Reissulle mukava 50-70v nainen/kanariat/muu

matkakuumeinen_mies

etsin matkakavaria lämpöön 1-2kk loka-joulukuun aikoihin. ajatuksena on teneriffa,kanaria tai joku muu lämmin paikka.

olen 67v aika pitkä ja hoikka hetero partamies,aivan päältä nahkatukkainen. en siedä epärehellisyyttä ja valehtelua enkä jatkuvaa kännäystä.

olen kohtuu puhelias ja -siisti,en tupakoi,hieman kapakoin--en änkyröi. mukavasta puhekaverista ja huumorista pidän niitä toivoen.

liikun kohtuudella,tanssin,laitan ruokaa,siivoan tarvittaessa, joustan ja huomoin aina kaverin eri asioissa.

"patsastelen"--katselen ja kierrän paikallisuutta,,se kiinnostaa kaikin tavoin,,myös ranta--allas hetkittäin mukavaa.

yksin ei ole mukavaa reissata,kaveri on ehdoton ajatuksissani.

#mikäli ei naista löydy,kunnon mieskin sopii kaveriksi. (en ime)#

näillä ajatuksin ja odotuksin......s-posti. [email protected]

5

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkakuumeinen_mies

no mutta,,,missä yksin matkaavat huilailee....? joko kaikilla kaveri mukana.

• matkamummeli

Löytyikö reissulle kaveria? Mukavaa mummelia kiinnostais.

• eipä-vielä

ole kaveria,joten jos kiinnostaa,laita ajatuksiasi s-postiini,joka tuossa hakuimoituksessa valmiina.

• Marraskuunloppu

Voisin hyvin harkita, mutta työssäkäyvänä vain kahden viikon reissu onnistuisi...harmi !

Kanarialle mieluilisin, noin marraskuun kaksi viimeistä viikkoa. Matkaseuraa ei tunnu löytyvän.. ei naisista eikä miehistä..matkan pituus, ajankohta, kohde tai mikälie syynä.

Olen nainen etelä-suomesta, reilu 50 v, sosiaalinen, en nipota, liikun, hieman rantalöhöilyä, istuskelua kahviloissa,myös iltaelämää, mutta ei kännäilyä.

Mikäli seura kiinostaa, viestiä tulemaan [email protected]

• uppendaalia

joko kohta menossa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1489
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1275
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      228
      1246
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      204
      1246
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1070
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1019
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      953
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      933
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      85
      863
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      818
    Aihe