Tilaisuus 5.10. Luki siinä mistä keskustellan (kai). Ihan näin äkkiseltään sanoisin, että ainakin minä pysyisin pystyssä jos jalkakäytäviä hiekoitettaisiin. Muutin helmikuun alussa Graniittitien tuntumaan. Vain asuintalon piha oli hiekotettu. Ei jalkakäytäviä. Keväällä vesi virtasi ja yöllä jäätyi. Oli kauheaa kävellä jäätiköllä. Olen kuitenkin jo vanha ja huonojalkainen. Nyt on laitettu asfaltti ja kun se kastuu ja jäätyy, ei siinä voi kävellä. Jo viime talvena liukastuin ja kaaduin enkä itse päässyt ylös. Yksi mies tuli nostamaan. Onneksi ei sattunut sen pahemmin.
Sanoisinkin, että hyysätkää niitä mamuja vähemmän ja nekin rahat hiekkaan. Täytyy vain todeta, että en eläissäni ole asunut paikkakunnalla jossa jalkakäytävät on niin huonossa kunnossa. Kaipa Sipoo korvaa kun katkaisen koipeni. Vaikuttaisi siltä, että Sipoo on tarkoitettu vain nuorille ja mamuille. No, olenkin etsimässä uutta asuntoa toiselta paikkakunnalta!
Pysy pystyssä
vanhaeläkeläinen
2
107
Vastaukset
- Lyhyt_neuvo
Terve menoo. Ja jos muuttokuormasi ajaa ojaan niin sekin on varmaan maahanmuuttajien vika.
- vanhaeläkeläinen
No ainakin jos parveilevat edessä. Tosin ojaan en aja, väistäkööt tai jääköön alle. Olen kyllä huomannut, etteivät he väistä. Kyllä se on kantasuomalaisen väistettävä.
Taitaa Sipoo olla mamuja täynnä. Kuinkas käy kun jonkun ison herran tyttö raiskataan näiden mamujen toimesta. Vieläkö pysyvät suvakkina?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1907907
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes974235- 682722
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se751732Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.4011668- 641528
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201496Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171151Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841078Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791070