Paljonko olette maximissaan pystyneet keventämään Omegaa omasta massastaan?Eikös omppu paina jotain 1300kg?Oootteko päässeet alle tonniin ja millä keinoin se on ollut mahdollista?Kertokaa ihmeessä keinot?Omppu rulaa!
Opel Omegan kevennys?
6
105
Vastaukset
- OnkoKaikkiHyvin
Oletko ihan jees?
- RÄLLÄKKÄÄÄÄÄ
Rälläkällä katto ja takakontti pois.
- EiEdesVaikeeta
Kerran vein Omegan paaliin ja paalatessa yksi pölykatseli pyörähti irti ja vältti paaliin joutumisen. Ainoa ehjä osa autosta painoi siis reilusti alle 1000 km :) Kannattaa kokeilla!
- Corvette1
Paljonko Omegan oma massa on?Toki varmaan riippuu vuosimallistakin mitä painaa?Muistaisin vain kuulleeni että joku olisi saanut kevennettyä Omegaa 910kg painoiseksi eli 300kg pois!?Onko tommonen mahdollista ylipäätään?Alkoi vaan vaivaamaan että oliko se Opel Omega ja noin paljon painoa poistettu?Mielestäni semmoisesta automerkistä oli kyse kun kuuntelin levotonta tuunailujuttua eri henkilöiltä jotka puhuivat ties mistä automerkeistä ja niihin tehdyistä virityksistä!Onkohan tämmöinen Opel Omega vielä rekisterissä?Tuskin untakaan olen nähnyt?Toki olen voinut kuulla väärin kun on ollut monta henkilöä,älämölöä,sanahelinää,eri automerkkejä,monenlaista viritystä moottoria myöten.Vaikka en mä tällä tiedolla vittuakaan tee.Ikinä en ostaisi Opel merkkistä autoa!Ympyrä ja nuoli,siitä alkaa huoli!Häh,häh,hää!
- Betelgeuze1
Onkohan tommonen kevennetty Omppu vielä liikenteessä?Täähän on mielenkiintoinen juttu?Aika iso kevennys jos on totta?
- Rambler1
Onpahan Omega paska auto!Ihan sama paljonko on kevennetty!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851