Olikos syksyn uutta sienisatoa myynnissä?
Kuka riehui kalamarkkinoilla
21
173
Vastaukset
- Jkkklt
Eräs persu siellä toteutti itseään.
- Idäntuliaissii
Dmlit tunnetaan sienitaidoistaan.
- johannytonmarkkinat
Olipa markkinat. Tapahtuman piti kestää lauantain kello 18:00 asti. Eipä siellä ketään enää 17:00 aikoihin näkynyt.
- TyöllistääNettitrolleja
Kannattaisiko siirtää markkinat Tapahtumapuistoon? Sehän on ihmisten olohuone.
- EitulevaisuuttaNoilla
Saihan sieltä lasipurjeissa olevaa Rainbow ja Abba silliä eli samaa kuin kaupoistakin. Ehkä laadukkaimmat markkinat koko valtakunnassa, ollaanhan Hämeenlinnassa
- SurStrömmingsValmista
Tänään olis tarjolla kolmannen päivän "tuoretta" kalaa. Kyllä kannatti varautua menekkiin. Hämisjuntit ei käy kuin prismassa. kas kun lehtikin kirjoitti kerrankin, ettei kauppa käy, yleensä väen määrästä on eri käsityksiä lehtimiehillä ja myyjillä.
- FishAndSips
SurStrömmingsValmista kirjoitti:
Tänään olis tarjolla kolmannen päivän "tuoretta" kalaa. Kyllä kannatti varautua menekkiin. Hämisjuntit ei käy kuin prismassa. kas kun lehtikin kirjoitti kerrankin, ettei kauppa käy, yleensä väen määrästä on eri käsityksiä lehtimiehillä ja myyjillä.
Oliko jollain "tuoretta" edes myynnissä... ja ne olivat nyt myös herkkumarkkinat.
- KitoosHellsteeniJaisosuo
Päättäjien ja Kevan suorittama keskustan liikkeiden (lue vuokrarahojen) siirto Goodmanniin ja asiakaspysäköintirahastus parkkitalotragedioineen on autioittanut keskustan niin pahasti, ettei porukka enää edes osaa torille, osa miettii ihan tosissaan, että voisi mennä jos pysäköinti olisi edelleen ilmaista. Edes markkinat eivät pärjää enää torilla. Mikä TORI se silloin enää on? Tuskin sinne kannattaa enää edes joulukuusta laittaa. Keskustan kehitysryhmä lienee kuitannut jo tonnin kokouspalkkiot? Mitä ryhmä on saanut aikaan? Olisi kiva kuulla kun on ollut aika hiljaista viime aikoina.
- KuntoRiitti
Maksutonta ja vapaita pysäköintipaikkoja oli vapaana ihan riittävästi, jos jaksoi kävellä 100 m.
- FreeParkking
KuntoRiitti kirjoitti:
Maksutonta ja vapaita pysäköintipaikkoja oli vapaana ihan riittävästi, jos jaksoi kävellä 100 m.
Ja sunnuntaina vielä enemmän, kun ei ole rajoitukset pääosin voimassa tai maksullisia.
- Porinyrittäjät
Lehdessä valittelivat asiakkaiden puutetta, no itse en ainakaan huomannut kuin kerran jonkin tienvarsilappusen tapahtumasta. Oliko uusi tapahtumanjärjestäjä unohtanut markkinoinnin vai luuliko että joku seuraa heidän sosiaalista mediaansa...
Maksuttoman parkkipaikan sai lauantaina korttelin päästä ja tyhjää tilaa riitti, joten oli lyhempi kävelymatka kuin vanhan kentän parkkikselle aiemmin.
Hyviä tuotteita oli monella, mutta aika hintavia..., no ehkä sen kerta vuoteen kärsii. - Kärpässeitikki
Kyllä ainakin yhdellä kojulla oli sieniä myynnissä, tosin en nähnyt niitä kantosieniä, joita tarkoittanet?
- valiii
vali vali aina vali vali
- LinnanAntiKehitys
Kauppiaatko eivät saisi valittaa hukkareissuaan!?
- laatuahämeenlinnasta
onneks oli metrilakua. ne on laatumarkkinoiden mitta.
- Kusetusta
Metrilakukin vaan 70 cm !
- toveristaalini
Häsa sunnuntain kuvissa näkyi ruoan lohduton totuus. Tukusta esikuorittuja perunoita tai pakasteesta saatavia "ranskalaisia" / "lohkoperunoita" kärvennettynä sen vähintään puoli päivää jossain pannulla. Lisänä kuivunutta ja palanutta kalaa, mikä on sekin pakastetta alunperin, pieni annos ja hintaa komeudelle vähintään kymppi. Jaa että miksikö ei kauppa käy?
- hyihelvetti
ei tainnu hinnottelu olla kohillaan turha on ihmetellä asiakas katoa noilla hinnoilla odottas kyllä jotain herkkuakin nimen vois muuttaa hapan silakka markkinoiksi
- FilatohvinArmeijansotila
Päiväpalkkani on yhdeksän euroa. En voi siis ostaa kympin annosta.
- Persutjärjesti
Kohta olet siis syömättä kokonaan, kun pääset työkokeiluun ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483