Sana "Jeesus" tarkoittaa nyt kaikkia valotyöntekijöitä eli auttamistahtoisia ihmisiä ja muita ihmisenkaltaisia olentoja.
Jeesusten aika ei riitä joka paikkaan, joten siksi tällainen muutos. Jos joku rukoilee Jeesusta, niin myös sellainen joka ei ole Jeesus, saa auttaa. Tällainen järjestely on ollut voimassa käytännössä jo kauan, mutta nyt virallisesti.
Uudistus 27.9.2016
5
107
Vastaukset
- tutki-huolella
Uudistuksen lähde on tosiaankin Jeesus, hän joka tekee ihmeitä edelleen.
Mark. 16: 14 Vihdoin hän ilmestyi myöskin niille yhdelletoista heidän ollessaan aterialla; ja hän nuhteli heidän epäuskoaan ja heidän sydämensä kovuutta, kun he eivät olleet uskoneet niitä, jotka olivat nähneet hänet ylösnousseeksi.
15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."
19 Kun nyt Herra Jeesus oli puhunut heille, otettiin hänet ylös taivaaseen, ja hän istui Jumalan oikealle puolelle.
20 Mutta he lähtivät ja saarnasivat kaikkialla, ja Herra vaikutti heidän kanssansa ja vahvisti sanan sitä seuraavien merkkien kautta.
https://www.youtube.com/watch?v=8qcrzpn7AC8 - rukoilkaajokahetki
Ap. t. 4:31
Ja kun he olivat rukoilleet, vapisi se paikka, jossa he olivat koolla, ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja puhuivat Jumalan sanaa rohkeasti.
Raamattu. - lacko
Eikös henget voi kulkea ajassa? Eikös Jeesus voi olla monessa paikassa yhtäaikaa?
- lelujesse
Jeesus on vain yhdessä paikassa kerrallaan. Kaikki todellinen on nyt, muu on illuusiota.
- lelujesse
Tosin uudistuksen jälkeen Jeesus on kaikkialla, missä on valotyöntekijöitä. Jeesus -nimen merkitys on muutettu ja se on jokaisen hyvä tajuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996