Tyhmyys jää ikuisesti elämään Suomi24:ään

Ärtynyt

Jos haluaisi pikaistuksissaan kirjoittamansa viestin poistaa niin se mitenkään onnistu. Olen palautelomakkeella ihan rukoillut poistamaan erään tyhmän juttuni niin ei, sitä
nerouden huipentumaa ei voi sieltä saada pois. Ikinä enää en laita yhtään aivoitustani tähän,se hakataan täällä ikuisesti olemaan näytillä🙇

6

863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nohhhh

Mitäs ihmeen väliä sillä on, jos et niitä oo omalla nimelläs ja naamallas laukonu, eikä täytä mitään laittomuuskriteerejä, esim. kunnianloukkausta?

• Siinä-se

Anonyymmin kunniaa ei voi loukata.

• eipäniin
        Siinä-se kirjoitti:

Anonyymmin kunniaa ei voi loukata.

mutta jos viesteissään herjaa jotain julkisuuden tms. tunnistettavaa henkilöö niin sittenpä ei oo enää anonyymi.

• dasfsdfsdf

Älä huoli. Yksi pikaistuksissaan kirjoitettu viesti hukkuu noin minuutissa täydellisesti siihen anonyymiin aivottomaan häiriköintitauhkatulvaan, joka on Suomi24:n myyyntiartikkeli nykyään.

• Anonyymi

Aikoinaan nikillä kirjoitetun sai itse poistaa. Mutta kun nikit osoittautuivat turvattomiksi eli niihin pystyi helposti kirjautumaan kuka tahansa, tuosta luovuttiin.

• Anonyymi

Minulta se on onnistunut. Mikä ei ole kyllä omaa ansiotani, vaan sen henkilön joka suostui viestin poistamaan. Oletan että se oli henkilö eikä tekoäly.
      Sanaa ikui

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1255
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1211
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      31
      1110
    4. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      844
    5. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      719
    6. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      25
      655
    7. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      12
      477
    8. Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin

joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-
      Maailman menoa
      89
      457
    9. Puuilo pittäis tulla Haapaveelle

Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä
      Haapavesi
      38
      336
    10. Vielä vähän lirttinkiä

tuonne, lirttinkiä sinne, hämmennystä tuohon, sekaanusta tänne, no nii, eiköhän se ala oleen sillä silivoplee taas tältä
      Ikävä
      5
      214
    Aihe