Tilaisuus 5.10. Luki siinä mistä keskustellan (kai). Ihan näin äkkiseltään sanoisin, että ainakin minä pysyisin pystyssä jos jalkakäytäviä hiekoitettaisiin. Muutin helmikuun alussa Graniittitien tuntumaan. Vain asuintalon piha oli hiekotettu. Ei jalkakäytäviä. Keväällä vesi virtasi ja yöllä jäätyi. Oli kauheaa kävellä jäätiköllä. Olen kuitenkin jo vanha ja huonojalkainen. Nyt on laitettu asfaltti ja kun se kastuu ja jäätyy, ei siinä voi kävellä. Jo viime talvena liukastuin ja kaaduin enkä itse päässyt ylös. Yksi mies tuli nostamaan. Onneksi ei sattunut sen pahemmin.
Sanoisinkin, että hyysätkää niitä mamuja vähemmän ja nekin rahat hiekkaan. Täytyy vain todeta, että en eläissäni ole asunut paikkakunnalla jossa jalkakäytävät on niin huonossa kunnossa. Kaipa Sipoo korvaa kun katkaisen koipeni. Vaikuttaisi siltä, että Sipoo on tarkoitettu vain nuorille ja mamuille. No, olenkin etsimässä uutta asuntoa toiselta paikkakunnalta!
Pysy pystyssä
vanhaeläkeläinen
2
178
Vastaukset
- Lyhyt_neuvo
Terve menoo. Ja jos muuttokuormasi ajaa ojaan niin sekin on varmaan maahanmuuttajien vika.
- vanhaeläkeläinen
No ainakin jos parveilevat edessä. Tosin ojaan en aja, väistäkööt tai jääköön alle. Olen kyllä huomannut, etteivät he väistä. Kyllä se on kantasuomalaisen väistettävä.
Taitaa Sipoo olla mamuja täynnä. Kuinkas käy kun jonkun ison herran tyttö raiskataan näiden mamujen toimesta. Vieläkö pysyvät suvakkina?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061