mitä tarkoittaa snapchat streak?

streak

Auttakaa tyhmää, yks tyyppi pisti mulle snäpin jossa luki streak. En tajunu mitä hän meinas ja jätin sitten vastaamatta. Eli mitä tarkoittaa streak snäpissä?

7

11593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elkinmelkit

Miten se treak aloitetaan ja ei mulla näy kavereiden vieressä mitään lukuja että miten ne saa päälle

• Lundeluna

Moi! Eli snapchat Streak aloitetaan niin, että sen kanssa kenen kanssa haluat aloittaa streakin niin lähetätte toisillenne ainakin yhden snäpin 24h aikana :) En tiiä itekkään hirveästi siitä mitään vaikka Snapchat on ollu mulla jo noin 2 vuotta :'D Mulla ja mun kaverilla se alkoi ainakin niin että laitettiin parin päivän ajan toisillemme snäppejä tai jotain sellasta 🤦🏼‍♀️

• eikös_näin

Eikös streak tarkoita lakkoa? Ei muuta kuin chatti pois puhelimesta ja alat lakkoo! ;)

• eipäs

Suomen kielen sana lakko on englannin kielellä strike. Näin ainakin 35 vuotta sitten koulussa väitettiin ja Google-kääntäjä on samaa mieltä tänään.

• HPpkhjstu

Streak takottaa

• Anonyymi

En tiiä mitä se tarkottaa mut yks meijän koulun viitosluokkalaine joka vähä ehk vihaa mua nii laitto snäpis streak tai nii

• Anonyymi

No ihan googlaamalla löytyy tällainen tieto: Streak on pikaviestipalvelu Snapchatin ominaisuus. Kun kaksi ihmistä lähettää toisilleen kuvan tai videon eli ”snäpin” joka päivä, heidän välilleen syntyy streak. Jos viestejä ei lähetetä 24 tuntiin, streak katkeaa.

Tai: Jos snäppejä lähettää toisen kanssa kolmena vuorokautena niin, että molemmat lähettävät toisilleen ainakin yhden snäpin 24 tunnin kuluessa, henkilöille tulee "streak", joka kertoo, kuinka monta vuorokautta he ovat lähetelleet toisilleen snäppejä niin, ettei välissä ole ehtinyt olla 24 tuntia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      57
      5479
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      93
      4327
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      375
      2574
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      71
      1088
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      330
      1038
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      61
      843
    7. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      816
    8. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      28
      813
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      102
      789
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      779
    Aihe