Tilaisuus 5.10. Luki siinä mistä keskustellan (kai). Ihan näin äkkiseltään sanoisin, että ainakin minä pysyisin pystyssä jos jalkakäytäviä hiekoitettaisiin. Muutin helmikuun alussa Graniittitien tuntumaan. Vain asuintalon piha oli hiekotettu. Ei jalkakäytäviä. Keväällä vesi virtasi ja yöllä jäätyi. Oli kauheaa kävellä jäätiköllä. Olen kuitenkin jo vanha ja huonojalkainen. Nyt on laitettu asfaltti ja kun se kastuu ja jäätyy, ei siinä voi kävellä. Jo viime talvena liukastuin ja kaaduin enkä itse päässyt ylös. Yksi mies tuli nostamaan. Onneksi ei sattunut sen pahemmin.
Sanoisinkin, että hyysätkää niitä mamuja vähemmän ja nekin rahat hiekkaan. Täytyy vain todeta, että en eläissäni ole asunut paikkakunnalla jossa jalkakäytävät on niin huonossa kunnossa. Kaipa Sipoo korvaa kun katkaisen koipeni. Vaikuttaisi siltä, että Sipoo on tarkoitettu vain nuorille ja mamuille. No, olenkin etsimässä uutta asuntoa toiselta paikkakunnalta!
Pysy pystyssä
vanhaeläkeläinen
2
185
Vastaukset 2
- Lyhyt_neuvo
Terve menoo. Ja jos muuttokuormasi ajaa ojaan niin sekin on varmaan maahanmuuttajien vika.
- vanhaeläkeläinen
No ainakin jos parveilevat edessä. Tosin ojaan en aja, väistäkööt tai jääköön alle. Olen kyllä huomannut, etteivät he väistä. Kyllä se on kantasuomalaisen väistettävä.
Taitaa Sipoo olla mamuja täynnä. Kuinkas käy kun jonkun ison herran tyttö raiskataan näiden mamujen toimesta. Vieläkö pysyvät suvakkina?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4722090- 1631377
- 791253
- 951224
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1881184- 1141157
- 101805
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58776- 47753
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705