etsin matkakavaria lämpöön 1-2kk loka-joulukuun aikoihin. ajatuksena on teneriffa,kanaria tai joku muu lämmin paikka.
olen 67v aika pitkä ja hoikka hetero partamies,aivan päältä nahkatukkainen. en siedä epärehellisyyttä ja valehtelua enkä jatkuvaa kännäystä.
olen kohtuu puhelias ja -siisti,en tupakoi,hieman kapakoin--en änkyröi. mukavasta puhekaverista ja huumorista pidän niitä toivoen.
liikun kohtuudella,tanssin,laitan ruokaa,siivoan tarvittaessa, joustan ja huomoin aina kaverin eri asioissa.
"patsastelen"--katselen ja kierrän paikallisuutta,,se kiinnostaa kaikin tavoin,,myös ranta--allas hetkittäin mukavaa.
yksin ei ole mukavaa reissata,kaveri on ehdoton ajatuksissani.
#mikäli ei naista löydy,kunnon mieskin sopii kaveriksi. (en ime)#
näillä ajatuksin ja odotuksin......s-posti. [email protected]
Reissulle mukava 50-70v nainen/kanariat/muu
5
194
Vastaukset
- matkakuumeinen_mies
no mutta,,,missä yksin matkaavat huilailee....? joko kaikilla kaveri mukana.
- matkamummeli
Löytyikö reissulle kaveria? Mukavaa mummelia kiinnostais.
- eipä-vielä
ole kaveria,joten jos kiinnostaa,laita ajatuksiasi s-postiini,joka tuossa hakuimoituksessa valmiina.
- Marraskuunloppu
Voisin hyvin harkita, mutta työssäkäyvänä vain kahden viikon reissu onnistuisi...harmi !
Kanarialle mieluilisin, noin marraskuun kaksi viimeistä viikkoa. Matkaseuraa ei tunnu löytyvän.. ei naisista eikä miehistä..matkan pituus, ajankohta, kohde tai mikälie syynä.
Olen nainen etelä-suomesta, reilu 50 v, sosiaalinen, en nipota, liikun, hieman rantalöhöilyä, istuskelua kahviloissa,myös iltaelämää, mutta ei kännäilyä.
Mikäli seura kiinostaa, viestiä tulemaan [email protected]- uppendaalia
joko kohta menossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial91666Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1301661Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2071053- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3877- 10855
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48853Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks31845