Olen 12- vuotias tyttö. Oon 164 cm pitkä ja painan 47 kg. Mulla on lantioon asti pitkät blondit hiukset ja siniset silmät. Oon hoikka ja urheilullinen. Osaan laulaa ja soittaa kitaraa ja oon ihan hyvä futiksessa.
Kelpaisinko?
23
470
Vastaukset
Joo juuri sopiva ikä!
- Ju0602
Mulle kelpais.
- Youfatfuck
Liian läski.
- samaamielt
Niin vois laihtuu noin 4 kiloo sit ihan hyvä :)
- Kasipoika
Näitä riittää joka lentoon
Älä vain ala laihduttamaan mistään syystä jota anonyymeillä sivuilla mainitaan.
Kuulostat mahtavalta ;D
- kikkk
onks sul kik?
- OkOlet
Varo pervopatuja !
- aksuu15
Tottakai kelpaisit, terveisin 15v poika.☺
- Ei.onanistunut
No toi futis juttu paljasti sut. Katoko kaikki futarit on sellasii rekkalesbo juntturoit.
Oikei Pena. Parempi onni seuraaval kerral. :) - tahdon.naisen
Et kelpaa, olet liian nuori ja liian laiha. Vähintään 10 vuotta ikää lisää ja 10 kiloa painoa lisää. Katsotaan sitten.
Kyllä kelpaisi!
- 13vtyttöövailla
kelpaisinko sinulle vaikka olen vuoden vanhempi. mulla ei oo tyttöystävää ja oon nokialta
Tuu mulle juttelee. Oon rehellinen poika ja sanon rehellisesti mielipiteeni.
- Huoraolet
Et vitussa kelpais
- Juuvaiurheilullinen
Ei noin laiha oo urheilullinen oot liian laiha anorktikko joka sanoo et se on urheilullinen vitsi nykyään halutaan lihaksikkaita eikä mitää megasuperlaihoja
- 14v.turust
Todellaki kelpaa, äläkä kuuntele näitä "laihduta" tai muuta vastaavaa. mis kaupungis asut. (Onks snäppii)
- 123456789101112
Olen Porvoosta.
Profiilikuvan perusteella olet melko karvainen, mutta muuten söpö. Ei tarvitse hiusten väristä valehdella, selvästi olet tummaverikkö.
- Finnishgurl267
mp mun alaston kuvastaa? http://bot.fi/i5s
- Snaptaikik
Kelpais ;)
T. 13 v. poika Hyvä ikä ainakin. Mutta muutoin kuulostaa aika tylsältä....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437