Suihkuverho

laiskiainen.mä

Mitä varten kylppäreissä usein on suihkuverho? Tai tiedänhän minä, että sen on tarkoitus pitää huone mahdollisimman kuivana, mutta toimiiko se oikeasti? Kannattaako verho laittaa jos sellaisista ei noin spontaanisti ole innostunut?

Minä heitin vanhan suihkuverho menemään ja aioin ostaa pian uuden, mutta en ole saanut aikaiseksi. Suihkuverhon puhtaanapitäminen on mielestäni tympeää puuhaa, ja kuivaan kyllä lattian ainakin melalla ja pitämällä tuuletinta täysillä jonkun aikaa.

Eikö tuon luulisi olevan riittävän tehokasta? Ei ainakaan jää verhoon turhaa kosteutta muhimaan ja höyrystymään.

4

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älämieti

      Suihkuverho pysyy siistinä kun sen suihkuttaa suihkun jälkeen ja jättää auki kuivumaan. Tarvittaessa sen voi pestä pesukoneessa. Helppoa kuin heinän teko.

    • Anonyymi

      Niin siis suihkuverhon tarkoitus on vähentää roiskeita suihkutilan ulkopuolelle. Jos et pidä väliä sillä, että koko kylppärin lattia kastuu, niin mitäs siinä sitten verhoa tarvitaan.

    • "Kannattaako verho laittaa jos sellaisista ei noin spontaanisti ole innostunut?
      " Mäkään en ollu aikasemmin kiinnostunut, mut sitten löysin kaupan mis voi tehä suihkuverhon omalla kuvalla (tais olla www.nordicshower.com), ja tuli kyllä hauskan näköinen et poikaystävänikin nauroi ääneen, harmi ettei saa kuvaa tänne :/
      "Mitä varten kylppäreissä usein on suihkuverho?" Suihkuverhoja käytetään kylpyhuoneissa estämään veden roiskumista suihkusta lattialle tai muihin kylpyhuoneen osiin. Suihkuverhot myös lisäävät yksityisyyttä ja voivat tuoda väriä ja tyyliä kylpyhuoneen sisustukseen, minkä takia ainakin itse hankin persoonalliset suihkuverhot.
      Ja sitten siihen vikaan, suihkuverhon pesuväli riippuu käytöstä ja materiaalista, mutta yleensä suihkuverho tulisi pestä noin kerran kuukaudessa/kahdessa. Säännöllinen pesu auttaa ehkäisemään homeen ja bakteerien kasvua sekä pitämään suihkuverhon raikkaana ja siistinä.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8069
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4572
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2220
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1699
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe