Oliko jotain asiaakin vai miksi liikuskelet aamuyön tunteina toisten yksityisalueilla?
Muistitko hymyillä, olit valvontakamerassa?
4
205
Vastaukset
Missäpäin tällästä toimintaa? Tietää tarviiko käydä tyhjäämässä riistakameran.
- oliko.asiaa
Ei nyt tässä voi suoraan sanoa, kun houkutellaan rysään. Mutta kannattaa tutkailla markkiaan onko ilmestynyt outoja kengänjälkiä talonvierustalle tai muita outoja merkkejä.
- kannattaa.varautua
Nyt kannattaa laittaa niille mökeille ja kesä-asunnoille myös jonkinlainen valvontakamera pimeiden iltojen ja aamuöiden varalle. Eikä olisi pahitteeksi, jos pyytää naapuria vähän vilkaisemaan mökin perään päivittäin.
Ja voihan sisälle viritellä valaistuksen hämäräkytkimellä tai ajastimella.- vaivaavaivaa
Ei voi laittaa valoja kun, häiritsee kaikkitietävää ja uteliasta koirankusettajaa.
Porukalla ihmetellään jos toisen mökillä on iltaisin valot..että mikähän siellä nyt oikein on...niin kuin omalla tontillaan ei saisi pitää valaistusta ja käydä siellä koska tahtoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2151760- 821133
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm111941- 79905
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 48607
- 19606