Olin holmö

hanna-hannele

Hei pojat nyt tarvitseisin teidän apua. Muutin uudelle paikakunnalle ja jouduin ostamaan joitain uusia huonekaluja kuten eteiseen peilin. Mutta voi surkeus, ei siinä ole mitään kehyksiä (raameja). En siis voi ripustaa sitä seinään. Eihän sitä uskalla yrittääkkään voin liimaamalla joku raksi siihen. Ja senhän pitäisi olla myös siistin näköinen. Ei mitään naruja, tai rautalankoja nurkkiin.
Mitä hyviä neuvoja antaisitte tällaiselle tyhmälle työlle?

4

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • doing_doing

Raamita kehysliikkeessä !

• hanna-hannele

Kiitos vihjeestä, mutta eikö voisi itse tehdä sen niin, että ei tarvitseisi mitään raameja.
      Olisiko jotain halpaa, mutta hyvää keinoa saada se pysymään seinällä?
      Raamit maksaa enemmän, kuin itse peili. Muutenkin olisi jotenkin mukavaa jos kehyksiä ei olisi.

• Nainenkylläkin

Kehotan, että soittaisit siihen liikkeeseen mistä peilin ostit. Olisi aika kummaa myydä vain tuollaisia peilejä eikä lainkaan sopivia kiinnitysvälineitä. K-rautaan tai muuallekkin voi mennä kysymään. Kannattaa kysyessä mainita varmuuden vuoksi tarkat mitat (esim myös millimetreinä paksuuskin) ja peilin paino, sekä materiaali mistä se kiinnitys-seinä on tehty, ettei käy kalliita kömmähdyksiä.

http://www.clasohlson.com/fi/Peilikiinnikkeet/40-7043
      Sinulle ehdotetaan ehkä jotain vastaavia ratkaisua?

• PeiliPaavo

Tuolla naamalla ei kannata laittaa peiliä seinälle. Tulee vaan paha mieli. Imetkö? Nieletkö? Otatko kakkoseen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2310
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1327
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1266
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1191
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      904
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      788
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      596
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      575
    Aihe