Elikkä tietääkö kukaan kokonaisuudessaan sitä "kippistä meille futismestareille, tämä toistuu aina se mieleesi paina" en muista itse enempää kun tän verran niin voisko joku valaista mua miten se meni :)
Jalkapallo voitto huuto
19
9848
Vastaukset
- MrJuha82outolintu
Kun huuhkajat häviää, mua naurattaa lähinnä.
Tai no ei mitenkään hirveesti, mut jotenki se touhu on surkuhupaisaa kuitenki.
Etenki ne lapsukset, pahat virheet viime sekunneilla.
Niin tuttua, mua alkaa naurattaa. - Variantti
kippistä meille, futismestareille! Tämä toistuu aina, se mieleesi paina! Hei hei hei, xxxxx voiton vei! Olisko tossa?
- Anonyymi
Musta se menee silleen "kippistä meille futis mestareille me voitetaan aina se mieleesi paina hei hei hei *******"? Viesti tulee kyllä todella myöhään mutta joo
- Anonyymi
vaikka vähän hävisitte silti hyvin pelasitte mutta kippistä meille futismestareille me voitetaan aina se mieleesi paina huhhahhei x voiton vei
- Anonyymi
Kippistä meille fudis mestareille me voitetaan aina se mieleesi paina K A P Y kapy
- Anonyymi
Vaikka vähän hävisitti silti hyvin pelasitte mutta kippistä meille futis mestareilla
- Anonyymi
Miten se maalit kaatuu ja nurmikko tärisee se huuto menee
- Anonyymi
Ihan hyvin pelasitte vaikka vähän hävisitte muuutta kippistä meille futis mestareilla me voitetaan aina se mieleesi paina heiheihei(esim)semi voiton vei hei!
- Anonyymi
Tiedän ainakin, kippistä meille, futismestareille, me voitetaan aina se mieleesi paina, huhhahhei
- Anonyymi
Kippistä meille futismestareille me voitetaan aina se mieleesi paina huhahei …… voiton vei
- Anonyymi
Ainakin yks on ##### on kultaa muut on rautaa rauta ruostuu ainakaan kulta ei milloinkaan hei hei hei ##### voiton vei ja toinen on ronaldolle soitettiin siksi teidät voitettiin
- Anonyymi
Se on "Kippistä meille maailman mestareille me voitetaan aine se mieleesi paina xxxxc!
- Anonyymi
Hyvin hoidettu
- Anonyymi
Se on vaikka vähän hävisitte silti hyvin pelasitte mutta kippistä meille futismestareille me voitetaan-tai tsempataa aina se mieleesipaina heiheihei .....
voiton vei - Anonyymi
Se meni silleen " kippistä meille futismestareille me voitetaan aina se mieleesi paina "
- Anonyymi
Se menee sillee "kippistä meille futismestareille me voitetaan aina se mieleesi paina huhhahei ***** voiton vei"
- Anonyymi
Aamu puuro syötiin siksi teidät lyötiin
- Anonyymi
Sori ähä myöhää mut se menee tällei kippistä meille futis mestareille se mielesi paina huhahei... Voiton vei
- Anonyymi
Se on kippistä meille suomenmestareille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176020
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04661- 563160
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262876Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332436Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452350Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme222033Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381560
- 1791437