ohi saa rahaa!! Amatööri...
- Aikuinen-NM
Pienen rahasumman takia ei kannata ottaa sitä riskiä että uskistuisi riparilla. Uskistuminen saastuttaa aivotoiminnot ja tulee todella kalliiksi.
Älkää menkö ansaan.
Kannattaa keskustella vanhempien kanssa, ettet halua uskistua ja se on syy siihen miksi et mene ripariin. Et halua ottaa riskejä. Uskon että saat vähintään mopon palkkioksi. - lcdldekekwek
JÄRKEVÄT VANHEMMAT MAKSAA LAPSILLEE SIITÄ, ETTEIVÄT MENE RIPPIKOULUUN JÄRJETTÖMIKSI AIVOPESTÄVÄKSI.
- Tsempatkaa
Kyllä opetuksen pitää perustua faktoihin. Lapsille ei pidä opettaa satuja totena.
Vaikka miljoona ihmistä uskoo johonkin asiaan, niin se ei tee asiaa todeksi.
Olen 100% tälläisen boikotin kannalla. Se että asia lähtee nuorten omasta tahdosta liikkeelle, kertoo hyvin sen että nuoret ovat itsekin jo kyllästyneet tähän.- Olet.amatööri
Miljardi* oikeastaan enemmän
- rtivrekwkw
Olet.amatööri kirjoitti:
Miljardi* oikeastaan enemmän
"Tsempatkaan" selvä ihmisyyden sanoma on sellaisenaan tasan tarkaan kohdallaan ilman rikollisuuden ammattilaisten aivopieruja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412705Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4162217Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212116Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171875Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391746Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371679Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221176Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01142- 741049
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63935