mitä tarkoittaa snapchat streak?

streak

Auttakaa tyhmää, yks tyyppi pisti mulle snäpin jossa luki streak. En tajunu mitä hän meinas ja jätin sitten vastaamatta. Eli mitä tarkoittaa streak snäpissä?

7

9227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elkinmelkit

      Miten se treak aloitetaan ja ei mulla näy kavereiden vieressä mitään lukuja että miten ne saa päälle

    • Lundeluna

      Moi! Eli snapchat Streak aloitetaan niin, että sen kanssa kenen kanssa haluat aloittaa streakin niin lähetätte toisillenne ainakin yhden snäpin 24h aikana :) En tiiä itekkään hirveästi siitä mitään vaikka Snapchat on ollu mulla jo noin 2 vuotta :'D Mulla ja mun kaverilla se alkoi ainakin niin että laitettiin parin päivän ajan toisillemme snäppejä tai jotain sellasta 🤦🏼‍♀️

    • eikös_näin

      Eikös streak tarkoita lakkoa? Ei muuta kuin chatti pois puhelimesta ja alat lakkoo! ;)

      • eipäs

        Suomen kielen sana lakko on englannin kielellä strike. Näin ainakin 35 vuotta sitten koulussa väitettiin ja Google-kääntäjä on samaa mieltä tänään.


    • HPpkhjstu

      Streak takottaa

    • Anonyymi

      En tiiä mitä se tarkottaa mut yks meijän koulun viitosluokkalaine joka vähä ehk vihaa mua nii laitto snäpis streak tai nii

    • Anonyymi

      No ihan googlaamalla löytyy tällainen tieto: Streak on pikaviestipalvelu Snapchatin ominaisuus. Kun kaksi ihmistä lähettää toisilleen kuvan tai videon eli ”snäpin” joka päivä, heidän välilleen syntyy streak. Jos viestejä ei lähetetä 24 tuntiin, streak katkeaa.

      Tai: Jos snäppejä lähettää toisen kanssa kolmena vuorokautena niin, että molemmat lähettävät toisilleen ainakin yhden snäpin 24 tunnin kuluessa, henkilöille tulee "streak", joka kertoo, kuinka monta vuorokautta he ovat lähetelleet toisilleen snäppejä niin, ettei välissä ole ehtinyt olla 24 tuntia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe