Hei pojat nyt tarvitseisin teidän apua. Muutin uudelle paikakunnalle ja jouduin ostamaan joitain uusia huonekaluja kuten eteiseen peilin. Mutta voi surkeus, ei siinä ole mitään kehyksiä (raameja). En siis voi ripustaa sitä seinään. Eihän sitä uskalla yrittääkkään voin liimaamalla joku raksi siihen. Ja senhän pitäisi olla myös siistin näköinen. Ei mitään naruja, tai rautalankoja nurkkiin.
Mitä hyviä neuvoja antaisitte tällaiselle tyhmälle työlle?
Olin holmö
4
117
Vastaukset
- doing_doing
Raamita kehysliikkeessä !
- hanna-hannele
Kiitos vihjeestä, mutta eikö voisi itse tehdä sen niin, että ei tarvitseisi mitään raameja.
Olisiko jotain halpaa, mutta hyvää keinoa saada se pysymään seinällä?
Raamit maksaa enemmän, kuin itse peili. Muutenkin olisi jotenkin mukavaa jos kehyksiä ei olisi. - Nainenkylläkin
Kehotan, että soittaisit siihen liikkeeseen mistä peilin ostit. Olisi aika kummaa myydä vain tuollaisia peilejä eikä lainkaan sopivia kiinnitysvälineitä. K-rautaan tai muuallekkin voi mennä kysymään. Kannattaa kysyessä mainita varmuuden vuoksi tarkat mitat (esim myös millimetreinä paksuuskin) ja peilin paino, sekä materiaali mistä se kiinnitys-seinä on tehty, ettei käy kalliita kömmähdyksiä.
http://www.clasohlson.com/fi/Peilikiinnikkeet/40-7043
Sinulle ehdotetaan ehkä jotain vastaavia ratkaisua? - PeiliPaavo
Tuolla naamalla ei kannata laittaa peiliä seinälle. Tulee vaan paha mieli. Imetkö? Nieletkö? Otatko kakkoseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372310
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575