haluaisin olla sen näyttelijä Essi Hellenin lapsi vaikka se on 28 ja mä 13-vuotias mutta se on vaa niin ihana ja nuori mun äiti on yli 54v koska Essi on vaan niin ihana ja haluisin olla sen lapsi oikeest xD ääää...
ESSI HELLEN ON IHANA
Emppuww13v
3
400
Vastaukset
- Emppuww13v
siis mun äiti on 54v ja musta se on ihan liian vanha se vois olla jotain 29-36v
- lolllll
Kiva läppä tää on :DDD
- Emppuww13v
Ei tää oo läppä vaan ihan totta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412