Mä tyrin ja mokasin,
ainoan tilaisuuteni tärvelin.
Mustasukkaisuus kun hiipi mieleen,
se asiat sai sotkuun ja menemään pieleen.
Mä tekojani harkinnut lainkaan en,
tajusin liian myöhään sanojeni vaikutuksen.
Jos sä anteeksi vielä voit antaa kaiken tään,
sä tuot syksyn keskelle kesäisen sään.
Mä suhun olen ollut kauan ihastunut,
kunpa säkin huomaisit jotenkin mut.
Olet jalokivi arvokkain ja kallein mulle,
jos mä joskus voisin olla sitä myös sulle.
Anna anteeksi Ariel
12
201
Vastaukset
- hiton_kaunista
Kuka vaan nainen on tuosta myyty.
- kolina-käy
yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:
Kiitti, mutta kyseessä ei ole kuka vaan nainen, vaan ainoa laatuaan:)
Hakkaat päätäs seinään mutta omapa on pää.
- olet_ulalla
kolina-käy kirjoitti:
Hakkaat päätäs seinään mutta omapa on pää.
Naiset sulaa tuollaisesta sukkiinsa.
Aktivoin s-postini, jos vaikka yllättäisit mut, sillä anteeksiannolla siis:)
- ei_kaikki_kelpaa
Ei taida yllättää. Näppejäs jäit tyhjänä nuolemaan.
- monen_mieltä_vaivaa
Tärppäsikö?
- taitaa-hiljaisuus
Olla myöntymisen merkki?
- toinen_veti_pitemmän_
Taitaa nuoleskella haavojaan. On jo menettänyt tytön toiselle.
- miten-on
toinen_veti_pitemmän_ kirjoitti:
Taitaa nuoleskella haavojaan. On jo menettänyt tytön toiselle.
Luulisi siinä tapauksessa poistaneen nikkinsä?
- selvyyttä_asiaan
No päihititkö papparaisen vai näyttikö se närhen munat, ja vei kaunottaresi?
- kylmä-totuus
Papparaisilla ei ole saumoja parikymppisiin neitoihin niin se vaan on. Fantasioissaan korkeintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411369
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa318991- 43865
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145643- 33641
- 38597
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528538Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107508
