Tilaisuus 5.10. Luki siinä mistä keskustellan (kai). Ihan näin äkkiseltään sanoisin, että ainakin minä pysyisin pystyssä jos jalkakäytäviä hiekoitettaisiin. Muutin helmikuun alussa Graniittitien tuntumaan. Vain asuintalon piha oli hiekotettu. Ei jalkakäytäviä. Keväällä vesi virtasi ja yöllä jäätyi. Oli kauheaa kävellä jäätiköllä. Olen kuitenkin jo vanha ja huonojalkainen. Nyt on laitettu asfaltti ja kun se kastuu ja jäätyy, ei siinä voi kävellä. Jo viime talvena liukastuin ja kaaduin enkä itse päässyt ylös. Yksi mies tuli nostamaan. Onneksi ei sattunut sen pahemmin.
Sanoisinkin, että hyysätkää niitä mamuja vähemmän ja nekin rahat hiekkaan. Täytyy vain todeta, että en eläissäni ole asunut paikkakunnalla jossa jalkakäytävät on niin huonossa kunnossa. Kaipa Sipoo korvaa kun katkaisen koipeni. Vaikuttaisi siltä, että Sipoo on tarkoitettu vain nuorille ja mamuille. No, olenkin etsimässä uutta asuntoa toiselta paikkakunnalta!
Pysy pystyssä
vanhaeläkeläinen
2
147
Vastaukset
- Lyhyt_neuvo
Terve menoo. Ja jos muuttokuormasi ajaa ojaan niin sekin on varmaan maahanmuuttajien vika.
- vanhaeläkeläinen
No ainakin jos parveilevat edessä. Tosin ojaan en aja, väistäkööt tai jääköön alle. Olen kyllä huomannut, etteivät he väistä. Kyllä se on kantasuomalaisen väistettävä.
Taitaa Sipoo olla mamuja täynnä. Kuinkas käy kun jonkun ison herran tyttö raiskataan näiden mamujen toimesta. Vieläkö pysyvät suvakkina?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2619803K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1795537Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565149PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *714828- 2122389
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122239Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3021868- 901567
- 211511
- 411133