Kuka riehui kalamarkkinoilla

AinoaAsiakas

Olikos syksyn uutta sienisatoa myynnissä?

21

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jkkklt

      Eräs persu siellä toteutti itseään.

      • Idäntuliaissii

        Dmlit tunnetaan sienitaidoistaan.


    • johannytonmarkkinat

      Olipa markkinat. Tapahtuman piti kestää lauantain kello 18:00 asti. Eipä siellä ketään enää 17:00 aikoihin näkynyt.

      • TyöllistääNettitrolleja

        Kannattaisiko siirtää markkinat Tapahtumapuistoon? Sehän on ihmisten olohuone.


    • EitulevaisuuttaNoilla

      Saihan sieltä lasipurjeissa olevaa Rainbow ja Abba silliä eli samaa kuin kaupoistakin. Ehkä laadukkaimmat markkinat koko valtakunnassa, ollaanhan Hämeenlinnassa

      • SurStrömmingsValmista

        Tänään olis tarjolla kolmannen päivän "tuoretta" kalaa. Kyllä kannatti varautua menekkiin. Hämisjuntit ei käy kuin prismassa. kas kun lehtikin kirjoitti kerrankin, ettei kauppa käy, yleensä väen määrästä on eri käsityksiä lehtimiehillä ja myyjillä.


      • FishAndSips
        SurStrömmingsValmista kirjoitti:

        Tänään olis tarjolla kolmannen päivän "tuoretta" kalaa. Kyllä kannatti varautua menekkiin. Hämisjuntit ei käy kuin prismassa. kas kun lehtikin kirjoitti kerrankin, ettei kauppa käy, yleensä väen määrästä on eri käsityksiä lehtimiehillä ja myyjillä.

        Oliko jollain "tuoretta" edes myynnissä... ja ne olivat nyt myös herkkumarkkinat.


    • KitoosHellsteeniJaisosuo

      Päättäjien ja Kevan suorittama keskustan liikkeiden (lue vuokrarahojen) siirto Goodmanniin ja asiakaspysäköintirahastus parkkitalotragedioineen on autioittanut keskustan niin pahasti, ettei porukka enää edes osaa torille, osa miettii ihan tosissaan, että voisi mennä jos pysäköinti olisi edelleen ilmaista. Edes markkinat eivät pärjää enää torilla. Mikä TORI se silloin enää on? Tuskin sinne kannattaa enää edes joulukuusta laittaa. Keskustan kehitysryhmä lienee kuitannut jo tonnin kokouspalkkiot? Mitä ryhmä on saanut aikaan? Olisi kiva kuulla kun on ollut aika hiljaista viime aikoina.

      • KuntoRiitti

        Maksutonta ja vapaita pysäköintipaikkoja oli vapaana ihan riittävästi, jos jaksoi kävellä 100 m.


      • FreeParkking
        KuntoRiitti kirjoitti:

        Maksutonta ja vapaita pysäköintipaikkoja oli vapaana ihan riittävästi, jos jaksoi kävellä 100 m.

        Ja sunnuntaina vielä enemmän, kun ei ole rajoitukset pääosin voimassa tai maksullisia.


      • Eipä ole silloin ne vähiin käyneet liikkeet -virastoista nyt puhumattakaan- avoinna.


    • Porinyrittäjät

      Lehdessä valittelivat asiakkaiden puutetta, no itse en ainakaan huomannut kuin kerran jonkin tienvarsilappusen tapahtumasta. Oliko uusi tapahtumanjärjestäjä unohtanut markkinoinnin vai luuliko että joku seuraa heidän sosiaalista mediaansa...
      Maksuttoman parkkipaikan sai lauantaina korttelin päästä ja tyhjää tilaa riitti, joten oli lyhempi kävelymatka kuin vanhan kentän parkkikselle aiemmin.

      Hyviä tuotteita oli monella, mutta aika hintavia..., no ehkä sen kerta vuoteen kärsii.

    • Kärpässeitikki

      Kyllä ainakin yhdellä kojulla oli sieniä myynnissä, tosin en nähnyt niitä kantosieniä, joita tarkoittanet?

    • valiii

      vali vali aina vali vali

      • LinnanAntiKehitys

        Kauppiaatko eivät saisi valittaa hukkareissuaan!?


    • laatuahämeenlinnasta

      onneks oli metrilakua. ne on laatumarkkinoiden mitta.

      • Kusetusta

        Metrilakukin vaan 70 cm !


    • toveristaalini

      Häsa sunnuntain kuvissa näkyi ruoan lohduton totuus. Tukusta esikuorittuja perunoita tai pakasteesta saatavia "ranskalaisia" / "lohkoperunoita" kärvennettynä sen vähintään puoli päivää jossain pannulla. Lisänä kuivunutta ja palanutta kalaa, mikä on sekin pakastetta alunperin, pieni annos ja hintaa komeudelle vähintään kymppi. Jaa että miksikö ei kauppa käy?

      • hyihelvetti

        ei tainnu hinnottelu olla kohillaan turha on ihmetellä asiakas katoa noilla hinnoilla odottas kyllä jotain herkkuakin nimen vois muuttaa hapan silakka markkinoiksi


    • FilatohvinArmeijansotila

      Päiväpalkkani on yhdeksän euroa. En voi siis ostaa kympin annosta.

      • Persutjärjesti

        Kohta olet siis syömättä kokonaan, kun pääset työkokeiluun ilmaiseksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe