Jos haluaisi pikaistuksissaan kirjoittamansa viestin poistaa niin se mitenkään onnistu. Olen palautelomakkeella ihan rukoillut poistamaan erään tyhmän juttuni niin ei, sitä
nerouden huipentumaa ei voi sieltä saada pois. Ikinä enää en laita yhtään aivoitustani tähän,se hakataan täällä ikuisesti olemaan näytillä🙇
Tyhmyys jää ikuisesti elämään Suomi24:ään
5
194
Vastaukset
- nohhhh
Mitäs ihmeen väliä sillä on, jos et niitä oo omalla nimelläs ja naamallas laukonu, eikä täytä mitään laittomuuskriteerejä, esim. kunnianloukkausta?
- Siinä-se
Anonyymmin kunniaa ei voi loukata.
- eipäniin
Siinä-se kirjoitti:
Anonyymmin kunniaa ei voi loukata.
mutta jos viesteissään herjaa jotain julkisuuden tms. tunnistettavaa henkilöö niin sittenpä ei oo enää anonyymi.
- dasfsdfsdf
Älä huoli. Yksi pikaistuksissaan kirjoitettu viesti hukkuu noin minuutissa täydellisesti siihen anonyymiin aivottomaan häiriköintitauhkatulvaan, joka on Suomi24:n myyyntiartikkeli nykyään.
- Anonyymi
Aikoinaan nikillä kirjoitetun sai itse poistaa. Mutta kun nikit osoittautuivat turvattomiksi eli niihin pystyi helposti kirjautumaan kuka tahansa, tuosta luovuttiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1303026- 2232961
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791896Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771539Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381403- 481138
- 991031
- 113950
- 48880
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6863