henkioppaat

kiinnostunut

onko jollakin tietoa ns. henkioppaista, suojelusenkeleistä tai mitä nimeä sitten siitä käyttääkin??? Muistan noin kymmen vuotta sitten nähneeni valkoisen hamon kävelevän vierelleni ja säikähdin sitä kauheasti!! olisi tosi kiva jos joku tietäisi voiki heihin saada yhteys jne.??

7

1339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vikke

      henkioppaat mmmm... shamaaneilla on henkioppaat tai voimaeläimet apunaan henkimaailmaa tutkiessa ja tiedon haussa.. henkioppaat auttavat melkeinpä kaikessa.. he ovat yhteydessä henkimaailmaan... lisää tietoa löytyy kirjoista.. luin kerran kirjan joka kerto shamanistisen näkemyksen löytämisestä.. paras kirja minkä olen ikinä lukenut..olen käyttänyt shamanistisia keinoja löytää tietoa ja havaita yksinkertaiset asiat täydellisiksi.. tästä olisi NIIN paljon kerrottavaa että en ala sitä isoa tietopakkausta kirjoittamaan koska en varmastikkaan tiedä shamanismista puoliakaan.. mutta voin sanoa että siihen kannattaa perehtyä.. lisää tietoa löytyy netistä.. esim. http://fi.wikipedia.org/wiki/Shamanismi siinä yksi niistä monista tiedonlähteistä.. ole varovainen minkälaista tietoa annat virrata itseesi.. itseasiassa on kyse tiedon nostamisesta itsestäsi.. tietoisuus on itsessäsi, sinä vain nostat sitä esille...

      ps. paikkakunnallasi saattaa olla jotain "yhteisöjä" tms. jotka pitävät kokouksia asioista liittyen henkioppaisiin ja muihin tämän kaltaisiin asioihin.. siellä ihmiset ovat kokeneet valkoisia hahmoja ja muun kaltaisia ilmestyksiä..HenkinenKehitys on ainakin rovaniemellä..

      siinäpä sitä.. niin ja toki henkioppaisiin saa yhteyden.. on kyse mielikuvituksestasi, ja kuinka ratkaiseva tekijä mielikuvitus on loppupeleissä... mielikuvituksen, unen//alitajunnan kautta olet yhteydessä henkimaailmaan... henkimaailma on siis "maailma" joka on täynnä rajatonta tietoa ja rakkautta..etsi tietoa ja opi soveltamaan asioita uudella tavalla

      kiitos

      rauhaa ja rakkautta!

    • Lumia

      ..että niihin on pirun hankala saada toimiva yhteys! Ne ovat läsnä koko ajan, mutta useimmiten ihmiset eivät kuule niiden neuvoja. Eräs ystäväni yritti vuosia selittää minulle kuinka kontakti tapahtuu, mutten ymmärtänyt sitä. Vasta sattuman kautta viime vuoden loppupuolella sain viimein yhteyden henkioppaaseeni, ja sen jälkeen kaikki on ollut alamäkeä. Siis toisin kuin luulin..että kaikki menisi putkeen, kun annan vain itseni henkioppaani suosiolliseen ohjaukseen. Mutta kaikki se paha jonka koin, pitää kai taustallaan hyvää ja parantavaa merkitystä?!

      • Markku.S

        Hyvä Lumia,henkioppaisiin ei voi saada yhteyttä,vaan omiin persooniinsa.Olet itse ollut yhteydessä alemman persoonan kanssa jolta tulee vain virhetietoa.Persoonien kanssa pystyy kommunikoimaan joka sen taitaa ja tiedostaa.Henkioppaat toimivat intuition kautta eli tieto tulee suoraan aivoihin eikä ihminen aina tiedosta mikä tulee itsestä mikä muusta.Itselläsi on 6 persoonaa ja 7 henkiopasta joiden kautta intuitiosi ja tietosi tulee.Siis kun ns.kuulet äänen sisältäsi on se persoonan aiheuttama.Isoilla aivoilla ihminen määrittelee persoonatasonsa on siis olemassa ala,keski ja yläpersoonat.Ihmisen pitäisi pysytellä keskipersoonissa koska silloin ihminen hallitsee itseään parhaiten esim.yläpersoonan vallassa ihminen mm.kokee uskonnollisen herätyksen tai muuta vastaavaa hömppää.Tässä nyt aluksi.


      • kiinnostunut

        uskon myös saaneeni apua henkioppaaltani esm. hän herätti minut kerran ajoissa kokeeseen johon olisin muuten ihan varmasti myöhästynytmiehen ääni sanoi minulle unessa että minun pitää herätä että kerkeäisin kokeeseen!! ja heräsin olin nukkunut pommiin mutta kerkesin juuri ja juuri!! toinen kerta kun kuulin tämän miehen äänen unessani oli parisen vuotta sitten kun hän sanoi vaan minulle päivä määrän ja olin ihan ymmälläni mutta sitten sinä päivää tapasin oman kultani!!=)


      • Humpsiso

        Oho


    • pettynyt7

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe