Puhelimeni, siis otsikossa mainittu Huawei p8 lite, on alkanut elää ihan omaa elämäänsä. Kaksi ongelmaa osaan maallikkona mainita, mistä voisi johtua, elikkäs muisti on hyvin täynnä ja iso, jotenkin käyttöjärjestelmään liittyvä päivitys on minulla tekemättä, kun en yksinkertaisesti ole ehtinyt paneutua asiaan. Mutta silti kummastuttaa ja paljon. Taannoin puhelun aikana "olin" kirjoittanut kolmesanaisen muistiinpanon, ihan järkeviä sanoja kiitos tekstinsyötön. Kuitenkaan muistio-ohjelmaa en ollut käyttänyt aikoihin eikä se varmasti ollut missään taustallakaan auki. Tänään menin katsomaan gallerian kuvia poistaakseni niitä, että saisin edes vähän lisää muistia puhelimeen. Uusimpana oli kuva, jota en ollut itse ottanut. Tunnistin kyllä paikan ja olin siellä tänään, mutta minulla oli kiire ja mielestäni katsoin puhelimesta korkeintaan kelloa. On kai mahdollista, että kamera jotenkin meni päälle, mutta siitä eteenpäin kuulostaa oudolta. Kotelo oli luultavasti kiinni, tai jos se oli auki, niin eihän kuvan ottaminen silloin onnistu. Etukameralla tietysti, mutta en jotenkin usko, kun itse en kuvassa näkynyt ollenkaan. Siispä kysymys kuuluu, voiko tuo puuttuva päivitys ja liian täynnä oleva muisti selittää näitäkin juttuja? Puhelin on sekoillut muitakin tutumpia juttuja: viivettä viesteissä, sähköposti ei päivity ja yksi outo uudelleenkäynnistyminen, samalla tavalla ihan itsekseen. Mutta nämä kaksi tarkemmin kuvattua ilmiötä saa mut suunnilleen näkemään kummituksia... ja toisaalta ärsyyntymään pirusti. Mikä voi alle puoli vuotta käytössä olleella puhelimella olla ja enkö ikinä löydä luotettavaa älypuhelinta! Mur ja kiitos vastauksista.
Huawei p8 lite sekoilee
kuhanihmettelen
1
181
Vastaukset
- Huawei_P8Lite
Itselläni sama puhelin , joka "kesti" kolme (3) päivää ja sitten sekosi totaalisesti ....ei muuta kuin vein huoltoon , josta tuli uusi puhelin tilalle....nyt pelittää ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain37912540Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2675496Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2223999Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2482910Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov192040Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191874Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina166934Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!273915No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74812Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59773