Olisiko varteenotettava vaihtoehto tuo Axxel - valmistajan sivua enlöydä mutta speksdit tuntuisivat vankoilta:
https://www.tuontitukku.fi/tuote/hitsaus-invertteri-200a-digital-axxel-tehokas-digitaalinen-puikko-invertteri/6438152086964/
Toisaalta myös Esab, Telwin tai Stanley ym. houkuttelevat vanhoina merkkeinä. Olisiko italialaisvalmisteinen parempi kuin kiinari? Alta 300 €:n löytyy monta konetta..
Halpa ja tehokas invertterihitsi?
werder
2
168
Vastaukset
- lo8ik7uj6y
" Axxel, Esab, Telwin tai Stanley.. " - Noista ainoastaan ESAB jota kannattaa harkita, tai sitten joku muu laatumerkki kuten Kemppi, tai vaikkapa Migatronic
- werder
ESAB on epäilemättä varma valinta -tosin halpismallit tehdään tietääkseni myös Kiinassa. Kemppi taas on kallis ja hyvä..hmm.
Mutta miksi esim. vanha italovalmistaja Telwin olisi niin huono?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219