Jos haluaisi pikaistuksissaan kirjoittamansa viestin poistaa niin se mitenkään onnistu. Olen palautelomakkeella ihan rukoillut poistamaan erään tyhmän juttuni niin ei, sitä
nerouden huipentumaa ei voi sieltä saada pois. Ikinä enää en laita yhtään aivoitustani tähän,se hakataan täällä ikuisesti olemaan näytillä🙇
Tyhmyys jää ikuisesti elämään Suomi24:ään
6
452
Vastaukset
- nohhhh
Mitäs ihmeen väliä sillä on, jos et niitä oo omalla nimelläs ja naamallas laukonu, eikä täytä mitään laittomuuskriteerejä, esim. kunnianloukkausta?
- Siinä-se
Anonyymmin kunniaa ei voi loukata.
- eipäniin
Siinä-se kirjoitti:
Anonyymmin kunniaa ei voi loukata.
mutta jos viesteissään herjaa jotain julkisuuden tms. tunnistettavaa henkilöö niin sittenpä ei oo enää anonyymi.
- dasfsdfsdf
Älä huoli. Yksi pikaistuksissaan kirjoitettu viesti hukkuu noin minuutissa täydellisesti siihen anonyymiin aivottomaan häiriköintitauhkatulvaan, joka on Suomi24:n myyyntiartikkeli nykyään.
- Anonyymi
Aikoinaan nikillä kirjoitetun sai itse poistaa. Mutta kun nikit osoittautuivat turvattomiksi eli niihin pystyi helposti kirjautumaan kuka tahansa, tuosta luovuttiin.
- Anonyymi
Minulta se on onnistunut. Mikä ei ole kyllä omaa ansiotani, vaan sen henkilön joka suostui viestin poistamaan. Oletan että se oli henkilö eikä tekoäly.
Sanaa ikui
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1446817
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505816- 1214988
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444567Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?543966- 623111
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553050Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242562- 422320
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162253