Onko minkälaisia kokemuksia? Kannattaako mennä? Tarkoitus olisi ensi kesänä kaksi viikkoa olla.
Hotelli Helena
4
198
Vastaukset
- itäeurooppa
Vaihda. Katso trivagon sivulta, niin näet miksi.
- pelonma
Hei. Olin vaimoni kanssa elokussa Helenassa ei koskaan enään.Itse johtaja Helena täysin diktaattori jota henkilökunta ja oppaat pelkää,suomalaiset saa ns.nolla kerroksen huoneet ainakin meille ja tuttavaperheelle joka tuli keskellä viikkoa kävi näin.Uskomattoman väännön jälkeen saimme helenan pään käänettyä ja hän vaihtoi huoneemme kolmanteen kerrokseen,koko viikon aikana hän ei tämän jälkeen tervehtinyt meitä.Ja tässä on vain osa pettymyksistämme,vaihtakaa ehdottomasti hotellia.
- murju
rantatuolissa nukkuu paremmin.
- omakokemus
En suosittele, vaikka halpahan tuo oli, tosin olin siellä kun sesonki oli ohi ja lähes ainut asiakas. Enpä nyt mitään luksusta odottanutkaan, kun halvinta etsin riskillä.
Itse vaihdoin hotellia keskenviikkoa, onneksi huoneet lokakuun lopussa oli halpoja muuallakin. Vähän jäin maku että hiukan pihiä oli omistajat, pyyhkeet oli vanhoja/likaisen oloisia, shamppoo purkki oli puoliksi käytetty :), aamiainen oli heikko. No ne vielä kesti, kun omilla menee, mutta viemärit alkoi löyhkätä liikaa (joka saattoi johtua siitä että hotelli todellakin oli tyhjä...).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko1141755Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik191423- 2141414
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2091324- 1801207
Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o841088Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151069Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie34926- 74889
Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!
Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka68829