Suurimmat rasistit löytyy....

valtavaihtoon

..noista rasisminvastaisista mielenosoittajista ja väkivaltaisimmat. Taaskin hyökättiin Suomi ensin ryhmän jäsentä kohden nyrkein lyömällä. Eikös se ole pahinta rasismia, että jatkuvasti hyökätään ja haukutaan isänmaallisia henkilöitä? Näitä suvakkeja ja maahantunkeutujia, ei tuo niiden rasistinvastaisuus koske näköjään.

25

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totttaaa

      Pahimmat vihapuheet on suvakkien kirjoittamia tälläkin palstalla. Myös rasistiksi ja natsiksi haukkuminen on rasismia. Itse ilmoittelen jatkossa nuo natsiksi ja rasistiksi haukkujat poliisille. Kaikki muutkin vois tuon tehdä , saatas tuo suvakkien rasistinen solvaaminen loppumaan! On se saatana kumma jos puolustaa kotimaataan, niin on rasisti. Suvakeilla ei oo järjenhäivääkään, täysin vintti pimeänä!

      • oletrasisti

        Ajattelet sangen rasistisesti.Et voi lokeroida ihmisiä tuolla tavoin.Eihän rasistin haukkuminen ole rasismia vaan oikeudenmukaisuutta .Nyt on aika lopettaa vaikeneminen.Älä kulje tästä rasisti.kuten eräs eilen mielenosoituksessa puhunut sanoi.Älä kulje tästä Rasisti!!!


      • gbdfghdfghf
        oletrasisti kirjoitti:

        Ajattelet sangen rasistisesti.Et voi lokeroida ihmisiä tuolla tavoin.Eihän rasistin haukkuminen ole rasismia vaan oikeudenmukaisuutta .Nyt on aika lopettaa vaikeneminen.Älä kulje tästä rasisti.kuten eräs eilen mielenosoituksessa puhunut sanoi.Älä kulje tästä Rasisti!!!

        Suomen ja itsensä puolustaminenko sitten on rasismia. HÄ?


    • ahdullahsuuri

      Ne 15000 suvakkia voisivat käydä kokeilemassa monikulttuurista asumista eteläisessä Ruotsissa. Oikeastaan voisivat jäädä sinne.

      • Kokeiltuon

        Vietän paljon aikaa siskoni luona Malmössä. Joten kokeiltu on useasti ja kokeillaan taas tulevaisuudessa. Ei mitään ongelmaa olla eteläisessä Ruotsissa.


      • ulkomailta

        Olen asunut maassa, jossa on ympärillä miljoonia eri kulttuuria ja uskontoa olevia ja hyvin vähän eurooppalaisia. Mitä minun olisi pitänyt siellä kokeilla, asumista olen kyllä kokeillut hyvällä menestyksellä?


      • biljardeja
        ulkomailta kirjoitti:

        Olen asunut maassa, jossa on ympärillä miljoonia eri kulttuuria ja uskontoa olevia ja hyvin vähän eurooppalaisia. Mitä minun olisi pitänyt siellä kokeilla, asumista olen kyllä kokeillut hyvällä menestyksellä?

        Kas kun ei miljardeja...


      • frotmy
        ulkomailta kirjoitti:

        Olen asunut maassa, jossa on ympärillä miljoonia eri kulttuuria ja uskontoa olevia ja hyvin vähän eurooppalaisia. Mitä minun olisi pitänyt siellä kokeilla, asumista olen kyllä kokeillut hyvällä menestyksellä?

        Voi mahdoton!Oletpas asunut oikein monikultturipaikassa , oliko paikka suvakkiland vai peräti peräti mutumaa.Mutta ei varmaan kukaan ole näin valtavassa paikassa asunut.


      • MeilOnIkkunatMettäänPäin
        frotmy kirjoitti:

        Voi mahdoton!Oletpas asunut oikein monikultturipaikassa , oliko paikka suvakkiland vai peräti peräti mutumaa.Mutta ei varmaan kukaan ole näin valtavassa paikassa asunut.

        Miten ihmeessä käsität tuon Ulkomailta-käyttäjän kommentin? Maailmassa on paljon maita ja jopa kaupunginkeja, joissa asuu miljoonia ihmisiä, jotka edustavat todella montaa kulttuuria ja uskontoa.
        Se, että sinä et nähtävästi kuullutkaan tällaisista maista, ei tarkoita sitä, ettei sellaisia olisi olemassa ja ettei joku Suomessa nykyisin asuva ole voinut semmoisessa asua.
        Me muut emme voi sille mitään, että yleissivistyksesi on noin huono, että pidät tuollaista asiaa satuiluna. Kannattaa sinunkin alkaa pikkuhiljaa tutustumaan tähän ympäröivään maailmaan itseäsi sivistääksesi.


      • Frotmy
        MeilOnIkkunatMettäänPäin kirjoitti:

        Miten ihmeessä käsität tuon Ulkomailta-käyttäjän kommentin? Maailmassa on paljon maita ja jopa kaupunginkeja, joissa asuu miljoonia ihmisiä, jotka edustavat todella montaa kulttuuria ja uskontoa.
        Se, että sinä et nähtävästi kuullutkaan tällaisista maista, ei tarkoita sitä, ettei sellaisia olisi olemassa ja ettei joku Suomessa nykyisin asuva ole voinut semmoisessa asua.
        Me muut emme voi sille mitään, että yleissivistyksesi on noin huono, että pidät tuollaista asiaa satuiluna. Kannattaa sinunkin alkaa pikkuhiljaa tutustumaan tähän ympäröivään maailmaan itseäsi sivistääksesi.

        Miljoonakaupungissa ei ole miljoonaa uskontoa eikä miljoonaa kulttuura , eli Hesassa tämän laskun mukaan on 500000 eri uskontoa ja kulttuuria.Kiitän informaatiostasi kun olin näin typerä.


      • MeilOnIkkunatMettäänPäin
        Frotmy kirjoitti:

        Miljoonakaupungissa ei ole miljoonaa uskontoa eikä miljoonaa kulttuura , eli Hesassa tämän laskun mukaan on 500000 eri uskontoa ja kulttuuria.Kiitän informaatiostasi kun olin näin typerä.

        Eipä kukaan muu ole miljoonista kulttuureista tai uskonnoista kirjoittanutkaan, vaan miljoonista ihmisistä, jotka edustavat monia kulttuureita ja uskontoja. Taitaa nyt olla tämä asia sinun vaikea käsittää, mutta ehkä jonain päivänä hoksaat.


    • kytät-siat-
      • VankilaPastoriOriginaly

        Kannattaisi hyysärien lukea kyseisen jutun kommenttiOsiota niin tajuaisivat mitä mieltä suurin osa suomalaisista oikeasti on. 😯


      • Narriolet
        VankilaPastoriOriginaly kirjoitti:

        Kannattaisi hyysärien lukea kyseisen jutun kommenttiOsiota niin tajuaisivat mitä mieltä suurin osa suomalaisista oikeasti on. 😯

        Sinnehän ne kansan syvät rivit kommentoivat kuten tännekin.
        Iskeekö todellisuus päin näköä noin pahasti Saarijärven ym. ajatusmaailmaltaan samansuuntaisten mielenilmaisujen väen vähyyden muodossa, että pitää itselleen valehdella, että suurin osa kansasta on kanssasi samaa mieltä? Älä viitsi naurattaa. Ota lisää vaikka sitä krapulakaljaa, tuikku murheeseen kaltaisiasi bubi-öykkäreitä yleensä helpottaa.


      • Tosionvaan
        Narriolet kirjoitti:

        Sinnehän ne kansan syvät rivit kommentoivat kuten tännekin.
        Iskeekö todellisuus päin näköä noin pahasti Saarijärven ym. ajatusmaailmaltaan samansuuntaisten mielenilmaisujen väen vähyyden muodossa, että pitää itselleen valehdella, että suurin osa kansasta on kanssasi samaa mieltä? Älä viitsi naurattaa. Ota lisää vaikka sitä krapulakaljaa, tuikku murheeseen kaltaisiasi bubi-öykkäreitä yleensä helpottaa.

        Ja nämä matujen väkivaltaisuudet saavat taas jatkoa Suomen Turusta , missä 3 puukoihin ja veitsiin erikoistuneet miehet iskivät ja ryöstivät.Ja varmasti kyse juuri näistä paperittomista tai maan alle hautautuneista hepuista , mitä ei ole maastamme pois saatu.


      • VankilaPastoriOriginaly
        Narriolet kirjoitti:

        Sinnehän ne kansan syvät rivit kommentoivat kuten tännekin.
        Iskeekö todellisuus päin näköä noin pahasti Saarijärven ym. ajatusmaailmaltaan samansuuntaisten mielenilmaisujen väen vähyyden muodossa, että pitää itselleen valehdella, että suurin osa kansasta on kanssasi samaa mieltä? Älä viitsi naurattaa. Ota lisää vaikka sitä krapulakaljaa, tuikku murheeseen kaltaisiasi bubi-öykkäreitä yleensä helpottaa.

        Kiitos vain otan mielelläni vähän konjamiinia,samalla jammailen irwinin Mutakuonon ja Lakupellen tahtiin. Seuraavana soittolistalla soi Mikko Alatalon Kyllä Sitä Nyt Ollaan Niin Neekeriä Nii Neekeriä. Noita kun suomessa soitettiin,suomi oli vielä suhteellisen tervepäinen kansa 😯


      • marginaalijengi
        VankilaPastoriOriginaly kirjoitti:

        Kannattaisi hyysärien lukea kyseisen jutun kommenttiOsiota niin tajuaisivat mitä mieltä suurin osa suomalaisista oikeasti on. 😯

        Lauantaina nähtiin, mitä mieltä kansa on; natsijärjestöt sen itse havainnoillistivat vähäväkisellä mielenosoituksellaan. Kourallinen maahanmuutosta vouhkaajia ja vataavasti 15000 rasisiminvastustajaa. Siinä on suunnilleen tuo suhde. Varovasti arvellen rasismista huolestuneita on viisataa kertaa enemmän. Marginaalijengi ei demokraattista Suomea voi hallita.


    • Hhfhnölhg

      Erittäin törkeätä käytöstä oman maan kansalaisia kohtaan ovat osoittaneet Sipilä, Orpo ja vihervassarit sekä demarit.. ainoastaan Perussuomalaiset ovat ottaneet esille nämä suomalaisiin mamujen tekemät rikokset. Media hyssyttelee ja suvakit eivät ole kuulleetkaan.. kaikkialla Euroopassa lisääntyy maahanmuuttovastaisuus mutta Suomessa suvakit laittavat elintasosurffarit ja mamuraiskaajat kunniapaikalle... ja pitävät sitä peräti viisaana tekona.

    • Kusipääsuvakki

      Varmasti rasisteja löytyy suvakeistakin. Itse olen eläinrasisti, ehkä tämän on saanut aikaan paha eläinallergiani. En siis laske kotiini kenenkään lemmikkejä eikä esim. hevosharrastajat ole suihkun jälkeenkään tervetulleet kotiini pahan oirehtimisen vuoksi.
      Vammaiset, eri ikäiset ihmiset, eri etnisen taustan omaavat jne. ovat tervetulleita kyläilemään, kunhan ovat OK-tyyppejä. Kaikissa ryhmissä on kusipäitä, rikollisia ym. tai sitten vaan en pidä jostain ihmisestä. Mielestäni kaikista ei tarvitse pitää, mutta hyvä on kaikkien kanssa tulla toimeen.
      Ihan varmasti turvapaikanhakijoissa on mätäpaiseita ja osaa heidän kulttuurissa olevia ajatuksia/tapoja en allekirjoita enkä hyväksy. En kuitenkaan ole valmis hyväksymään minkään ihmisryhmän solvausta enkä nimittelyä. Jokainen meistä on yksilö ja ketään ei pidä tuomita esim. syntyperänsä vuoksi.

      • sepposeni

        Fiksusti kirjoitit. Kiitos.


      • Frotmy
        sepposeni kirjoitti:

        Fiksusti kirjoitit. Kiitos.

        Meiltä löytyy hei yksi suvakki kenen kanssa en siis ole todellakaan kovin paljoa samaa mieltä , mutta kuitenkin tyylisi kirjoittaa eroaa näistä täysin silmänsä ummistaneista lajitovereistasi ja kiitän kun jotain järkeä voi lukea teikäläisiltä.


      • Yökyöpelit
        Frotmy kirjoitti:

        Meiltä löytyy hei yksi suvakki kenen kanssa en siis ole todellakaan kovin paljoa samaa mieltä , mutta kuitenkin tyylisi kirjoittaa eroaa näistä täysin silmänsä ummistaneista lajitovereistasi ja kiitän kun jotain järkeä voi lukea teikäläisiltä.

        Komppaan kyllä sinua.
        Rakentavasti sanottuna: en oikein usko, että monikaan on täysin rasisti tai myöskään täysin ei-rasisti.
        Enkä usko, että olisin täysi kusipää, ehkä toki joskus vähän. Ja jos olisin täysin aivoton, niin ehkäpä en tässä kirjoittelisi yhtään mitään.
        Noita alapääjuttuja en viitsi edes tässä toistaa, kun en sitä tyyliä itse yhtään harrasta.

        Palstalla jutut tahtoo valitettavasti kärjistyä niin, ettei yhteisymmärrykselle jää mitään mahdollisuuksia. Ja jos itse on toisinaan yrittänyt kirjoittaa rakentavasti, niin joko omalta tai vastapuolelta joku heittää sekaan taas jotakin niin äärijuttua, että rakentavan keskustelun mahdollisuus lopahtaa siihen. Jos me yritettäisiin kirjoitella kuten hyvän, mutta eri mieltä olevan ystävän kanssa keskustellaan, niin ajatustenvaihto olisi varmaankin huimasti hyödyllisempää.

        Hyvää yötä!


    • Voe_mahoton

      " totttaaa

      25.9.2016 3:27
      Uusi
      Pahimmat vihapuheet on suvakkien kirjoittamia tälläkin palstalla. Myös rasistiksi ja natsiksi haukkuminen on rasismia. Itse ilmoittelen jatkossa nuo natsiksi ja rasistiksi haukkujat poliisille. Kaikki muutkin vois tuon tehdä , saatas tuo suvakkien rasistinen solvaaminen loppumaan! On se saatana kumma jos puolustaa kotimaataan, niin on rasisti. Suvakeilla ei oo järjenhäivääkään, täysin vintti pimeänä!"

      Taitaa ilmoitukset jäädä teiltä tekemättä. Nimittäin silloin joutuisitte esittelemään se, ketä on loukattu ja paljastamaan omat henkilötietonne. Sitten kun teidän kirjoituksia tutkittaisiin, niin saisitte tuomion rasistisesta kirjoittelusta.

      Niin että aivan turha itkeä, vitun paskahousut.

      • ubersuvakki

        Sinä se vaan omaat uskomattoman paljon sitä kuuluisaa sydämen sivistystä ja suvaitsevaisuutta.


    • ihmettelen2016

      Oletrasisti nimimerkki kirjoitti:.Eihän rasistin haukkuminen ole rasismia vaan oikeudenmukaisuutta .
      Siis kuka määrittää kuka on rasisti? Se äiti jonka lasta on pahoinpidelty? Ne naiset jotka jäävät kotiin silloin kun on jo pimeää? Oikeudenmukaisuutta?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3035
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2122
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1953
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1237
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe