YÖTUPakointi

yökulkija

KErrostalossa asuu vuokralainen joka aina öisin käy tupakilla ulkona. Kolistelee ovia, hissillä menee edestakaisin monta kertaa yössä. Metelöi.. vuokranantaja asuu eri paikkakunnalla,keräää vain rahat, asukkaat kärsivät!!!! Onko oikein??

10

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitvali

      Kyse ei ole oikeasta tai väärästä.
      Tarkasta ensin onko talon ovet poikeuksellisen kova äänisiä. Hissi on myös syytä tarkastaa tämän talon hissin liikuminen ei kuulu edes sama seinän asuntoihin.
      Asukkaan vuokralaisuus ei ole asumisen kannalta merkityksellinen.
      Asiasta on Hänen kanssaan keskusteltava, kerrottavan äänet jotka kuuluvan häiritsevänä klo 22.00-06.00 välisenä aikana.

    • HuutavaVääryys

      Huutavaa vääryyttä

    • häiriköt

      Asukas käy kolme kertaa yössä tupakilla, klo 12,30 ja klo 14,00!! viides kerros, hissi kolisee, koska hissi on asuntojen vieressä!!! Vuokranantaja ei välitä, kun vain rahaa tulee, eikä tiedä että kavereitakin asuu samassa asunnossa!!!

      • mikä_idiootti

        Et osaa kelloa, 12:30 ja 14:00 on päivällä. Kellonaikaa ei jaotella pilkulla, joko . tai :


      • loihn

        Toki meidän tulee kerrostalossa huomioida ettemme tietoisesti aiheuta turhaa meteliä kulkiessamme yhteisissä tiloissa minäkään kellonaikana. Ovet voi kyllä sulkea ilman möykettä ja hissiäkin voi yö aikaan käyttää vain noustessa kerroksiin.


      • jjooko

        Klo.24.00-02.00 näin


      • YöNortti

        Mulla rupes seisoon.


      • piloiku

        Kuhan et seisota sitä naapurin muijan näkösillä, saattaapi pian syyttää sinua seksuaalisesta häirinnästä.


      • yokulkija

        Sairasta tekstiä, mene eri palstalle!!!


      • YöNortti

        Mulla seisoo taas, ja vilautan sitä naapurin rouvalle. On upee letku.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe