On tittelitehtailu tolkullista? Aikamoiselta tittelitehtaalta tuo "uusi" Suomen Hypnoosiliitto vaikuttaa: hypnologi, hypno-ohjaaja, hypnokonsultti, rentoutusvalmentaja, hypnoterapeutti, Mental Coach, Social Panorama Master, NLP Super Tactical Conductor, Licensed Mental Manager, HypnoCoach, Mental Skills Manager, Mental Trainer, Certified Special Diplomate Diplomat, suggestovalmentaja, suggesto-ohjaaja, leksiko- ja paragrafi, hydro- ja erioismegafoni, rentoutusopastaja, dipl.-Trager-hoitaja, regressioterapeutti, Reiki Grand Priestess, Wellness Director...
"Siinä Blogissa" lisää:
http://tinyurl.com/tittelitehdas
SHL - tittelitehdas
MegistervonTittelberg
3
176
Vastaukset
- Kusti-vaan
Nämähän ovat ilmeisesti hulluja, jotka antavat itselleen titteleitä. Hyvä kun ny joku sentään muistuttaa.
- Miljoonaterapeutti
Menee siinä aikaa, ku joku Jammu-terapeutti kirjoittaa tittelinsä johonkin hakemukseen.
Hhhhhaaaaaaaaaaa - Satatitteli
Ja aatteles, kun miljoona titteli-hypnologi vastaa puhelimeen, niin siinä menee aikaa esittelyyn useampi minuutti..
Pöljää porukkaa koko maalikkopölhöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227