Eräs lahtelainen vajaa 50v akka tuntuu kusettavan erästä miestä aika lailla.Kesän aikana saanut tämän miehen "lainaamaan" 2400€.Ja aiempina vuosina muita summia. Liekö maksaa koskaan takaisin vaikka luvannut?Saanen varoittaa muitakin hyväuskoisia!!!!!
Kusetusta parhaimmillaan
Pummiakkaselvästi
7
149
Vastaukset
- mitätäällävaahtoot
mene sanomaan asianomaisille päin naamaa jos on jotain sanottavaa
- EihänSitä
Ja hyvä varotella hyväuskosia, kun ei voi kertoo parempia tuntomerkkejä. "Vajaa 50 v akka". Sopii aika moneen. Naama ja/tai nimi, niin osais joku varoakin.
- Tyhmäpää
R...
- AntaaLainata
Lainaaminen käsitetään nykyisin aivan yleisesti siten, että lainattua rahaa ei tarvitse antaa takaisin.
Ajat ovat muuttuneet: lainata = antaa!- lapa.tapsa
Mites suihinotto? Käviskö ottaa poskeen?
- Pelimuija
On ihan oikein ottaa tyhmemmiltä rahat pois. Fiksut pärjää aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as843413Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253043- 512942
- 592793
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582608Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)492588On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542369Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802241- 692118
- 452112