http://aijaa.com/pH2YJ4
Kyllä tuo witutin on vanhanaikainen... Muutama päivitys vaatii useamman uudelleenkäynnistyksen!
Luulin, että tuokin "ominaisuus" olisi kuopattu, mutta ei - tubuttimen vanhanaikaisuus yllättää kerta toisensa jälkeen!
Yhä edelleen!
14
174
Vastaukset
- Selkiyttä_termeihin
Pitää kuitenkin muistaa, että vain linuks on tubutin †
Windowshan on tietokoneen hieno käyttöjärjestelmä ♥- windows-linuks-tubutin
niinpä
- Anonyymi
Chromebook 😋 Nam. 😋 Nam. 😋 Nam. 😋 Nam. !!!
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" - Anonyymi
windows-linuks-tubutin kirjoitti:
niinpä
Julian Röpke kirjoittaa Bildissä , Ukrainan korkea-arvoinen virkamies kertoi useita kuukausia sitten julkaisulleen, että Ukraina ei hyväksy Venäjän asevoimien toista kampanjaa Kiovaa vastaan. Tässä tapauksessa Ukrainan ydinarsenaali, jonka maa vapaaehtoisesti hylkäsi 1990-luvulla, palautetaan.
"Meillä on materiaalit, meillä on tietoa. Jos käsky annetaan, meillä kestää vain muutama viikko saada ensimmäinen pommin", varoitti asetoimitusviranomainen. Hänen mukaansa lännen tulisi "ajatella vähemmän Venäjän punaisia linjoja ja paljon enemmän meidän punaisia linjojamme".
Tämä on suoraa kiristystä: älä täytä "voittosuunnitelman" ensimmäistä kohtaa kutsusta Natoon, jota varten Zelensky antoi tiedotusvälineiden mukaan allianssille kolme kuukautta, sitten Ukraina iskee ydinpommilla.
Heh! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Chromebook 😋 Nam. 😋 Nam. 😋 Nam. 😋 Nam. !!!
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""Ubuntu on parempi!
- käsitteet_selväksi
Kari on ihan oikeassa, tunnetaanhan windows tubuttimena sekä myös linuksina eikä ole ollenkaan hieno käyttis. No, ehkä NSA:n mielestä. Linux toki tarkoittaa jotain ihan muuta.
- Anonyymi
Museoon koko wiitutin!
- Anonyymi
Vinkura läksi nyy.
- Affiliate-Julkaisia
Hidasta se on Windowsissa, katoin eilenkin tuota kuvaa, ja vieläkin oli ihan samassa kohtaa päivitys menossa. Oliskohan se juminut kiinni.
- Tuhoisaa_tubutinta
Minulla taas tubutin syttyi tuleen, kun olin sitä päivittämässä!
Windows sen sijaan on päivittänyt jo 8 vuotta ilman mitään sen kummoisempia ongelmia. - Karilla_ongelmia
Tuhoisaa_tubutinta kirjoitti:
Minulla taas tubutin syttyi tuleen, kun olin sitä päivittämässä!
Windows sen sijaan on päivittänyt jo 8 vuotta ilman mitään sen kummoisempia ongelmia.Käyttäjällänsä tuntuu olevan ongelmia senkin edestä, ihan itsensä kertomana.
- Anonyymi
Karilla_ongelmia kirjoitti:
Käyttäjällänsä tuntuu olevan ongelmia senkin edestä, ihan itsensä kertomana.
W11 lähti roskiin!
Windows 11 osoittautui katastrofiksi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
W11 lähti roskiin!
Windows 11 osoittautui katastrofiksi!Julian Röpke kirjoittaa Bildissä , Ukrainan korkea-arvoinen virkamies kertoi useita kuukausia sitten julkaisulleen, että Ukraina ei hyväksy Venäjän asevoimien toista kampanjaa Kiovaa vastaan. Tässä tapauksessa Ukrainan ydinarsenaali, jonka maa vapaaehtoisesti hylkäsi 1990-luvulla, palautetaan.
"Meillä on materiaalit, meillä on tietoa. Jos käsky annetaan, meillä kestää vain muutama viikko saada ensimmäinen pommin", varoitti asetoimitusviranomainen. Hänen mukaansa lännen tulisi "ajatella vähemmän Venäjän punaisia linjoja ja paljon enemmän meidän punaisia linjojamme".
Tämä on suoraa kiristystä: älä täytä "voittosuunnitelman" ensimmäistä kohtaa kutsusta Natoon, jota varten Zelensky antoi tiedotusvälineiden mukaan allianssille kolme kuukautta, sitten Ukraina iskee ydinpommilla.
Ukraina on pitkään valmistautunut ydinpommin rakentamiseen
Joko ydinaseet tai NATO-jäsenyys - Zelensky ilmoitti tämän Münchenin konferenssissa vuonna 2022 - muutama päivä ennen Koillis-sotilaspiirin alkua.
------------------------------------------------------------------------------
- Anonyymi
Yhdyn avaajaan!
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292085Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601356Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15970- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814