Ostasin, jos löytäisin, tuommoisen kiinteistön huoltokoneen lumitöihin. Olen melkoisen laiska mies lapioimaan lunta, vaikka ei tuota pinta-alaa paljon ole. Fordilla on joskus ainakin ollut sellainen nätin näköinen 4-veto värkki. Japanilaisia Mitsubishiä ja Kubotaa on myös, mutta eihän sellaista ota kukaan muuten kuin ilmaiseksi....eikä ole kukaan tarjonnut. Tietääkö kukaan tuollaisista leluista?
SEMMONEN TASKUKOKONEN TRAKTORI
24
10255
Vastaukset
- Ilmaiseksi?
Kubotat ovat käytettyinäkin niin suolaisissa hinnoissa, että!
On muuten pätevä peli.- Laiska-Lassi
Kubotaa ottaisi... olet kyllä oikeassa sen suhteen, että eipä ole tarjottukaan. Kubotan koneesta minulla on kokemusta venemoottorina. Kalliiksi tuli uuden koneen (ei Kubota) hankinta ja ikäviä muistoja jäi.
- MB-320s
Vanhoista käytetyistä ketun/minkin ruokintatrukista voisi kätevä mies tehdä näppärän kiinteistönhuoltokoneen http://www.norcar.fi
Ei pitäisi olla huono aihio ?- Laiska-Lassi
MB-320s kirjoitti:
Virheellinen linkki , oikea http://www.norcar.com/finnish
saisi... mutta mutta..kun ei ole oikein sellaista paikkaa missä värkkäisi. Ja olen todella laiska.. valmis kone se olla pitää.
- ovat
Kyllä noilla kiinteistökoneilla on tosi kovat hinnat ja varaosat kalliita ja vaikeasti saatavia.
Järkevämpää on hankkkia jokin oikea traktori.- Laiska-Lasse
millään kehtaisi kovin isoa konetta laittaa.
- Jussi
Minulla on Kubotan 2550L, jossa on kaivinkone takana, paljon muita työkoneita eteen ja taakse.
Riihimäen kaupungilla on 4 kpl Kubotan traktoreita ja kun kysyy, ammattilaisilta mikä on paras traktori, niin vastaukseksi saa aina Kubota.
Itse olen saanut toistaiseksi ostaa varaosat Riihimäeltä, esim Toyotan startti jne.
puh.019-724444 ei kallis.
- vanha takaveto
20v vanha takaveto,esim Valmet 502,ketjuilla ja perälevyllä hoitelee pihan lumet.Sopii hyvin moneen muuhunkin käyttöön,osia saa,tekniikka kestää ja hinnatkin kohtuulliset
- Laiska-Lasse
pieni, että ei oikein kehtaisi. Tuollaisen minikoneen ostaisin vähän silleen leikkikaluksi.
- kubo
kubotaa ois koppisella
http://www.agencykoppinen.net/traktorit.htm- Laiska-Lasse
niin karseat kokemukset venemoottorina, että en mielelläni noita koneita edes katsele. Hintansa nuo kiinteistökoneet kyllä pitävät yllättävän hyvin. Vastaavasti korjauskulutkin lienevät aivan pilvissä. Noh.. katsotaan..
- "laiska-lassi"
Laiska-Lasse kirjoitti:
niin karseat kokemukset venemoottorina, että en mielelläni noita koneita edes katsele. Hintansa nuo kiinteistökoneet kyllä pitävät yllättävän hyvin. Vastaavasti korjauskulutkin lienevät aivan pilvissä. Noh.. katsotaan..
mitähän olet sen kubotasi kanssa sekoillut, vai oliko se sellainen, joka oli käynyt thermokoneen voimalähteenä 50 000 h. Tämä ei ole vitsi.
Kubotan käyttöikä kylmäkoneissa on tuo 50 000 h.
Että anna nyt tulla hiukan oikein perusteluja, ja miten se "veneen kone" oikein hajosi?
PS. En ole kytköksissä mitenkään ko merkkiin.
Huollan vain rekkojen kylmäkoneita.
- MB-320s
Taitaa olla ehkä halvin ja kätevin vaihtoehto ehkä " sarvitraktori " esim Honda F560 tai F810 ?
Käytettynä eivät hinnat ole kalliita .
Tosi varsinaisesti ole traktorin veroisia mutta keventää pienessä puutarhassa töitä kummasti :)
http://www.vmlsponsor.fi/metsa_puu/jyrs_honda.htm
( sivun alareunassa )- LaiskaLasse
melko huonossa kunnossa, mutta etukuormaajalla. Nyt on remontti käynnissä. Eturenkaatkin täytyy uusia. Täytyy kiirehtiä korjaustöitä, että valmistuvat ennen kuin lumi sulaa pois.
- auton
LaiskaLasse kirjoitti:
melko huonossa kunnossa, mutta etukuormaajalla. Nyt on remontti käynnissä. Eturenkaatkin täytyy uusia. Täytyy kiirehtiä korjaustöitä, että valmistuvat ennen kuin lumi sulaa pois.
ostit?
- LaiskaLasse
auton kirjoitti:
ostit?
vaan sellaisen ns. kiinteistötraktorin. Kuntoonsa nähden melkoisen hinnakkaankin vielä.
- sitten nöyr-
LaiskaLasse kirjoitti:
tymään, kun ittelles töitä ostit?
Tuolla alussahan selitit, että olet niin laiska, ettet viitsisi heti korjailla.
Mutta nöyrtyyhän sitä, kun kukkaronpohjalle kattoo.
Onnea kuitenkin hankinnalle. Tosin mitsun osia et mistään halvalla saa. - LaiskaLasse
sitten nöyr- kirjoitti:
tymään, kun ittelles töitä ostit?
Tuolla alussahan selitit, että olet niin laiska, ettet viitsisi heti korjailla.
Mutta nöyrtyyhän sitä, kun kukkaronpohjalle kattoo.
Onnea kuitenkin hankinnalle. Tosin mitsun osia et mistään halvalla saa.osata nöyrtyäkin. Ei tuollainen ostos nyt minua konkurssiin vie, mutta kuntoonsa nähden oli kyllä hintava peli. Varaosat täytyy sitten varmaan sorvata itse, jos ei muuten saa. Ja sen verran laiska olen, että kyllä tuokin masiina minun käyttöni kestää.
- Kupota
Ympäristönhoitokone FORD 1700-4
Sijainti Vantaa
Hinta 4500
Vuosimalli 1983
Mittarilukema (tunnit)
Mittarilukema (km)
Teho
Lisävarusteet PK-HAARUKKA, TAKANOSTOLAITE
Kauppa Konekesko
Tiedustelut 01053 20474
SALMINEN PEKKA
Vanha Porvoontie 245
FI-01740 VANTAA
Sähköposti [email protected] - Kupota
Tosa vielä toinen voorrttiii.
FORD 1710-4 1987 5000h 8000 EUR
John Deere Keskus (Vantaa)
Jännekuja 6
01740 VANTAA
Puhelin: (09) 849 2130
Faksi: 09- 849 21390- Tyytyväinen Kubotaan
Kyllä se vaan on niin, että Kubota on paras ja laadukkain pientraktori. Lisäksi Kesko hoitaa vanhempiinkin traktoreihin kiitettävästi varaosia.
Itellä mönkijän kokoinen B5100D, johon olen enemmän kuin tyytyväinen. On oikea työkone, eikä mikään putkiviritelmä kuten mönkijät tuppaavat olemaan. - KubotaMies
Tyytyväinen Kubotaan kirjoitti:
Kyllä se vaan on niin, että Kubota on paras ja laadukkain pientraktori. Lisäksi Kesko hoitaa vanhempiinkin traktoreihin kiitettävästi varaosia.
Itellä mönkijän kokoinen B5100D, johon olen enemmän kuin tyytyväinen. On oikea työkone, eikä mikään putkiviritelmä kuten mönkijät tuppaavat olemaan.Ostin syksyllä KUBOTA b5100d tosihyvä lumikone neliveto on etulevy sekä harja ulosotot eteen ja taakse olen ollut tyytyväinen, hyvin pelittää.
- sinulle..
Varmaan ois kuiyenni rysttaali setoori etukoussikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760