1) Valehteli, ettei lennä sota-alueen yli.. itse satuin olemaan kyydissä ja Finnair seuraavana päivänä korjasi valheensa.
2) Ei maksa vakiokorvauksia eu tuomioistuimen määräyksen mukaisesti.
Mitä muuta kyseinen yhtiö sitten tekee. Itselle selvisi että oli vain tulpannut osan jarruista kun jarruputki alkoi vuotamaan. Tieto on finnairin itsensä pakotettuna antama(virainomaisille).
Ehkä muut yhtiöt toimii lakien mukaan vai uskoltako niilläkään lentää?
Finnair aiheutti lentopelon
9
150
Vastaukset
- 1116
Olisi äärettömän kiva jos et jauhaisi paskaa täällä foorumilla. Jos lentoyhtiö rikkoo lakeja niin loppuu lenkot lyhyeen. Mutta näyttää finnair edelleenkin lentelevän. Ja mitä sotatoimialuetta oiken tarkoitat?
- lopetajoolavi
Er saa ikinä työpaikkaasi takaisin vaikka kuinka yrität mustamaalata entistä työnantajaasi.
- kaatuukoFinnair
Olivat kuulemma korjanneet sivuvakainta läpinäkyvällä teipillä! Tosi tarina, kaverini on stuerttina pitkän matkan lennoilla.
- LisääTeippiiiiiiiii
Niin ja kuulemma kesken lennon. Jostain syystä en enää nähnyt stuerttia loppulennon aikana.
- kaatuukoFinnair
Olen myös kuullut että Finnairilla on palveluksessa miespuolinen stuertti joka on hetero. Mihin tämä maailma on menossa...
- huhuuhuuh
Mutta mekaanikot jotka kaivoi vain persettä työajalla hallilla ja narisi liittositä liittotätä, on potkittu onneksi kaikki vittuun jo.
- narisevaFinnair
Finnair narisee jatkuvasti oikeudelle, ettei oikeuden määräykset koske meitä. Yksi asuntovälittäjä vehviläinen potkittiin pihalle, tuli kaivosinsinööri vauramo joka kaivaa finnairille sellaista kuoppaa ettei se enää nouse. Toki rahat ensin omaan liiviin.
- kaatuukoFinnair
Onko siellä hallilla niin iso vittu että mahtuivat?
- pelkoMyös
Valehtelu ei auta. Finnair on koko ajan kuormittamassa oikeuslaitosta ja häviää joka jutun. Törkeimpänä varastelu lapseltakin. Ihme veijari tuo varasteleva Vauramo.
Extremeä jos haluaa, voi lentää finnairillakin? Teippailevat viimevuosituhannelta olevia koneita kuntoon että jää johdolle enemmän bonuksia.
Milloin tippuu ensimmäinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204984
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861772Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2891636Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741584Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561448Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351217Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21191Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121180Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041129Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691121