Onko minkälaisia kokemuksia? Kannattaako mennä? Tarkoitus olisi ensi kesänä kaksi viikkoa olla.
Hotelli Helena
4
193
Vastaukset
- itäeurooppa
Vaihda. Katso trivagon sivulta, niin näet miksi.
- pelonma
Hei. Olin vaimoni kanssa elokussa Helenassa ei koskaan enään.Itse johtaja Helena täysin diktaattori jota henkilökunta ja oppaat pelkää,suomalaiset saa ns.nolla kerroksen huoneet ainakin meille ja tuttavaperheelle joka tuli keskellä viikkoa kävi näin.Uskomattoman väännön jälkeen saimme helenan pään käänettyä ja hän vaihtoi huoneemme kolmanteen kerrokseen,koko viikon aikana hän ei tämän jälkeen tervehtinyt meitä.Ja tässä on vain osa pettymyksistämme,vaihtakaa ehdottomasti hotellia.
- murju
rantatuolissa nukkuu paremmin.
- omakokemus
En suosittele, vaikka halpahan tuo oli, tosin olin siellä kun sesonki oli ohi ja lähes ainut asiakas. Enpä nyt mitään luksusta odottanutkaan, kun halvinta etsin riskillä.
Itse vaihdoin hotellia keskenviikkoa, onneksi huoneet lokakuun lopussa oli halpoja muuallakin. Vähän jäin maku että hiukan pihiä oli omistajat, pyyhkeet oli vanhoja/likaisen oloisia, shamppoo purkki oli puoliksi käytetty :), aamiainen oli heikko. No ne vielä kesti, kun omilla menee, mutta viemärit alkoi löyhkätä liikaa (joka saattoi johtua siitä että hotelli todellakin oli tyhjä...).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017593
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075708- 835087
- 1394476
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113180- 542889
- 532792
- 612407
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102404Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562006